تکنولوژی 7

تکنولوژی

تکنولوژی 7

تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

نونگار هم الان با بکار گیری بیش از 60 نیروی استخدامی در دو ساختمان مجزا با وثیقه پیمانکاری بیش از 3200 پروژه دولتی و خصوصی مصمم تر از قبل در حال تکاپو و خدمتگذاری است. در کلیه گروه های کاری پایین :

تمامی استانداردھای گوگل و قوانین SEO رعایت خواھد شد .
سورس کامل پروژه همهنگام با تسویه حساب به خریدار تحویل خواهد شد .

https://avashtech.com/price-of-site-design-with-wordpress/
در انتهای کار،مالکیت دامنه و پنل بنام خریدار بروزرسانی خواهد شد .
تمدید کلیه خدمات پیمان نامه در سالهای نیاکان 20% رقم پیمان نامه خواهد بود .
مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله شدنی است .
پس از آغاز پروژه گرافیست، برنامه نویس و اپراتور بطور مجزا معرفی خواهند شد .
محدودیتی در طراح گرافیکی Home Page و یا موعد کلاس تعلیم کاربری سایت هستی ندارد .
جابجائی سایت بر روی سرورهای نونگار (در کشورهای مختلف) هزینه ای ندارد .
منبع محاسبات اجرای پروژه ها هر روز هفته بغیر از پنج شنبه ها و جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی خواهد بود .
تهیه سرویس میزبانی و حوزه با تضمین نمایش 99.9% بر روی سرورهای نونگار از تعهدات نونگار بدون خرج مضاعف است .
تضمین عملکردصحیح کلیه امکانات و سایت تحویلی روی سرورهای نونگار لغایت یکسال از تارخ عقد توافقنامه از تعهدات نونگار خواهد بود.

کل قیمت طراحی سایت اعلامی بصورت ناب-سره واصله خواهد بود که 50% پیش درآمد و 50% انتهای شغل مطالبه خواهد شد .

بغیر از تعرفه طراحی سایت اعلامی هر گروه، سایت شما برای راه اندازی کامل هیچ مخارج جانبی دیگری نخواهد داشت . موارد آمده در گروه های کاری زیر مربوط به سایتهای معمولی است و در فرآوری سایتهای خاص متن قرارداد تبادل شده دستک اجرا خواهد بود .


اصول تعرفه طراحی سایت
اگر به پیگیری طراحی سایت جدید هستید و می خواهید نکات تازه ای از جدید ترین آپدیت های طراحی تارنما به دست آورید و از تعرفه طراحی سایت مطلع شوید جای حقیقت آمده اید. اگر برای پروژه طراحی سایت خویش به چند کمپانی طراحی سایت مراجعه کنید با حوزه ی گسترده ای از قیمت ها و تعرفه طراحی سایت روبرو می شوید. به همین دلیل انتخاب بهترین کمپانی طراحی سایت کمی سخت است و برای آغاز پروژه به جای این که از کمپانی باره عقیده بپرسید تعرفه طراحی سایت چقدر است بهتر است از خودتان بپرسید چه انتظاراتی از بودجه خود دارید.
با توجه به بودجه تان چه خواسته هایی از طراحی تارنما دارید. اگر بخواهیم محدوده قیمت برای طراحی سایت در عقیده بگیریم باید گفت تعرفه طراحی سایت از رایگان شروع می شود و تا چندین میلیون نیز می رسد و تمام این ها بستگی به اعتبار و کیفیت شرکت طراحی سایت و علاوه بر آن خواسته های کارفرما از تارنما وابستگی دارد. بنابراین بهترین مسیر حل این است که به جای تمرکز روی بها طراحی سایت روی هدف و بودجه خویش متمرکز شوید. با این تفکر در پیوسته مقاله انتظاراتی که از هر تارنما با هر قیمتی می توانید داشته باشید را ارائه می دهیم.


