تکنولوژی 7

تکنولوژی

تکنولوژی 7

تکنولوژی

۴۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است. بیشتر ما یومیه سررسید زیادی را در این فضا صرف یادگیری، تفریح و تعامل با سایرین می‌کنیم. در این میان شدنی است بنا به شرایط مختلف، سایر همنشین نداشته باشید در این فضا کار و جنبش کنید، یا چه بسا بخواهید برای مدتی از این مکان فاصله بگیرید و یا هدف حذف کامل اکانت اینستاگرام دارید. فلذا در این شرایط دو گذرگاه قبل رو دارید:

حذف گذرا اینستاگرام که اکانت شما را الی زمانی که خودتان بخواهید از دسترس بیرون می‌کند.
در حالت دوم می‌توانید به طور کامل اینستاگرام خویش را حذف کنید. در این نوشتار به طور کامل روش‌های حذف اینستاگرام را تعلیم می‌دهیم. با ما به اتفاق باشید.
بیشتر بدانید: آموزش نصب اینستاگرام

حذف اکانت اینستاگرام بدون داشتن پسورد
اگر به علت فراموش کردن پسوردتان در حال آماده به اکانتی که می‌خواهید حذف کنید دسترسی ندارید به شما کمک می نماییم تا بفهمید چگونه اکانت اینستاگرام را برگردانیم ، باید از گرد از روش‌هایی که اینستاگرام پیش پایتان پیمان داده، نخست رمز اکانت را بازیابی کنید. برای بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرامتان می‌توانید از راه یگانه از سه شیوه ذیل اقدام کنید:

بازیابی پسورد اکانت اینستاگرام از طریق ایمیل و شماره تلفن

اگر به ایمیلی که در سرنوشت اطلاعات اکانت وارد کردید دسترسی دارید، با چند قدم ساده می‌توانید رمز عبور فراموش شده را بازیابی کنید:

ابتدا در سرنوشت ورود روی گزینه forget password  یا در ورژن‌های جدیدتر اینستاگرام get help signing in کلیک کنید.
در این سرنوشت نام حساب کاربری (username) یا ایمیلی که در قسمت اطلاعات اکانت وارد کردید را تایپ کنید. اگر ورژن اینستاگرام شما جدید باشد در این سرنوشت امکان نگارش شماره تلفن را نیز دارید. در غیر این چهره روی گزینه phone  کلیک کنید و بعد شماره تلفنی که در اطلاعات اکانت وارد کردید را تایپ کنید.
گزینه سرچ را گزینش کنید الی اکانت شما بدست اینستاگرام پیدا شود.
وقتی که گزینه send email  را برگزیدن کنید، یک ایمیل جدید برای شما فرستاده می‌شود. از طریق این ایمیل می‌توانید رمز عبور جدیدی انتخاب کنید. اگر عدد تلفن هم وارد کرده باشید، به شما لینکی پیامک خواهد شد. سپس در پیوستگی این نوشتار مسیر حذف اکانت اینستاگرام را آموزش می‌دهیم.
بازیابی رمز اینستاگرام از طریق فیس بوک

این روش فقط زمانی شدنی است که قبلا اکانت فیس‌بوک خود را به اکانت اینستاگرامتان متصل کرده باشید. در این شیوه نیز پیش درآمد وارد دسته لاگین شده، روی روی گزینه forget password  یا در ورژن‌های جدیدتر اینستاگرام get help signing in کلیک می‌کنید، سپس پس از پیدا شدن نام اکانتتان گزینه renewal via facebook را برگزیدن می‌کنید و در صفحه باز شده می‌توانید رمز جدید خود را گزینش کنید.

بیشتر بدانید: رفع ریپورت در اینستاگرام – چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟

حذف اکانت اینستاگرام ورژن جدید و برای دائم از راه مرورگر
تنها گذرگاه حذف همیشگی اکانت اینستاگرام از راه وب سایت اینستاگرام است. ولی تفاوتی ندارد از موبایل یا رایانه برای این سپریدن پیشه کاربرد کنید. برای حذف کامل اکانت خویش باید مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد صفحه لاگین نسخه وب اینستاگرام شوید و اطلاعات ورود به اکانت خویش را وارد کنید.
سپس وارد صفحه حذف اکانت شوید. در این مرحله احد از انگیزه ها موجود را باید گزینش کنید. انتخاب هر کدام از این انگیزه ها ایرادی ندارد.
حذف اکانت اینستاگرام ورژن جدید و برای همش از طریق مرورگر
حذف اکانت اینستاگرام ورژن جدید و برای همیشه از راه مرورگر
پسورد خویش را وارد کنید و گزینه Permanently delete my account را گزینش کنید.
حذف اکانت اینستاگرام ورژن جدید
حذف اکانت اینستاگرام ورژن جدید
اکانت اینستاگرام شما حذف شد. دقت داشته باشید اطلاعات حساب شما به هیچ عنوان سایر قابل برگشت نخواهد بود. فلذا ممکن است حذف زودگذر اکانت برایتان گزینه بهتری باشد.
حذف زودگذر اکانت اینستاگرام با کامپیوتر
برای حذف موقت اکانت اینستاگرام نمی‌توانید از اپلیکیشن موبایل کاربرد کنید. برای سپریدن این پیشه باید مراحل پایین را از طریق تارنما اینستاگرام با یک رایانه طی کنید:

ابتدا از طریق سایت اینستاگرام وارد اکانت خویش شوید.
حذف گذرا اکانت اینستاگرام - پروفایل
حذف زودگذر اکانت اینستاگرام – پروفایل
سپس در دسته اکانت خود، روی گزینه edit پروفایل کلیک کنید. به پایین صفحه بیایید و گزینه Temporarily Disable My Account را برگزیدن کنید.
حذف موقت اکانت اینستاگرام - لینک حذف
حذف زودگذر اکانت اینستاگرام – لینک حذف
در این مرحله اینستاگرام نخست دلیل دی اکتیو کردن یا همان حذف گذرا اکانتتان را از شما سوال می‌کند. لازم نیست حتما انگیزه مشخصی را ارائه کنید.  حذف موقت اکانت اینستاگرام می‌توانید هر یک از گزینه‌ها را انتخاب کرده یا در غیر این  چهره something else را برگزنید.
بعد متعلق به باید رمز عبور خویش را وارد کنید. آیکون بزرگواری با رنگ آبی با همان عنوان temporarily disable my account هستی دارد که با گزینش آن و کلیک روی yes اکانت شما به چهره زودگذر حذف خواهد شد.
حذف موقت اکانت اینستاگرام - مرحله پایانی
حذف گذرا اکانت اینستاگرام – مرحله پایانی
برای اینکه مطمئن شوید اکانت شما به چهره گذرا حذف شده می‌توانید آیدی خود را در اینستاگرام سرچ کنید. اگر اکانت شما به صورت گذرا حذف شده باشد یا با آیدی شما نتیجه‌ای اثر داده نمی‌شود و یا با رفتن به صفحه شما هیچ پستی در اکانت شما وجود نخواهد داشت.
تفاوت منزه کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه و موقت چیست؟

همانطور که در این مقاله اشاره کردیم، اگر اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنید، سایر به اطلاعاتش دسترسی نخواهید داشت. اما حذف گذرا همانطور که از نامش پیداست، قابل فعال‌سازی دوباره است. علاوه بر آن اگر به کامپیوتر دسترسی ندارید نمی‌توانید اکانت خود را به صورت موقت حذف کنید و تنها حذف کامل اکانت راه پیش روی شما است.

چگونه اکانتی که حذف زودگذر شده را دوباره پرکار کنم؟

فعال‌سازی اکانتی که حذف گذرا شده زیاد راحت است. شما در هر موعد و با هر گوشی موبایل یا کامپیوتری می‌توانید اکانت خود را مجددا پرکار کنید. کافی است به صفحه لاگین اینستاگرام در اپلیکیشن یا نسخه وب سایت این شبکه اجتماعی بروید. سپس یوزنیم و پسورد خویش را وارد کنید و اکانت شما مجدد فعال می‌شود! به همین راحتی.

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

برای چت و گفتگو با دوستان راه‌های متعددی وجود دارد. از نرم‌افزارهای پیام‌رسان گرفته تا اپلیکیشن‌های مختلف که امکان ارسال پیام مستقیم میان کاربران را فراهم می‌سازند. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه‌ی ایجاد یک چت روم در عرض چند ثانیه و بدون نیاز به هر گونه نرم‌افزار بپردازیم. در این روش شما کافی است چت روم را ایجاد کنید و سپس لینک چت روم را به هر طریق در اختیار دوست یا دوستان خود قرار دهید. سپس از طریق مرورگر اینترنتی خود می‌توانید با دوستان خود در یک محیط خصوصی چت کنید.

 

برای ساخت چت روم:
کافی است در مرورگر اینترنتی خود، چنین آدرسی را تایپ نموده و وارد آن شوید:

http://hack.chat/?your-name

 

در این آدرس بایستی به جای your-name نام اتاقی که قصد ساخت آن را دارید را وارد نمایید. به عنوان مثال اگر قصد ساخت چت رومی به نام beytoote را داشته باشیم در مرورگر وارد چنین آدرسی خواهیم شد:

http://hack.chat/?beytoote

 

پس از ورود به این آدرس، از شما درخواست یک نام مستعار می‌شود. با وارد کردن نام دلخواه، وارد چت روم خواهید شد.

 

اکنون کافی است دوستان شما نیز در مرورگر اینترنتی خود آدرس مشابهی که شما وارد کرده‌اید را وارد نمایند. این آدرس را می‌توانید به دوستان خود ایمیل یا پیامک کنید و یا حتی تلفنی آن را در اختیار آن‌ها قرار دهید. اکنون آن‌ها نیز وارد چت رومی که شما در آن قرار دارید می‌شوند و امکان چت کردن میان شما و دوستان‌تان در یک محیط ساده فراهم می‌گردد.

 

اتاق چت خصوصی, راه‌اندازی چت روم

ایجاد چت روم خصوصی بدون استفاده از نرم افزار

 

با توجه به این که لیستی از چت روم‌ها در جایی وجود ندارد، اتاق چت شما می‌تواند یک اتاق چت خصوصی تلقی شود. البته با توجه به این که چت‌ها رمزگذاری نمی‌شوند، طبیعتاً این چت روم برای تبادل داده‌های حساس توصیه نمی‌گردد.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/chatroom-matter-seconds.html

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

هاست و دامنه اساس تشکیل دهنده وب محسوب می‌شوند و شما با خرید هاست و دامنه مناسب می‌توانید به بهترین شکل ممکن وب سایت خود را راه اندازی کنید.

خرید هاست بعد از انتخاب و خریداری دامنه مهمترین قدم برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی یا ایجاد وب سایت هست.

 

اگر قصد دارید تا یک سایت راه اندازی کرده و محصولات و خدمات خود را از طریق اینترنت معرفی کنید، علاوه بر داشتن دامنه نیاز به فضایی برای نگه داری فایل های سایت تان دارید. هاست ها یا میزبان های وب این فضا رو در اختیار شما قرار میدن. برای داشتن این فضا تنها کافیه به یکی از شرکت های ارائه دهنده سرویس میزبانی وب، یا وب هاستینگ مراجعه کرده و با توجه به نیاز خود و سایت تان هاست یا فضا خریداری کنید.

 

 خرید هاست اشتراکی, مشاوره برای خرید هاست

هاست و دامنه اساس تشکیل دهنده وب محسوب می‌شوند 

 

معرفی انواع هاست : 

هاست اشتراکی

هاست اشتراکی یا shared hosting یکی از پرطرفدار ترین خدمات میزبانی وب محسوب می شود، شرکت‌های هاستینگ برای ارائه سرویس‌های هاست اشتراکی، در ابتدا یک سرور اختصاصی تهیه می کنند، و پس از نصب کنترل پنل و سایر ملزومات مورد نیاز، از آن سرور 200 الی 500 هاست اشتراکی استخراج می کنند و هر کدام از این هاست ها را با قیمت مقرون بصرفه در اختیار مشتریان خود قرار می دهند، اگر به تازگی تصمیم گرفته اید که وب سایت خود را راه اندازی کنید، خرید هاست اشتراکی در حال حاضر برای شما بهترین انتخاب است.

 

هاست نیمه اختصاص:

هاست نیمه اختصاصی یا vps hosting در حقیقت نوعی دیگر از سرویس‌های میزبانی وب است که به آن سرور مجازی نیز می گویند، شرکت‌های هاستینگ برای ارائه سرور مجازی، در ابتدا یک سرور اختصاصی تهیه می کنند و پس از نصب مجازی ساز هایی مانند vmware یا kvm از این سرور اختصاصی، چندین سرور مجازی استخراج می کنند و آن را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند، هاست نیمه اختصاصی منابع و قدرت بیشتری نسبت به هاست اشتراکی در اختیار دارد و در صورتی که مدت زیادی از راه اندازی وب سایت شما گذشته است و به یک سرویس قدرتمند تر نیاز دارید، استفاده از هاست نیمه اختصاصی برای شما بهترین گزینه است.

 

هاست تمام اختصاصی

هاست تمام اختصاصی یا dedicated server نوعی دیگر از سرویس‌های هاستینگ محسوب می شود، شرکت‌های هاستینگ برای ارائه این نوع سرویس،یک سرور اختصاصی از دیتاسنتر تهیه می کنند و پس از نصب سیستم عامل و کنترل پنل و کانفیگ سرور مطابق نیاز مشترک، آن سرور را تحت عنوان هاست تمام اختصاصی به صورت کامل در اختیار یک وب سایت قرار می دهند، هاست تمام اختصاصی منابع و قدرت بیشتری نسبت به هاست نیمه اختصاصی در اختیار دارد، در صورتی که مدت زمان نسبتا زیادی است که وب سایت خود را راه اندازی نموده اید و تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما به طرز چشمگیری افزایش داشته است و هاست نیمه اختصاصی و اشتراکی، پاسخگوی نیاز های وب سایت شما نیست، استفاده از هاست تمام اختصاصی به شما توصیه می شود.

 

هاست ایران :

هاست ایران، که یک اصطلاح است که طی سالیان اخیر در کشور متداول شده است، بدین معناست که دیتاسنتر هاست مربوطه در کشور ایران باشد، در واقع به هاستی که سرور آن در دیتاسنتر های کشور ایران قرار دارد، هاست ایران می گویند، استفاده از هاست ایران، فواید و معایب زیادی دارد، از جمله فواید استفاده از هاست ایران می توان: از کاهش خطر تحریم ها و از دست رفتن اطلاعات وب سایت ها، جلوگیری از خروج ارز از کشور، افزایش سرعت لود وب سایت ها برای کاربران ایرانی نام برد. اگر تصمیم دارید برای سازمان یا نهاد دولتی وب سایت راه اندازی کنید و از اطلاعات و منافع ملی در آن وب سایت نگهداری می شود، بهتر است از سرویس‌های هاست ایران که سرورهای آن در داخل کشور نگهداری می شود استفاده کنید.

 

هاست رایگان:

هاست رایگان یکی دیگر از خدمات پرطرفدار هاستینگ محسوب می شود که اغلب افرادی که تصمیم به راه اندازی وب سایت دارند در ابتدای کار به دلیل عدم دانش کافی در این زمینه، از سرویس‌های کم کیفیت هاست رایگان استفاده می کنند، از جمله معایب این سرویس ها: سخت افزار بی کیفیت، پایداری پایین، خطر نابودی اطلاعات، رابط کاربری ضعیف و عدم پشتیبانی می توان نام برد و تنها مزیت استفاده از این سرویس ها، رایگان بودن آن است، درصورتی که به تازگی تصمیم خرید هاست و راه اندازی وب سایت گرفته اید توصیه ما به شما این است که به هیچ عنوان از سرویس‌های هاست رایگان بی نام و نشان استفاده نکنید .

 

هاست وردپرس:

هاست وردپرس یا wordpress هاستینگ یکی دیگر از سرویس‌های پرطرفدار برای وب سایت‌هایی است که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند، به دلیل محبوبیت سیستم وردپرس و امکان راه اندازی انواع وب سایت‌های اینترنتی توسط وردپرس، در حال حاضر تعداد زیادی از وب سایت‌های بزرگ و مشهور جهان در حال استفاده از این سیستم مدیریت محتوا هستند، و این باعث شده است که احساس نیاز به یک هاست بهینه برای وردپرس همواره افزایش یابد، شرکت‌های هاستینگ جهت ارائه سرویس‌های هاست وردپرس، از نرم افزار ها و پیشنیازهای خاصی بر روی سرورهای خود استفاده می کنند تا سازگاری کامل با وب سایت های وردپرسی را داشته باشد، و در نتیجه استفاده از هاست وردپرس باعث افزایش سرعت و بهره وری وب سایت های وردپرسی شود، در صورتی که شما نیز تصمیم دارید توسط وردپرس یک وب سایت حرفه ای، پر سرعت و کارآمد راه اندازی کنید، استفاده از سرویس‌های هاست مخصوص وردپرس به شما توصیه می شود.

 

 خرید هاست اشتراکی, مشاوره برای خرید هاست

هاست اشتراکی یا shared hosting یکی از پرطرفدار ترین خدمات میزبانی وب محسوب می شود

 

نکات برای خرید هاست لینوکس مناسب:

فضا یا فضای دیسک:

یکی دیگر از عبارت‌هایی است که در بسته‌های هاست می‌بینید. در واقع این اولین چیزی است که شرکت هاستینگ روی آن تأکید می‌کند و معمولاً وقتی برای خرید هاست اقدام می‌کنید اول از همه باید مشخص کنید چقدر فضا نیاز دارید. منظور از فضای دیسک بخشی از هارد کامپیوتر سرور است که وب‌سایت شما می‌تواند تصاحب کند. سرور هاست در اصل برنامه‌ای روی یک کامپیوتر نسبتاً قوی است که در جایی به نام دیتاسنتر قرار می‌گیرد و با یک اتصال بسیار پرسرعت به اینترنت وصل است.

منبع :  https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/shopping-host1-guide.html

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

محدوده بها طراحی سایت بسیار وسیع است همین فرمایش مایه سردرگمی خریداران شده است. ممکن است شما نیز با این جستار روبرو شده باشید که سایتی اقدام به طراحی سایت با امکانات بسیار زیاد ولی با قیمتی نازل می کند در حالی که سایت و شرکتی سایر اقدام به طراحی سایتی می کند که از امکانات کمتری برخوردار است ضمن اینکه قیمت بالایی دارد. شرکت‌های طراحی سایت با عباراتی همچون طراحی سایت با کیفیت یا با پشتیبانی ۲۴ ساعته و ... اقدام به جذب کاربران و خریداران می‌نمایند.

اگر فرصت کافی برای مطالعه این نوشتار را ندارید پاکدست صوتی آن را گوش کنید


طراحی سایت با وردپرس به وسیله قالب‌های آماده چهره می‌گیرد. تعرفه طراحی تارنما با وردپرس و قالب های آماده، حائز خرج کمتری به نسبت طراحی سایت اختصاصی می باشد. طراحی سایت اختصاصی معمولا برای کسان و کمپانی هایی با بودجه های بالا پسندیده است، که قصد اجرا کردن ایده های خاصی دارند که تا کنون در اینترنت اجرا نشده و با سیستم مدیریت محتوای آماده قابل پیاده سازی نباشد. هر چند افرادی که مایل به طراحی سایتی متفاوت هستند نیز می توانند از قالب های حاضر استفاده کنند زیرا تنوع قالب ها به قدری زیاد شده است که می‌توان از قالب های آماده‌ای کاربرد کرد که لغایت کنون دیگران از آن استفاده نکرده اند و یک سایت ویژه با خرج کم داشت. 

توجه داشته باشید که طراحی سایت با استفاده از قالب های حاضر برای مشتریانی که خودشان هدف طراحی و مدیریت سایت را دارند پرطرفدار و دوست داشتنی تر است.

بیشتر بخوانید: خرج راه اندازی تارنما پیشه ای

همانطور که اشاره شد، طراحی سایت به دو چهره کلی سپریدن می‌گیرد:

طراحی سایت اختصاصی
طراحی سایت آماده
 

قیمت طراحی تارنما با وردپرس
عوامل کارایی گذار بر بها طراحی سایت وردپرسی
تعیین نوع وب سایت و فعالیت‌های آن
پیش از آن که اقدام به تعیین قیمت طراحی سایت کنیم باید نوع تارنما و فعالیت مورد عقیده آن را مشخص کنیم. دسته بندی سایت‌ها زیاد بسیار است از سایت های خبری و شرکتی گرفته لغایت سایت های فروشگاهی و شخصی و ...که هر کدام قابلیت‌ها، ساختار و راهبرد متفاوتی دارند. بی گمان امکانات یک سایت فروشگاهی با سایت شخصی کاملا متفاوت است و گرد از عوامل مهم و کارایی گذار در تعیین بها طراحی سایت، همین سوژه است.

 

رعایت نکات و استاندارهای عمومی تمام سایت‌ها
فاکتورهای عمومی در طراحی همگی سایت‌ها را در نظر داشته باشیم. فاکتورهای عمومی برای طراحی سایت: رابط کاربری یا UI، نمایش صحیح صفحات در موبایل و سایر وسایل هوشمند و در اصل ریسپانسیو بودن سایت، کد نویسی صحیح و بنیادین سمت سرور و کاربر که مواردی هستند که از عوامل کارایی گذار بر بها طراحی سایت هستند. هر چه سررسید و انرژی و فرهنگ اکثریت برای طراحی سایت احتیاج باشد طبیعتا خرج طراحی آن سایت نیز اغلب خواهد شد؛ همین عامل سبب می‌شود طراحی سایت اختصاصی قیمت بالاتری نسبت به طراحی سایت با فروشگاه ساز های آماده و وردپرس داشته باشد.

 

تعداد افراد متخصصی که در طراحی و پیاده سازی سایت فعالیت دارند.
قطعا یک تیم طراحی تارنما بزرگ، نیروی اغلب و متخصص‌تری نسبت به یک تیم برنامه نویس حقیر در پسندیدن دارد.

 

بارگذاری سایت طراحی شده
 سایت وردپرسی باید بر روی یک هاست بارگذاری شود؛ سپس هاست و حوزه باید تنظیم گردند. در ضمن ایمن سازی سایت مربوط به این مرحله است.اگر سایت بدون ایمن سازی، بارگذاری شود سایت شما به راحتی قابل هک و نفوذ خواهد بود. تمام این موارد توسط کاربر می‌تواند انجام شود یا بدست یک متخصص.

بیشتر بخوانید: فروش سایت فروشگاهی آماده

درج اطلاعات یا data entry
وقتی سایت وردپرسی شما بارگذاری شد در ابتدای فرمایش هیچ محتوایی تو آن نیست. فقط چیزی که هستی دارد تعداد متن و عکس مثال هستند. محتوا می‌تواند دربرگیرنده موارد مختلفی از آنگونه عکس، متن، منو، محصولات، عناوین، اطلاعات تماس و ... باشد. برای این موضوعات شما می‌توانید یا خودتان اقدام نمایید یا آن را به یک کارآزموده بسپارید لغایت بر بنیاد اصول سئو محتوای سایت شما را بارگذاری نمایید.

 

آموزش روش شغل کردن با سیستم مدیریت محتوا
بسیاری از شرکت‌ها و تیم‌های طراحی تارنما با ساخت فیلم آموزشی به کاربران، شیوه کار کردن با سیستم و درج محتوا و مدیریت سایت را آموزش می‌دهند.
برخی سایر از طریق فایل متنی یا یک جلسه مراجعه حضوری آموزش نحوه پیشه کردن و مدیریت سایت را اتمام می‌دهند.
و عده‌ای دیگر، سایت را بعد از طراحی بدون هیچ آموزشی در کمر بستن کاربر قرار می‌دهند.
قطعا هر یک از موارد فوق تاثیر زیادی در بها سایت تعبیه شده توسط کاربران را دارد. بعد ممکن است کاربری سایتی چیره دست تهیه نمایید ولی بدون آموزش نتواند از هیچ یک از امکانات سایت مستفیض شود؛ در حالی که یک آموزش خوب و جامع، شما را توانا می‌سازد یک قالب معمولی فروشگاهی را تبدیل به سایت فروشگاهی چیره دست نمایید.

 

پشتیبانی سالانه یا ماهانه سایت
پشتیبانی در دامنه طراحی سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که به راستی این فرمایش اثر دهنده کیفیت سایت طراحی شده است. با تاسیس سایت تمام سوالات مدیر سایت در رابطه با نحوه پیشه کردن با سیستم شروع می‌شود؛ وانگهی به روز رسانی‌های سایت شدنی است آن را با خطاها و مشکلاتی رو به رو کند و در این زمان کاربر نیازمند یک کارآزموده برای رفع مشکلات و سوالات تان خواهد بود.

 

خرید پهنه سایت طراحی شده
اگر اکثر مخاطبان سایت طراحی شده در ایران هستند پیشنهاد ما گزینش حوزه ir‌ برای سایت است؛ اما اگر غالب مخاطبان سایت از نقاط گوناگون جهان هستند بهترین رهنمود خرید حوزه دات کام است.

 

خرید هاست یا میزبانی وب
هزینه هاست یک گیگابایت در خرداد ماه سنه 1399 مبلغی بالغ بر حدود 150 هزار تومان می‌باشد؛ بعد اگر اقدام به سفارش طراحی سایت با مبلغی کمتر از ۷۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان کرده اید، باید به این موضوع دیدی محتاطانه داشته باشید. 

 

 

تعرفه طراحی وب سایت
هزینه ساخت سایت  با وردپرس  به عوامل مختلفی پیوستگی دارد. از جمله طراحی سایتی زیبا و کاربر پسند، کیفیت کد نویسی و واکنش گرا بودن آن از عوامل مهم کارایی گذار بر بها طراحی سایت می‌باشد.

 

هیچ ارزانی بی علت نیست
البته منظور ما از این جمله قیمت های نامتعارف است. قیمت هایی که یا بسیار بالا یا زیاد ذیل باشد. بسیاری از سایت ها اقدام به طراحی سایت وردپرسی با قیمتی پایین می‌نمایند اما: 

از امکانات سایت طراحی شده کم می‌گذارند.
قالب وردپرسی جاسازی شده مشکلی دارد.
پس از مدتی با بهانه های مختلف اقدام به دریافت مبالغی اغلب برای پیش ‌برد پروژه خواهند کرد.
برخی دیگر از سایت‌ها نیز اقدام به فروش قالب‌های آماده به جای قالب اختصاصی می‌نمایند و هزینه‌ای دو چندان از مشتری دریافت می‌کنند.

 

هزینه طراحی سایت با وردپرس حدود ۱ میلیون تومان است!
نسبت به این موضوع آگاه باشید که قیمت بالای بیش از مرز برای طراحی سایت با وردپرس احتمالا کلاهبرداری بیش نیست !!!

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

ا توجه به اینکه بسیاری از مجموعه‌ها و شرکت‌ها به دنبال جایگزین کردن سیستم سنتی پاسخگویی خود با ویپ هستند، هزینه راه‌اندازی ویپ و میزان تعرفه خدمات voip اولین سوالی است که برای یک مجموعه در ذهن نقش می‌بنند. هزینه این سیستم با توجه به گستردگی سازمان، تعداد خطوط و موارد دیگر متفاوت است.

هر مجموعه‌ای می‌تواند با توجه به شرایط سازمانی خود این سیستم را راه اندازی نماید، اولین شرط انتخاب یک شرکت ارائه دهنده خدمات با بهترین کیفیت و قیمت منصفانه است. راه‌اندازی به بهترین شکل و اصولی بودن توسط شرکت معتبر باعث می‌شود تا هزینه‌های جاری و مشکلات آتی کمتر شود.

عوامل موثر در میزان تعرفه خدمات voip
کل هزینه ویپ بسته به تعداد کاربران، هزینه‌های سخت افزاری البته برای یکبار و هرگونه ارتقاء مورد نیاز برای شبکه متفاوت خواهد بود. نکته مهمتر اینکه کلیه هزینه برای راه اندازی ویپ در مقابل هزینه‌هایی که برای سیستم سنتی خواهید پرداخت بسیار کمتر و به صرفه‌تر است و همین امر دلیل استقبال و استفاده روزافزون از آن خواهد بود.

عوامل زیرساختی

همانگونه که می‌دانید، ویپ اساساً با اینترنت کار می‌کند و نیاز به زیر ساخت‌های پایدار و اینترنت پرسرعت برای ارائه کیفیت بهتر در تماس و دیگر خدمات آن است. بنابراین اگر در مجموعه خود اینترنت مناسب دارید و ارتباطات درون مجموعه‌ای شما از طریق شبکه است نیاز به هزینه چندانی در این بخش نخواهید داشت.

در غیر این صورت باید برای زیرساخت شبکه و اینترنت هزینه کنید که از مقدمات اصلی برای نصب و راه‌اندازی ویپ به شمار می‌رود.

[irp posts=”11138″ name=”خدمات ویپ”]

میزان وسعت مجموعه
با توجه به تعداد خطوط مورد نیاز و وسعت مجموعه نیز تعرفه خدمات voip متغیر خواهد بود. هرچه تعداد خطوط داخلی و شهری مورد نیاز در یک مجموعه بیشتر باشد مسلماً هزینه راه‌اندازی نیز بالاتر است. علاوه بر خطوط تلفن، به زیر ساخت نرم‌افزاری و سخت‌افزار بیشتری نیاز است که بر تعرفه خدمات voip  اثرگذار خواهد بود.

تجهیزات سخت‌افزاری مورد نیاز
با توجه به اینکه سیستم ویپ نیاز به تلفن‌های مخصوص دارد؛ یکی ازتعرفه نصب و راه اندازی VOIP هزینه‌های اولیه که برای راه اندازی آن باید مدنظر داشته باشید این تلفن‌هاست.  البته تلفن‌های نرم افزاری وجود دارد که برای صرفه‌جویی در هزینه ابتدایی بسیار مفید است و در مجموعه‌های کوچک نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاوه بر این اگر به دنبال بهبود کیفیت شبکه خود هستید تا سیستم ویپ به بهترین شکل برای شما راه‌اندازی شود هزینه کابل شبکه، پچ پنل، داکت ، پچ کورد  و مواردی از این دست را نیز باید در نظر داشته باشید.

هزینه‌های مربوط به کانفیگ تجهیزات
یکی از عوامل مهمی که بر روی تعرفه خدمات voip بسیار اثرگذار است و تخصصی‌ترین بخش برای این سیستم است. هزینه‌های مربوط به روتر، راه‌اندازی مرکز تماس، سوئیچ‌ها و… جز عوامل مهم در این بخش به شمار می‌رود.

در انتها اینکه یک سیستم تلفن تلفنی VoIP ارزان‌تر از سیستم های تلفنی معمولی است. اما چرا اینگونه است؟ خوب، دلیل اصلی نکته نسبتاً پایین بودن قیمت ویپ این است که سیستم‌ مذکور مبتنی بر نرم‌افزار هستند. نرم‌افزار ویپ از اتصال پهنای باند موجود شما برای کار استفاده می‌کند و تماس را از طریق اینترنت انتقال می‌دهد.

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

 

گوگل قصد دارد سرویس گوگل پلی موزیک (Google Play Music) را به نفع سرویس جدیدتر یوتیوب موزیک که از مدتی پیش شناخته شده است، تعطیل کند.

 

 

به گزارش ایسنا، گوگل به کاربران برای جابجایی از این سرویس مهلت تعیین و اعلام کرده که یوتیوب موزیک از دسامبر ۲۰۲۰ به طور کامل جانشین گوگل پلی موزیک خواهد شد و کاربران دیگر قادر نخواهند بود از گوگل پلی موزیک موسیقی گوش داده یا به شکل دیگری استفاده کنند.

 

کاربران تا دسامبر مهلت دارند تا آهنگهای خود را از این برنامه خارج کنند و امکان پخش موسیقی در آن پیش از آن زمان پایان خواهد یافت.

 

 در سپتامبر سال ۲۰۲۰ کاربران در نیوزیلند و آفریقای جنوبی نخستین کسانی خواهد بود که دسترسی به پخش یا استفاده از برنامه گوگل پلی موزیک را از دست می دهند. کاربران در سایر نقاط جهان در اکتبر دسترسی به این سرویس را از دست خواهند داد.

 

با این حال امکان خارج کردن محتوای متعلق به کاربران از این سرویس تا دسامبر وجود خواهد داشت. کاربران گوگل پلی موزیک می توانند آهنگهایی که در این سرویس داشتند را به یوتیوب موزیک منتقل کرده و در آن به بارگزاری، خرید و فعالیتهای دیگر بپردازند. کاربران می توانند از سرویس Takeout گوگل برای خارج کردن محتوا و دانلود آهنگهایی که خریداری و آپلود کرده اند، استفاده کنند.

 

برای کاربرانی که مایلند از سرویسهای موسیقی رقیب مانند اسپاتیفای استفاده کنند، ابزاری برای جابجایی از سوی گوگل در نظر گرفته نشده اما گزینه های دیگری مانند "تیون مای موزیک" وجود دارد.

 

گوگل همچنین اعلام کرده که در فروشگاه گوگل پلی و موزیک منیجر تغییراتی خواهد داد و کاربران از ماه جاری دیگر نمی توانند از طریق موزیک منیجر به خرید یا پیش سفارش موسیقی از گوگل پلی موزیک بپردازند یا موسیقی بارگزاری و دانلود کنند.

 

بر اساس گزارش تک کرانچ، گوگل از مدتی قبل سرگرم آماده سازی یوتیوب موزیک برای رفع نارضایتی کاربرانی بود که نخستین نسخه های این سرویس را استفاده کرده بودند. ظرفیت لیست پخش آهنگ این سرویس از ۱۰۰۰ به ۵۰۰۰ آهنگ افزایش یافته و امکان بارگزاری حداکثر ۱۰۰ هزار آهنگ را دارد که بالاتر از ۵۰ هزار آهنگ در گوگلی پلی موزیک است. همچنین امکان شنیدن آهنگ در وضعیت آفلاین، متن آهنگ و گزینه اکتشاف برای یافتن آهنگهای جدید و ابزاری برای انتقال اشتراکهای پادکست به گوگل پادکست دارد.

منبع

http://bankdariirani.ir/fa/news/182642/%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D9%85%D8%B9%DA%A9%D9%88%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B9%D8%B7%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

دماغه این خودروی الکتریکی المان های نوری خلاقانه ای دارد که با روشن شدن چراغ ها و لوگوی کادیلاک یک منظره جدید و غیر تکراری در صنعت خودرو را پیش روی خود خواهیم داشت.

عصرایران- مدتی قبل در مطلبی تحت عنوان "10 شاسی بلند خبرساز" به معرفی تعدادی از کراس اوورها و شاسی بلندهای مطرح صنعت خودرو که احتمالا در آینده نزدیک وارد خط تولید انبوه خواهند شد، پرداختیم. یکی از محصولات نامبرده در لیست مذکور؛ کادیلاک لیریک بود که جنرال موتورز برای راه اندازی خط تولید آن 2.2 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است. به تازگی تصاویر بیشتری از این محصول منتشر شده که تا به امروز پروژه آن پیشرفت 85 درصدی داشته است. در مطلب امروز نگاهی به جزئیات جدید آن خواهیم داشت.

همانطور که قبلا اشاره شد؛ لیریک یک محصول کاملا الکتریکی است و این روزها درباره وسایل نقلیه الکتریکی زیاد صحبت می شود ولی مهمترین عامل جذابیت خبر لیریک به برند آن باز می گردد! کادیلاک طی دوران فعالیت خود پرچمدار طراحی خاص و اشرافی بوده و البته در زمینه فناورانه های خودرویی نیز پتنت های* متعددی را در اختیار دارد.

طراحی متفاوت 

لیتریک 2023 در نگاه اول یک کراس اوور چابک به نظر می رسد که در قسمت دماغه طراحی کاملا متمایزی را ارائه داده است. اینجا خبری از چراغ های اصلی افقی نیست و به جای آن از الگوی عمودی بسیار باریک استفاده شده است. مه شکن ها نیز درحالت یک خط موازی کنار نوار ال ایی دیی چراغ های اصلی قرار دارند.

گریل(جلوپنجره) بسته این خودروی الکتریکی نیز المان های نوری خلاقانه ای دارد که با روشن شدن آن و لوگوی کادیلاک  یک منظره جدید و غیر تکراری در صنعت خودرو را پیش روی خود خواهیم داشت.

در نمای جانبی مهمترین ویژگی را باید ستون های مخفی اتاق دانست که فقط با نوار کرومی -خط سیر شیب سقف- قابل شناسایی است. دستگیره های درب ها کمی پایین تر و موازی با خط شانه نیز هماهنگی کاملی با شرایط ستون ها و سقف دارند.

در ستون آخر، کادیلاک از یک طراحی جدید استفاده کرده که الگوی فست بک را با افزودن یک چراغ L شکل به انتهای بدنه رسانده است. در قسمت عقب نیز دو چراغ عمودی خطی در هماهنگی با دماغه خودرو، طرفین بامپر(سپر) قرار گرفته است تا در مجموع یک الگوی کوآد(چهارتایی) جدید معرفی شود. باید منتظر ماند تا کمپانی های چینی به سرعت این الگو را در محصولات جدید خود کپی کنند زیرا آنها پیش از این علاقه خاصی به الگوی T شکل کادیلاک نشان داده اند.

نمایشگر 33 اینچی! 

در رابطه با فناوری های کابین اطلاعات خاصی منتشر نشده اما در تصاویر مشخص است که بزرگترین نمایشگر سیستم سرگرمی قطری(حرکت در عرض اتاق از سمت راننده به سمت شاگرد) به اندازه 33 اینچ برای لیریک استفاده شده است که اینجا هم کادیلاک یک رویکرد جدید فناورانه را به نمایش گذاشته است.

این نمایشگر عظیم توانایی نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ را در اختیار دارد و تمامی اطلاعات مورد نیاز راننده و سیستم سرگرمی را نمایش می دهد.

حضور آخرین نسخه سوپر کروز جنرال موتورز، نمایشگر هدآپ، پارک ریموت و دیگر فناوری های روز نیز در آن قطعی است.

برای باطری این کراس اوور لوکس از فناوری اختصاصی جنرال موتورز با نام اولتیوم استفاده خواهد شد. باتری 100 کیلووات ساعتی لیریک برد حرکتی 482 کیلومتر را تضمین می کند و این باتری از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد.

درباره میزان خروجی پیشرانه و گشتاور آن هنوز اطلاعات رسمی ارائه نشده است. برخی منابع قیمت این محصول را کمتر از 75 هزار دلار پیش بینی کرده اند.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:

*کریستال آبی؛ یک کادیلاک کلکسیونی! (+تصاویر)

*"XT6" شاسی بلند جدید و لوکس کادیلاک (+فیلم و تصاویر)

*لافورزا اسپایدر؛ خودروی دست ساز با قلب کادیلاک! (+تصاویر)

*معرفی کادیلاک اسکالید 2021/ سطحی جدید در شاسی بلندهای لوکس! (+تصاویر)

*کادیلاک اکس ال آر(XLR)؛ یکی از متفاوت ترین کوپه های جهان با موتور نورث استار(+تصاویر)

-------------

* این برند اولین اتاق کاملا متصل به شاسی را در سال 1910 میلادی معرفی و تولید کرد. تنها 2 سال بعد اولین سامانه الکتریکی خودرو شامل استارت و روشنایی را ارائه کرد. در سال 1915 نوآوری هایی را در زمینه خنک سازی موتور و در سال 1922 اولین سیستم کنترل حرارت کاربراتور را معرفی کرد.

اما ظاهرا سرعت بالای مهندسان کادیلاک در معرفی فناوری های نوین خودرویی توقفی نداشت زیرا در سال 1923 میلادی اولین موتور 8 سیلندر را تولید کردند. در سال 1928 اولین کمپانی در جهان بود که خودرو با سقف تمام فلزی را تولید کرد که امنیت سرنشینان را به میزان بسیار چشمگیری افزایش داد. در همین سال کادیلاک نخستین سیستم جعبه دنده چرخ دنده ای را نیز معرفی کرد که عملا تحول عظیمی در صنعت خودرو ایجاد کرد.

در سال 1930 اولین پلتفرم موتور 16 سیلندر را طراحی کرد و بدنبال آن اولین موتور 12 سیلندر جهان را نیز تولید کرد.

تعداد اولین هایی که کادیلاک در صنعت خودرو معرفی می کرد آنقدر زیاد بود که پایانی نداشت! در ابتدای دهه 40 میلادی این برند اولین جعبه دنده اتوماتیک را نیز روی یکی از محصولات خود نصب و روانه بازار کرد. البته دراین میان باید سیستم تهویه هوای داخل خودرو را نیز به کادیلاک ارتباط دهیم زیرا تهویه اتوماتیک هوشمند که با دمای محیط خود را هماهنگ می کرد را نیز کادیلاک برای اولین بار معرفی کرد.

نخستین خودروهای جهان که مجهز به کیسه هوا شدند را نیز کادیلاک در فاصله سال های 74 تا 77 میلادی روی خط تولید خود داشت! و البته بازهم می توان درباره ویژگی هایی که کادیلاک را از دیگر خودروهای جهان متفاوت می کند، نوشت اما به هرترتیب خودروهای پیشرفته امروز به نوعی در حال استفاده از فناوری هایی هستند که توسط کادیلاک به صنعت خودرو معرفی شده است.

منبع

https://www.asriran.com/0036r5

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

بستن بالکن با شیشه
محصولات جدید و به روز باعث شده که دیگر برای بستن شیشه ایوان از طلق یا مشنبا یا هر چیز دیگری که نمای ساختمان را به هم میزند بهره‌گیری نکنیم، برای بستن بالکن با شیشه، از پکیج های جدید وارداتی که امروزه جلوه زیبایی رو به نمای ساختمان می دهد، استفاده کنیم.

شیشه سکوریت کاربرد شده در این گونه پکیج ها از گونه 8 میلی متری با کیفیت بسیار بالا است.
بستن بالکن با شیشه ( ثابت یا تاشو) امکان پذیر است، که ما پیشنهاد می کنیم از نوع تاشو کاربرد شود که تمام ویژگی های برتر آن در قسمت های بالایی متن روشنگری دیتا شده است.
با نصب این محصول می طاقت از فضای ایوان در تمام ساعات و فصول بهره‌گیری مفیدی کرد.
شیشه بالکن
شیشه بالکن
نحوه اجرای بالکن روش نصب شیشه ایوان متحرک
برای بالکن شیشه ای واژگان بسیاری مثل بستن تراس، ایوان شیشه ای تاشو، شیشه ای کردن تراس، پوشاندن ایوان با شیشه، شیشه ی ایوان استنفاده می شود. اجرای شیشه بالکن به عنوان حفاظی از شیشه برای ایوان شما می باشد. که به عنوان پوششی در مقابل برودت و گرمای محیط است. در توضیحات برای نصب شیشه ایوان می توان این گونه مطرح کرد که:

ابتدا درخواست خود را از شرکت رامادُر سفارش داده.
در نصب شیشه ایوان متحرک باید فضای باره نظر برای نصب اندازه گیری شود. کارشناسان فنی محیط را اندازه گیری کرده و موارد لازم را برای شما توضیح داده و در صورت رضایت شما شغل به تقسیم نقشه کشی تحویل داده می شود. مساحت برای نصب شیشه ایوان تاثیرگذار است.
نقشه کشی بر اساس سلیقه شما کار را طراحی نموده و پروژه تحویل دنبال داده می شود.
طبق تاریخ مشخص شده شغل برای نصب و تحویل آماده شده و اجرا می شود. به طور معمول برای نصب آن از نصاب حرفه ای و کارآزموده بهره‌گیری می شود.
دراین دسته از پروژه پیشه اجرایی تعقیب شده و خوشنودی شما جزو رزومه کمپانی به ثبت می رسد.
در چهره نیاز به خدمات بعد از فروش کمپانی رامادُر آماده دنبال و گارانتی از پروژه نصبی شما می باشد.
 

انواع ایوان شیشه ای

رامادر در این مقاله انواع بالکن را برای شما عزیزان روشنگری می‌دهد؛ از دسته مزیت های بالکن شیشه‌ای که در تمام گونه ها بالکن‌ها مشترک است و همین طور انواع بالکن شیشه ای در شهرستان از نظر نما و کارکرد گفته می‌شود.

همه انواع شیشه بالکن‌ها به‌عنوان محافظ و پوششی برای ایوان آپارتمان و برج‌های مسکونی باره کاربرد قرار می‌گیرد. به‌طورکلی، بیشتر گونه ها بالکن از نوع مواد شیشه‌ای و آلومینیوم است که شاید به کارگیری آلومینیوم به‌اندازه شیشه ایوان فریم لس و شیشه ریلی چشم‌نواز نباشد، استفاده از آلومینیوم و شیشه آکاردئونی در داخل خانه عالی می‌باشد، به کارگیری این مواد در خارج از منزل هم منظره‌ای چشم‌نواز خواهد داشت، در ضمن از شیشه برای اطراف استخر هم بهره‌گیری می‌شود که با اتمام این کار در استخر خانه خود حس بالاتری از تمایز را لمس خواهید نمود.

از انواع بالکن شیشه ای می‌توان موارد ذیل را نام برد:

شیشه بالکن بدون قاب
شیشه بالکن ریلی
شیشه بالکن پنجره‌ای
شیشه ایوان بدون قاب
شیشه بالکن تاشو
نرده شیشه‌ای بالکن

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

تخفیف ویژه به مناسبت دهه فجر انقلاب
ارسال شده در بهمن ۱۲, ۱۳۹۷ بدست ayobkarami1359
شرکت عایقکاران مدرن پوشش در نظر دارد به مناسبت سالروز پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی در سراسر طهران ،تمامی مشتریان محترم،سازمانهای خصوصی وادارات دولتی که اقدام به خرید ویا نصب ایزوگام متراژهای بالای ۱۰۰ متر مربع نمایند.( از تاریخ۱۲ بهمن تا واپسین،انجام روز ۲۲ بهمن ماه۵درصد تخفیف گزیده تر تقدیم نماید.
قیمت ایزوگام در بهمن ماه
ایزوگام بامگستر دلیجان ثبت ۱۱۷ فویلدار صادراتی ۱۴۰۰۰ تومان
ایزوگام سپهر گستر دلیجان دولایه فویلدار صادراتی ۱۲۰۰۰ تومان
ایزوگام غرب گستر دلیجان دولایه فویلدار صادراتی ۱۲۰۰۰ تومان
ایزوگام سایبان شرق دلیجان دولایه فویلدار صادراتی ۱۲۰۰۰ تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران دولایه فویلدار صادراتی ۱۴۵۰۰ تومان
ایزوگام سینا بام دلیجان دولایه فویلدار صادراتی ۱۳۵۰۰ تومان
ایزوگام سامان دلیجان دولایه فویلدار صادراتی ۱۴۰۰۰ تومان
ایزوگام پالیزان دلیجان دولایه فویلدار صادراتی ۱۱۰۰۰ تومان
ایزوگام حفاظ بام ریشه-بن-بیخ دلیجان دولایه فویلدار صادراتی ۱۴۰۰۰ تومان
ایزوگام شرق دلیجان دولایه فویلدار صادراتی ۱۳۵۰۰ تومان
ایزوگام گستر بام دلیجان دولایه فویلدار صادراتی ۱۳۰۰۰ تومان
ایزوگام اصل تهران دولایه فویلدار صادراتی ۱۴۵۰۰ تومان
هزینه اجرای ایزوگام در تهران مترازهای بالای ۱۰۰ متر هر متر ۳۰۰۰ تومان میباشد ومتراژهای کمتر از ۱۰۰ متر چهارگوش توافقی انجام میشود.
ایزوگامهای بدون فویل آلومینیوم یا پودری هر متر بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان کمتر میباشد.
ایزوگامهای فوق همگی حائز ضمانتنامه کتبی وبیمه نامه معتبر است که توسط نمایندگی ممهور به مهر وامضائ کمپانی ارائه میشود.
جهت خرید و اجرای قیرگونی وآسفالت وقیمت ایزوگام با ما تماس بگیرید.
شماره تماس:۰۹۱۲۰۷۲۱۰۰۶-۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

مدارک باره بیچارگی جهت ثبت دگرگونی ها در شرکتها در ملارد

کپی بنیادنامه شرکت

روزنامه رسمی واپسین تغییرات شرکت

لیست شرکا با میزان سهام

کپی کارت ملی و شناسنامه تمامی افراد

اصل مدارک معرفی اشخاص خروجی و حضور جهت امضاءدر دفاتر اداره ثبت شرکتها

در چهره انحلال شرکت حضور همگی شرکا و مدیر تسویه الزامی است.

انواع تغییرات شرکتها در ملارد

تمام شرکت‌ها و موسسه‌ها بعد از ثبت شرکت در اسلامشهر  نیازمند تغییرات و یا تصمیماتی هستند که بر پایه قانون بازرگانی باید آن‌ها را ثبت کنند. برای ثبت تغییرات شرکت در ملارد نیاز به تنظیم صورتجلسه می‌باشد. طریق و مقررات خاصی جهت تنظیم صورتجلسه لازم است و باید نکات بسیاری را با پروا به قانون تجارت، بنیادنامه کمپانی و گونه شرکت یا موسسه ثبت شده لحاظ کرد.

به صورت چکیده گونه ها تغییرات شرکت‌ها به شرح پایین می‌باشد:

 تغییر نشان شرکت

تغییر جستار کار و جنبش شرکت

الحاق به جستار فعالیت شرکت

تغییر اسم شرکت

افزایش سرمایه شرکت

کاهش سرمایه شرکت

ورود شریک یا سهامدار جدید به شرکت

خروج شریک یا سهامدار از شرکت

نقل و انتقال سهام یا سهم‌الشرکه

انتخاب اعضای هیئت‌مدیره

انتخاب بازرسین (سهامی خاص)

تصویب ترازنامه و هوده و خسارت سال مالی (سهامی خاص)

اصلاح مونث بنیادنامه شرکت

انحلال شرکت

تاسیس یا انحلال شعبه

پرداخت سرمایه تعهدی

تبدیل نوع سهام

تغییر یا تمدید مدیر تصفیه

ثبت تغییرات شرکت

ثبت تغییرات کمپانی در کرج

توضیحات کامل در خصوص ثبت تغییرات کمپانی در کرج

ثبت صورتجلسه تغییرات کمپانی در کرج

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرج نسبت به مندرجات اساسنامه اعمال میشود که این تغییرات شامل موارد زیر است :

تغییر در اسم شرکت

تغییر موضوع شرکت و یا الحاق به جستار شرکت

نقل و انتقال سهام با پروا به اختیارات هیات مدیره

نقل و انتقال سهام باتوجه به اختبارات گردهمایی عمومی بی اندازه باشد

تشکیل گردهمایی عمومی عادی سالیانه شرکت

تغییر آدرس دفتر مرکزی شرکت

انتخابات داخلی هیات مدیره شرکت

شرایط لازم برای تغییر نام ثبت شده شرکت

1)تنظیم صورتجلسه گردهمایی عمومی بی اندازه برای تصمیم گیری بر تغییر اسم شرکت

2)صورتجلسه ای که تنظیم شده است (صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده) به امضاء تمام اعضا می رسد

3)تشریفات دعوت گردهمایی عمومی فوق العاده نسبت به مندرجات بنیادنامه و بر اساس قانون تجارت انجام میشود

4)صورتجلسه مجمع عمومی بی اندازه که تنظیم شده است به به اتفاق مدارک مورد بیچارگی ثبت تغییرات( مدارکی چون :رسید پذیرش اینترنتی) باید به گردانیدن ثبت شرکت ها و موسسات غیر بازرگانی پست شود

.شایان ذکر است که حتما صورتجلسه باید به امضا تمام اعضا رسیده باشد و همچنین مهر کمپانی هم در آن درج شده باشد.پس از رسیدگی کارشناس اداره ثبت شرکتهای کرج و تایید نام باید هزینه حق الثبت به اداره ثبت پرداخت گردد.

  • aram212 kala