 تعرفه طراحی سایت

نکات تاثیرگذار در تعرفه طراحی سایت
اولویت بندی کنید. برای این که تصمیم حقیقت برای برگزیدن بهترین کمپانی طراحی سایت و با هزینه مناسب داشته باشید می بایست هدف، خواسته و بودجه تان با هم انسجام داشته باشد. برخی از افراد می پرسند ما که بودجه ای نداریم چکار کنیم؟ حتی این افراد نیز می توانند تارنما شخصی خود را داشته باشند البته با کمی تفاوت. احد از شیوه های طراحی سایت مجانی استفاده از سایت ساز های رایگان است. این سایت ساز ها محدودیت هایی نیز دارند که از جمله آن ها امکان گزینش قالب های اندک است. علاوه بر این می توان از سیستم وردپرس برای طراحی سایت استفاده کرد که با نصب آن روی سیستم و خرید هاست می تاب طراحی وب سایت را اتمام داد. در این شیوه تمام پروسه طراحی سایت و سئو سایت به عهده خودتان است و نیازی به گرافیست هم ندارید چرا که از قالب های آماده استفاده می کنید.
دلیل دیگری که بر تعرفه طراحی سایت کارایی گذار است خدمات حمایت و همچنین خدمات سئو و بهینه سازی سایت است. بعضی شرکت ها پشتیبانی قدرتمندی ارائه نمی دهند و یا کوتاه مدت هستند و بعد از زمان مشخص در ازای مبالغ اکثریت حمایت را پیوسته می دهند و در ضمن سپریدن پروسه سئو سایت نیز در تعرفه طراحی سایت کارایی گذار است. سئو که در کامیابی طراحی سایت نقش مهمی دارد از ستون ها اصلی به شمار می رود پس یا باید خودتان دست به شغل شوید و یا پروژه سئو را به دست کارآزمودگان سئو شرکت طراحی سایت باره عقیده بسپارید. کمپانی طراحی سایت نونگار پردازش علاوه بر قبول خدمات سئو دوره های آموزشی نیز ارائه می دهد که با آموزش های لازم سئو سایت را به دست بگیرید.


از طراحی سایت با بها های ارزان صرف نظر کنید
اگر قصد راه انداز سوداگری آنلاین را دارید توصیه ما به شما این است که اصلا به سراغ تارنما های ارزان بها و حاضر نروید زیرا هدف شما راه انداز سوداگری جدید در فضای مجازی می باشد بعد باید از همان ابتدای شغل جا پای خویش را استوار کنید. می توانید به یک طراحی سایت حرفه ای و اختصاصی که تماما متناسب با دربایستن و خواسته و سلیقه شما می باشد شغل خویش را نخست نمایید .توجه داشته باشید که این پیشه بی گمان خرج بالایی را برای شما دربردارد ، اما خیالتان راحت است که از راه همین صرف هزینه می توانید به درآمدزایی بیشتری بپردازید.
این سوژه را در عقیده داشته باشید اگر یک تارنما چیره دست می خواهید ، یک تارنما حاضر و ارزان بها هیچ وقت نمی تواند قابلیت ها و ویژگی های تارنما های اختصاصی را داشته باشد. از این جهت طراحی سایت های اختصاصی قابلیت های بیشتری دارند و تعرفه طراحی سایت بالاتری نیز دارند که طبق سلیقه مشتری از همان ابتدای کار کد نویسی می شود.
هر ارزانی بی حکمت نیست چشمداشت نداشته باشید که شرکت هایی که با تعرفه طراحی سایت اندک به شما وعده وعید وب سایت های اختصاصی را می دهند ، یقینا هم وب سایت اختصاصی به شما تحویل دهند شما بعد از مدتی متوجه حاضر بودن قالب سایت به ظاهر اختصاصی خود خواهید شد و این بازپسین شروع دردسر شماست.
در پایان به این نکته توجه داشته باشید که تعرفه طراحی سایت نهایی تارنما های اختصاصی قابل کنترل می باشد شما در عین حالا می توانید بی نهایت قابلیت و خاصیت به تارنما خویش اضافه کنید ، برعکس می توانید قابلیت هایی را از آن ناچیز کنید و از این طریق بها نهایی طراحی تارنما را مهار کنید.


خدمات تاثیر گذار بر تعرفه طراحی سایت عبارتند از:
• فعالیت در شبکه های اجتماعی
• ریسپانسیو بودن طراحی سایت
• طراحی حرفه ای سایت
• به کارگیری قالب های اختصاصی و منحصر به فرد
• پلتفرم طراحی سایت
• شمار صفحات وب سایت
• سئو و بهینه سازی
• حمایت و پاسخگویی

  • ۹۹/۱۲/۱۶
  • aram212 kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی