تکنولوژی 7

تکنولوژی

تکنولوژی 7

تکنولوژی

۲۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از کاربردی ترین میز های موجود در بازار، میز تحریر طرح پایه کوتاه می باشد که برای اشخاص علاقه مند به نوشتن و استفاده از کامپیوتر به صورت نشسته بسیار پسندیده می باشد. این میز، تاشو و شیب آن قابل تنظیم است. به این معنا که هر زمان دربایستن به جمع آوری آن داشتید، میتوانید آن را در زاویه ای نگه دارید. علاوه بر این موارد شما می توانید از این میز برای کارهایی مثل اتو کشیدن و خیاطی نیز کاربرد نمایید.

قیمت : ۹۵,۰۰۰   تومان ۱۱۵,۰۰۰ تومان

کد کالا:  887002
برند:  other

توضیحات
جنس میز تحریر نشسته از چوب نئوپان 16 میلی متر می باشد که دور لغایت بعید آن برای زیبایی پی وی سی پیشه شده است. سطح فرآورده  نزدیک  ضد خش، لوله های فلزی 20 میلی متر و ضخامت آنها نزدیک 0.9 میلی متر می باشد. اتصالات بدست جوش CO2 انجام شده است. و میله ها با پیچ های ویژه به یکدیگر متصل شده اند. در تقدیر تحتانی چوب 10 تا گیره پلاستیکی به کار رفته است که میتوان شیب میز را به 5 حالت تنظیم کرد. تقدیر پایین لوله ها از درپوش های پلاستیکی برای چلوگیری از ضربه دید فرآورده و خدشه دیدن سطح، کاربرد شده است. همانطور که در عکس نگریستن میکنید یک دستگیره جهت حمل آسان محصول وقتی که آن را لغایت کردید بر روی آن نصب شده است و هنگامی که میز تحریر را برپا میکنید کاملا به سمت درون جمع شده و از دید پنهان میشود. این کالا در دو رنگ تولید شده که میتوانید با سلیقه شخصی خودتان گزینش کنید.
مشخصات ظاهری و فنی
مشخصات ظاهری و فنی
طول    70 سانتی متر
عرض    50 سانتی متر
ارتفاع میز    متغیر بین 33 - 48 سانتی متر
جنس رویه    نئوپان
جنس پایه ها    فلز
توضیحات    دارای بخش ی حمل
نقد و بررسی
روش استفاده:
روی سطح میز تحریر نشسته تاشو یک روکش پلاستیکی پیمان دارد میز تحریر های فانتزی که جهت ممانعت از یکتا و خاک روی آن قرار گرفته است، ستون ها این میز به چهره ضربدری قرار می گیرند، برای آماده کردن میز لازم است ارکان را از همدیگر مفتوح کنید، تخته روی یکی از پایه ها با تخت فلزی پیچ شده است، برای تغییر ناپذیر کردن آن بایستی پایه سایر را داخل بست های پایین تخته قرار دهید، این اریکه ها از جنس پلاستیک دشوار می باشد، با قرار دادن پایه سایر درون هر زوج از بست ها می توانید بلندی میز را مشخص کنید، با سپریدن این شغل می توانید میز تحریر تاشو تنظیم شو را در محل استفاده قرار دهید، اثناء استفاده پروا کنید اشیاء وزین روی میز قرار نگیرید چون شدنی است باعث افت کیفیت محصول شود.

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

از دوست داشتنی ترین و پر طرفدارترین برنامه اجتماعی و مجازی در دنیای امروز می تاب به اینستاگرام اشاره ارائه کرد که شمار کاربران روزمره آن زیاد زیاد است و یومیه شاید بیش از چندین ساعت برای جستجو و گشت و گذار تو آن بپردازیم و تصاویری که دوستانمان در طول روز از خودشان، کارهای روزمره و... با ما به اشتراک میگذارند را تماشا نماییم و از حال آنها به نحوی آگاه می شویم.
از طرفی دیگر کاربران اینستاگرام را می تاب به دو دسته کلی تقسیم بندی نمایش داد که تقسیم اول متعلق به افرادی است که فقط صفحه رسمی و شخصی خویش را دارا می باشند و از این روش با دوستانشان پیوستگی برقرار می کنند و بخش دوم از آن افرادی است که با راه اندازی شرکت و بازاریابی، نهایت سعی و سعی خویش را بکار میگیرند لغایت بتوانند با تبلیغات صحیح بتوانند به مشتریان خود خدمات ارائه دهند.

به همین علت تیم تکنولوژی نمدار قصد دارد در پیوستگی این مطلب شما علاقمندان به دنیای دانش و تکنولوژی را با ترفند اینستاگرام که می تواند بسیار ساده اما در عین حال کاربردی باشد را آشنا سازد. همراه ما باشید.

مدیریت اکانت های اینستاگرام
برای آنکه بتوانید بر روی یک برنامه نصب شده اینستاگرام، چندی حساب کاربری را ثبت کنید مراحل زیر را ادامه دهید الی با این ترفند آشنا شوید ؛

1- پیش درآمد از منو کاربری وارد برنامه اینستاگرام شوید و سپس بر روی گزینه پروفایل از پایین صفحه نمایشگر گوشی خود کلیک کنید.

ترفند اینستاگرامی

ترفند مدیریت حساب های اینستاگرام

2- اینک شما وارد صفحه شخصی خود در اینستاگرام شده اید. در این مرحله می بایست از بالای نمایشگر گوشی خود بر روی گزینه 3 خط افقی کلیک کنید. از منو مفتوح شده بر روی " Settings " بفشارید.

مدیریت اکانت های اینستاگرام

ترفند کاربردی اینستاگرام
3- در این مرحله شما وارد تنظیمات برنامه اینستاگرام شده اید که در می بایست تا انتهای فهرست مربوطه جابجا شوید لغایت به گزینه " Add Account " برسید و سپس بر روی آن کلیک کنید. بعد از کلیک بر روی این گزینه می توانید از دو گزینه " Log In " یا " Sign In " حساب کاربری جدید خویش را به برنامه اینستاگرام اضافه نمایید.
قبل از شروع مطمئن شوید که آخرین نسخه اینستاگرام را روی موبایل یا تبلت خود نصب کرده باشید.
وارد برنامه اینستاگرام شوید و به زبانه پروفایل خویش در زاویه پایین سمت راست صفحه بروید. در صفحه پروفایل خود علامت چرخ­دنده در بالای صفحه را لمس کنید تا به صفحه تنظیمات بروید. در فهرست تنظیمات Add Account را برگزیدن کنید. صفحه‌ای باز خواهد شد که از شما اسم کاربری و رمز عبور حساب کاربری جدیدی را که می خواهید اضافه کنید را تقاضا می‌کند.

استفاده از چند حساب اینستاگرام به چهره همزمان

وقتی بیش از یک اکانت اینستاگرام روی دستگاه خود داشته باشید، تصویر پروفایل اکانتی که در حال به کارگیری آن هستید روی زبانه پروفایل شما پیمان خواهد گرفت. برای تغییر اکانت در حال استفاده کافیست آیکون پروفایل را لمس و اکانت دوم را گزینش کنید.

استفاده از چند حساب اینستاگرام به چهره همزمان همانطور که دیدید جابجایی بین اکانت­‌های اینستاگرام و به کارگیری چند حساب اینستاگرام به چهره همهنگام بسیار آسان است و به راحتی می‌توان چند حساب اینستاگرام را مدیریت کرد. البته شمار اکانت‌های اینستاگرامی که به صورت مقارن روی یک دستگاه می‌توانید داشته باشید نامحدود نیست و بیش از 5 اکانت نمی‌توان وارد کرد.
برخی کاربران که نسخه جدید اینستاگرام (v7.12.0) را دریافت کرده‌اند با توانایی جدید روبرو شده‌اند که به آنها دستور می‌دهد چندین اکانت را به طور مقارن مدیریت کنند.

این موضوعیست که وب‌سایت‌هایی مشابه اندرویدپلیس و درویدلایف این قابلیت را تجربه کرده و حتی ویدئو زیر را از عملکرد آن منتشر کرده‌اند.


با اضافه شدن این قابلیت، شما برای افزودن اکانت دوم و یا حتی سوم خویش می‌توانید به دسته تنظیمات مراجعه کنید که با لمس دکمه سه نقطه در گوشه سمت راست و بالای صفحه پروفایل شما قابل دسترسی است. با رفتن به این صفحه دکمه Add Account را با پیمایش صفحه به سمت پائین باید پیدا کنید. (البته اگر این قابلیت برای شما پرکار شده باشد)

instagram multiple accounts 01

پس متعلق به با اضافه کردن اکانت جدید می‌توانید از صفحه پروفایل و دکمه جدیدی که در سمت چپ و بالا اضافه شده وسط اکانت‌های خود سوئیج کرده و جابجا شوید و حتی از همانجا اکانت بعدی خویش را اضافه کنید.

instagram multiple accounts 02

شما می‌توانید این نسخه را به طور مستقیم از این لینک گرفتن کنید ولی این قابلیت از سمت سرور اینستاگرام پرکار شده و تمامی کاربران به آن دسترسی ندارند و شاید به تدریج برای تمامی کاربران فعال خواهد شد. اینستاگرام هنوز رسماً به این سوژه پیامد پرتو نداده و چیزی رسماً اعلام نشده است.

اگر شما نیز به این قابلیت دسترسی پیدا کردید می‌توانید تجربه خود را متعلق به با ما در تقسیم نظرات در میان بگذارید.

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه آهنگ را به برنامه موسیقی iPhone خود اضافه کنیم. شما می توانید با هماهنگ سازی کتابخانه iTunes کامپیوتر خود را بر روی آی فون خود را انجام دهید. شما همچنین می توانید از یک سرویس پخش موسیقی رایگان مانند Spotify یا Pandora برای گوش دادن به موسیقی رایگان استفاده کنید.

 

روش 1

اضافه کردن کتابخانه iTunes :

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

iTunes را باز کنید. آیکون برنامه آن شبیه یک نت موسیقی متنوع رنگی در پس زمینه سفید است.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

در صورت نیاز، موسیقی را به iTunes اضافه کنید. به غیر از خرید موسیقی، چند راه مختلف وجود دارد که می توانید موسیقی را به iTunes اضافه کنید:

فایل MP3 - شما می توانید فایل های MP3 را به iTunes با دو بار کلیک کردن آنها اضافه کنید اگر iTunes پخش کننده پیش فرض شما باشد، یا می توانید روی فایل کلیک کنید، روی افزودن پوشه به کتابخانه کلیک کنید، یک پوشه ای که حاوی موسیقی شما است را انتخاب کنید و روی انتخاب پوشه در گوشه پایین سمت راست پنجره کلیک کنید.

CD صوتی - شما می توانید محتویات CD را به iTunes با قرار دادن CD صوتی خود روی سینی CD کامپیوتر خود، کلیک کردن روی آیکون CD در iTunes و کلیک روی Import CD. 

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

آی فون خود را به کامپیوتر خود وصل کنید. سر USB را از کابل شارژر آی فون خود به یکی از پورت های USB کامپیوتر خود وصل کنید، سپس انتهای دیگر کابل را به پورت شارژر آی فون خود وصل کنید. 

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

روی نماد آیفون خود کلیک کنید. این دکمه آیفون شکل در گوشه بالا سمت چپ پنجره iTunes است. انجام این کار صفحه آی فون خود را باز می کند.

آیکون آی فون خود را برای چند ثانیه نشان نمی دهد، بنابراین نگران نباشید اگر آن را بلافاصله پس از آن نمی بینید.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

روی Sync کلیک کنید این دکمه خاکستری در سمت راست پایین صفحه iTunes است. موسیقی شما شروع به اضافه کردن به آی فون می کند.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

صبر کن تا موسیقی شما همگام باشد. بسته به تعداد آهنگ هایی که شما برای اضافه کردن به آی فون خود دارید ، مقدار زمان که این فرایند طول می کشد، متفاوت خواهد بود.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

روی Done کلیک کنید. این دکمه آبی در گوشه پایین سمت راست پنجره است. انجام این کار صفحه آی فون را بسته و شما را به صفحه کتابخانه بازگردانید. اکنون موسیقی شما باید بر روی آی فون خود باشد.

اگر برخی از موسیقی های شما به درستی انتقال، بستن و دوباره باز کردن آیتونز، و سپس سعی کنید دوباره همگام سازی کنید.

 

روش 2

خرید موسیقی بر روی آی فون :

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

برنامه iPhone iTunes Store خود را باز کنید. نماد برنامه آیتونز فروشگاه، که شبیه یک ستاره سفید در پس زمینه قرمز است، ضربه بزنید.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

Search را ضربه بزنید. این نماد بزرگنمایی شیشه ای در گوشه پایین سمت راست صفحه نمایش است.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

روی search bar ضربه بزنید شما این را در بالای صفحه پیدا خواهید کرد. صفحه کلید آیفون شما بر روی صفحه نمایش ظاهر میشود.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

جستجو برای موسیقی نام آهنگ، هنرمند یا آلبوم را تایپ کنید، سپس در گوشه پایین سمت راست صفحه کلید آی فون خود را جستجو کنید.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

موسیقی را انتخاب کنید. آلبوم یا هنرمند که برای آن جستجو کردید ضربه بزنید، سپس یک قطعه خاص از موسیقی (به عنوان مثال، یک آلبوم یا یک آهنگ) که می خواهید دانلود کنید پیدا کنید.

اگر شما برای یک آهنگ خاص جستجو کردید، فقط آن آهنگ را در صفحه نتایج جستجو کنید.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

روی قیمت موسیقی ضربه بزنید. این معمولا به سمت راست آهنگ یا آلبومی است که شما تصمیم گرفته اید.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

صبر کنید تا موسیقی را دانلود کنید، شناسه Touch ID خود را اسکن کرده یا رمز عبور اپل ID خود را وارد کنید. موسیقی شروع به دانلود به برنامه موسیقی iPhone خود خواهد کرد.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

صبر کنید تا موسیقی را دانلود کنید. این کار می تواند چند دقیقه طول بکشد اگر شما  اتصال بی سیم هستید یا اگر یک آلبوم کامل خریداری کردید. شما قادر خواهید بود آن را در برنامه موسیقی iPhone خود پیدا کنید.

اگر یک آلبوم را خریداری کنید، آهنگ هایی که دانلود را تمام کرده اند، دکمه PLAY در سمت راست آنها خواهد داشت.

 

روش 3

با استفاده از موسیقی اپل :

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

تنظیمات را در آی فون خود باز کنید. نماد برنامه تنظیمات، که شبیه یک جعبه خاکستری با چرخ دنده است، ضربه بزنید.

به منظور اضافه کردن موسیقی به آی فون خود، شما به حساب Apple Music نیاز دارید.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

پایین رفته و Music را ضربه بزنید. این گزینه آرم iTunes است که در حدود نیمه راه صفحه "Settings" است.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

کلید خاکستری "Show Apple Music" را لمس کنید. این دکمه سبز خواهد شد. انجام این کار به شما اجازه می دهد تا به کتابخانه موسیقی اپل دسترسی پیدا کنید.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

کلید "Music Library" خاکستری را لمس کنید. همچنین سبز خواهد شد. فعال کردن این گزینه به شما اجازه دانلود موسیقی از کتابخانه موسیقی اپل به طور مستقیم به iTunes را می دهد.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

هنگامی که از شما خواسته شود، روی «Keep Music» ضربه بزنید انجام این کار به شما اجازه می دهد تمام نسخه های اصلی موسیقی خود را علاوه بر آنچه که از Apple Music دانلود می کنید را ذخیره کنید.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

سوئیچ خاکستری "Downloads Automatic" را لمس کنید.این تضمین می کند که هر موسیقی ای که به کتابخانه موسیقی iCloud اضافه می کنید به ذخیره سازی آی فون خود  اضافه می شود، بنابراین می توانید آن را حتی در حالت آفلاین نیز بازی کنید.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

دکمه صفحه اصلی آی فون خود را فشار دهید. انجام این کار برنامه تنظیمات را به حداقل می رساند و شما را به صفحه اصلی باز می گرداند.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

موسیقی را باز کنید. این یک برنامه سفید با توجه به موسیقی متنوع رنگارنگ بر روی آن است.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

روی Search ضربه بزنید. این گزینه در گوشه پایین سمت راست صفحه نمایش است، درست زیر یک آیکون بزرگنمایی.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

روی نوار جستجو ضربه بزنید این در بالای صفحه است، درست زیر عنوان «search».

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

روی Apple Music ضربه بزنید. این برگه در سمت چپ صفحه و زیر نوار جستجو است. انتخاب آن باعث خواهد شد که جستجوهای شما به جای کتابخانه شما از طریق موسیقی اپل انجام شود.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

یک آهنگ، هنرمند یا نام آلبوم را تایپ کنید. شما می توانید آهنگ های فردی و یا کل آلبوم را از Apple Music دانلود کنید.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

Search را ضربه بزنید. جستجو این دکمه آبی در صفحه کلید آیفون شماست. انجام این کار موسیقی اپل را برای مورد شما جستجو خواهد کرد.

 

اضافه کردن موسیقی به آی فون, طریقه ریختن آهنگ در آی فون

 

روی + در سمت راست یک آهنگ ضربه بزنید. سپس روی + بالای صفحه آلبوم ضربه بزنید . این کار رسانه های انتخاب شده خود را به کتابخانه موسیقی آی فون خود دانلود کنید.

شما می توانید هر گونه موارد موسیقی اپل موسیقی دانلود شده حتی زمانی که آفلاین هستید گوش کنید.

آیتم های دانلود شده در Apple Music یک نماد ابر را به سمت راست اسامی آنها خواهند داشت.

شما ممکن است مجبور شوید انتخاب خود را برای دانلود آهنگ یا آلبوم قبل از آن دانلود کنید.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/mobile/add-music2-iphone.html

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, ایکس‌باکس

شرکت مایکروسافت در حال راه‌اندازی پروژه "ایکس کلود"(xCloud) و فراهم کردن امکان اجرای بازی‌های ایکس‌باکس با دسته مخصوص بر روی گوشی‌های هوشمند است.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، پروژه "ایکس کلود"(xCloud) مایکروسافت تقریباً برای عرضه عمومی آماده است و در ماه اکتبر با قابلیت پخش بازی از کنسول ایکس‌باکس وان(Xbox One) بر روی هر دستگاه دلخواه عرضه می‌شود.

 

مایکروسافت این خبر را در نمایشگاه رسانه و تجارت E3 2019 اعلام کرد اما به جزئیات آن اشاره نکرد.

 

با عرضه این پلتفرم می‌توان بازی‌هایی نظیر رزیدنت اویل ۷، هل‌بلید(Hellblade)، هالو 5(Halo 5) را با یک دسته ایکس‌باکس و یک گوشی هوشمند مثل گلکسی اس ۱۰ بر روی گوشی بازی کرد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, ایکس‌باکس

یکی از حساسیت‌ها در این شیوه عدم اطمینان به سیگنال‌های اینترنت بی‌سیم است، بنابراین یک اتصال اترنت برقرار می‌شود تا اتصال و ارسال داده‌ها را بدون توقف انجام دهد.

 

سخنگوی مایکروسافت توضیح داد که این بازی‌ها از یک ایکس‌باکس محلی اجرا نمی‌شوند، بلکه از یک مرکز داده در منطقه خلیج سان فرانسیسکو و از فاصله تقریباً ۶۵۰ کیلومتری اجرا می‌شوند.

 

به عنوان مثال بازی "Halo 5" با رزولوشن 720p و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا می‌شود. رزولوشن بازی و سرعت فریم بسته به نوع دستگاه و سرعت اتصال تطبیق می‌یابد.

 

مایکروسافت سرعت اینترنت لازم برای اجرای بی نقص این پلت‌فرم را مشخص نکرده است، اما به نظر می‌رسد اگر می‌توانید تلویزیون‌های اینترنتی را بدون توقف دریافت کنید می‌توانید پروژه xCloud را نیز اجرا کنید.

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, ایکس‌باکس

 

مایکروسافت اعلام کرد که تمام بازی‌های ایکس‌باکس وان در این سرویس قابل اجرا است و این شرکت همچنان به تقویت بازی‌های اختصاصی خود ادامه می‌دهد.

 

این سرویس در چند سال آینده می‌تواند بسیار مهم باشد، زیرا بازی‌ها آن‌قدر پیشرفته خواهند شد که شاید کاربران نخواهند فرصت بازی کردن آنها در هیچ شرایطی را از دست بدهند.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11029523.html

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

در صورتی که در اینستاگرام حساب کاربری ندارید، در نخست باید در اینستاگرام اکانت کاربری ایجاد کرده و سپس باید وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید. به هدف آشنایی با روش پست قراردادن یا در اینستاگرام مراحل پایین را دنبال فرمایید:

در گام پیش درآمد از شیوه پست گذاشتن در اینستاگرام، باید در صفحه ابتدایی اینستاگرام، آیکون + که در زیر صفحه پیمان دارد را لمس کرده لغایت وارد قسمت قرار دادن پست در اینستاگرام شوید.

با وارد شدن به این تقسیم هم می توانید از دوربین گوشی خود کاربرد کرده و هم می توانید از راه عکس و فیلم هایی که در نگارخانه گوشی خود دارید، بهره‌گیری کنید. حال اگر فرض کنیم که شما می خواهید از تصاویر نگارخانه خود استفاده کنید، باید از میانی تصاویر موجود، عکس، فیلم و یا چندین عکس و فیلم را انتخاب کرده، که البته این شمار نمی تواند از شماره 10 تجاوز کند، و سپس بعد از اینکه از انتخاب محتوای بصری خویش اطمینان حاصل کردید، گزینه Next را انتخاب کرده الی وارد مرحله بعد شوید. چنانچه تنها یک محتوای بصری برای پست دارید، تنها محتوای باره عقیده را گزینش کرده و وارد مرحله پس شوید، ولی اگر چند درونمایه برای ارسال دارید، آغاز گزینه Select Multiple را انتخاب نموده و سپس تمام موارد خویش را برگزیدن و آنوقت وارد مرحله پس از مراحل نحوه پست قراردادن یا در اینستاگرام شوید.

نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام چگونه است؟
در این مرحله از روش پست قراردادن یا در اینستاگرام، این شبکه اجتماعی فیلتر های بسیار متنوعی را به قصد قشنگ کردن محتوای بصری شما پیمان دیتا است که با انتخاب هر یک از این فیلتر های موجود در صفحه به صورت آنی می توانید تغییر صورت گرفته بر روی محتوای خویش را ببینید. در صورتی که هیچ یک از فیلتر های پیمان گرفته را برای محتوای خویش مناسب ندیدید، می توانید با انتخاب گزینه Edit وارد بخشی شوید که در آن قسمت می توانید به چهره دستی تغییراتی را در محتوای بصری خود برپایی کنید. در صورتی هم که منظور ندارید فیلتری را به محتوای خود اعمال کنید یا به عبارتی دیگر می خواهید نسخه اورجینال محتوای خود را ارسال کنید بدون گزینش هیچ فیلتری گزینه Next را برگزیدن کنید لغایت این مرحله از روش پست قراردادن یا در اینستاگرام نیز به انجام برسد.

نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام چگونه است؟
در تقدیر نهایی تنظیمات مربوط به روش پست گذاشتن در اینستاگرام، صفحه ای به صورت پایین قبل روی شما پیمان می گیرد:

نحوه پست قراردادن یا در اینستاگرام چگونه است؟
در تقدیر Write a Caption که با پیکان قرمز هم مشخص شده است، می توانید متنی را به محتوای بصری خود پیوست کرده لغایت هنگامی که کاربران پست شما را نگریستن می کنند، متن شما را نیز مطالعه کنند. حال چنانچه تصویری از فردی دیگر که حائز اکانت در اینستاگرام هست را در محتوای خود دارید می توانید با برگزیدن گزینه Tag People اسم کاربری وی در اینستاگرام را به تصویر وی اضافه کنید و یا اینکه اگر تمایل دارید فرد یا افرادی پست شما را حتما ببینند و یا این پست برای این کسان اهمیت گزیده تر ای دارد نیز می توانید نام کاربری این کسان را در پست خود قرار دهید. در ضمن به عنوان قسمتی سایر از شیوه پست قراردادن یا در اینستاگرام، می توانید برای پست خود موقعیت مکانی تعیین کنید، برای مثال اگر تصویری که گذاشته اید مربوط به فضا خاصی هست، شما می توانید از راه گزینه Add Location، مکانی را به پست خود ضمیمه کرده لغایت کاربرانی که پست شما را می بینند از محیط‌ شما باخبر شوند.

در تقدیر Also Post to این قابلیت برای شما فراهم شده است که در صورتی که اکانت شبکه های اجتماعی دیگری همچون فیس بوک، توییتر و یا تامبلر را به اینستاگرام خود متصل کرده اید و اکنون هدف دارید تا پست باره نظر خود را به طور همهنگام در این شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید می توانید هر کدام از این شبکه های اجتماعی را که گرایش دارید پست شما در آن نیز به اشتراک در بیاید را در حالت فعال پیمان دهید.

 

 برپایی افکت و استیکر خاص برای پستهای اینستاگرام
برای آغاز کلیک کنید
در قسمت تحتانی همین صفحه نیز گزینه ای به نام Advanced Settings پیمان گرفته است که با گزینش آن می توانید تنظیمات بیشتری را بر روی پست باره نظر خود اعمال کنید. در قسمت بالایی این دسته می توانید از راه گزینه Turn Off Commenting اجازه ثبت نظر بدست کاربران را ندهید و به عبارتی دیگر در پست شما نمی تواند بازخوردی بدست نگریستن کنندگان ثبت شود. در Accessibility این امکان فراهم شده است که برای تصویر مورد نظر متن جایگزین برای افرادی که حائز نابسامانی بینایی هستند، پیمان دهید. به این صورت که با قرار دادن این متن حال چه توسط شما و چه با تکیه به هوش مصنوعی اینستاگرام و به صورت خودکار، این متن زمانی که کاربری در حال مشاهده پست هست به صورت اتوماتیک برایش خوانده شده تا فردی که دشوار بینایی دارد، از جزئیات تصویر یا عکس ها شما باخبر شود. در تقدیر پایانی این تقسیم هم می توانید لیست دوستان کم و بیش و صمیمی خود در اینستاگرام را بررسی و در صورت دربایستن در این لیست تغییر برپایی کنید.

نحوه پست قراردادن یا در اینستاگرام چگونه است؟
در نهایت پس از این که تمام تنظیمات خویش را به پست مورد عقیده اعمال کردید، گزینه Share را که در بالای سمت راست تصویر قرار دارد لمس کرده تا پست برای تعقیب کنندگان شما به اشتراک دربیاید. امیدواریم از مبحث نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام استفاده کرده باشید.
 البته نکات مهم پست گذاشتن در اینستاگرام را باید بدانید تا بتوانید محتوای باکیفیت تری تولید کنید.
چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذاریم؟ 
 
این کار فقط با مرورگر کروم شدنی است.
 برای پست قراردادن یا آغاز باید یک سربرگ incognito در مرورگر کروم مفتوح کنید.
برای اتمام این کار کافیست کلید‌های Ctrl+Shift+N را مقارن نگه دارید.
حال منو را از گوشه سمت راست انتخاب و سپس روی گزینه More Tools را کلیک کنید.
حال وارد گزینه Developer Tools شوید.
 
چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذاریم؟
 

 
همانند تصویر پایین گزینه‌ای که یک گوشی موبایل و یک تبلت را اثر میدهد را برگزیدن کنید.
سپس وارد سایت instagram.com شوید.
 چگونه با رایانه در اینستاگرام پست بگذاریم؟
 

مشخصات اکانت خویش را وارد کنید. 
 چگونه با رایانه در اینستاگرام پست بگذاریم


در نهایت میتوانید با انتخاب آیکون دوربین، عکس مورد عقیده خود را از کامپیوتر یا لپ‌تاپ خویش گزینش و آپلود کنید.

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

 در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه در اسکایپ ویدیو یا تماس صوتی را در کامپیوتر و تلفن همراه ضبط کنیم. 

 

روش1

ضبط ویدیو یا تماس صوتی اسکایپ در موبایل :

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

Skype را باز کنید. نماد برنامه اسکایپ، که شبیه یک "S" سفید در پس زمینه آبی است، ضربه بزنید. اگر شما وارد سیستم شوید اسکایپ اصلی خود را باز کنید.

اگر شما به اسکایپ وارد نشده اید، آدرس ایمیل یا نام کاربری خود را در اسکایپ وارد کنید، پس از خواندن پسورد خود وارد شوید.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

یک تماس اسکایپ را شروع کنید یک مخاطب را از لیست انتخاب کنید، سپس روی دکمه «Call» گوشی یا دکمه «Video Call» تصویری دوربین ضربه بزنید.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

روی + ضربه بزنید این در پایین مرکز صفحه قرار دارد. یک منوی پاپ آپ ظاهر خواهد شد.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

روی Start recording ضربه بزنید این در منوی پاپ آپ است. اسکایپ شروع به ضبط تماس شما خواهد کرد.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

وقتی انجام شد، روی Stop recording ضربه بزنید. این لینک را در گوشه بالا سمت چپ صفحه مشاهده خواهید کرد.

اطمینان حاصل کنید که تماس را متوقف نکنید تا پیام "Finalizing your recording..." ناپدید شود.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

تماس را پایان دهید. نماد تلفن قرمز و سفید (یا X در iOS) برای پایان دادن به تماس ضربه بزنید.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

ضبط را پخش کنید. هر کس در گپ، ضبط را که در بخش گپ مکالمه ایجاد کرده اید مشاهده خواهید کرد. ضربه زدن به ضبط آن را پخش خواهد کرد.

فشار دادن طولانی ویدئو و سپس استفاده از Save در منوی نتیجه منجر خواهد شد ویدئو را در گوشی های هوشمند و یا تبلت خود را ذخیره کنید.

 

روش 2

در دسکتاپ :

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

اطمینان حاصل کنید که شما آخرین نسخه اسکایپ را اجرا می کنید. برای ضبط تماس، شما نیاز به نسخه 8 از اسکایپ جدید دارید. 

شما می توانید آخرین نسخه اسکایپ را با رفتن به https://www.skype.com/en/get-skype/ ، کلیک بر روی Get Skype for  و انتخاب سیستم عامل خود دانلود کنید.

هنگامی که شما اسکایپ را دانلود کرده اید، می توانید اسکایپ را با دو بار کلیک کردن روی فایل دانلود شده و دنبال دستورات روی صفحه نصب کنید.

اگر از اسکایپ برای ویندوز 10 استفاده می کنید، فروشگاه مایکروسافت برای به روز رسانی را بررسی کنید. روی نقاط سه گانه کلیک کنید، سپس «Downloads and Updates» را انتخاب کنید، سپس «Get Updates» را انتخاب کنید.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

Skype را باز کنید. روی نماد برنامه اسکایپ کلیک کنید یا آن را دو بار کلیک کنید. اگر شما وارد سیستم شوید اسکایپ اصلی خود را باز کنید

اگر شما وارد نشده اید، قبل از اینکه شما ادامه دهید، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

یک تماس را شروع کنید یک مخاطب را از لیست چپ افراد (یا برای مخاطبین جستجو کنید) را انتخاب کنید، سپس روی دکمه «Call» به شکل تلفن یا دکمه «Video Call» دوربین ویدئویی کلیک کنید.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

روی + کلیک کنید. این در گوشه پایین سمت راست پنجره است. یک منوی پاپ آپ ظاهر خواهد شد.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

روی Start recording کلیک کنید. این گزینه در منوی پاپ آپ قرار دارد. اسکایپ شروع به ضبط تماس شما خواهد کرد.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

روی دکمه Stop recording کلیک کنید. این لینک را در بالای پنجره مشاهده خواهید کرد.

اطمینان حاصل کنید که تماس را متوقف نکنید تا پیام ""Finalizing your recording..." ناپدید شود.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

تماس را پایان دهید. برای انجام این کار روی نماد تلفن قرمز و سفید در پایین پنجره کلیک کنید.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

ضبط را پخش کنید. هر کس در گپ، ضبط را که در بخش گپ مکالمه ایجاد کرده اید مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی ضبط آن را پخش خواهد کرد.

راست کلیک کنید روی Control یا کلیک کنید روی video و سپس کلیک بر روی "Save to Downloads" نتیجه ویدیو را در رایانه خود ذخیره کنید.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/recording-calling2-skype.html

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

بعد از عرضه نسخه 74 مرورگر کروم همراه با حالت تاریکی نسخه 75 این مرورگر هم با امکاناتی جدید عرضه شده است. 

به گزارش فارس به نقل از تایمز ناو، بعد از عرضه نسخه 74 مرورگر کروم همراه با حالت تاریکی نسخه 75 این مرورگر هم با امکاناتی جدید عرضه شده است.

 

 در نسخه 75 کروم اگر قابلیت کاهش مصرف باتری فعال باشد، مرورگر به طور خودکار به حالت تاریک منتقل می شود. در این حالت تغییراتی در پس زمینه نوشته ها ایجاد می شود که مطالعه مطالب مختلف را تسهیل کند.

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,مرورگر کروم

 

گوگل همچنین یک تولیدگر کلمات عبور را به کروم افزوده است تا کاربران بتوانند با امنیت بیشتری به سایت های مختلف وارد شوند. گزینه پیشنهاد دادن کلمات عبور قوی نیز ایجاد خودکار کلمات عبور مناسب را ممکن می کند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,مرورگر کروم

 

افزایش گزینه های در دسترس توسعه دهندگان وب برای طراحی برنامه های کاربردی، بهبود همگام سازی داده ها، کنترل دقیق تر صفحات وب از نظر سرعت بالا آمدن داده ها، پخش فایل های صوتی و بصری و غیره، از جمله دیگر تغییرات کروم 75 است. مرورگر کروم در حال حاضر محبوب ترین مرورگر در دنیای مجازی محسوب می شود.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11029439.html

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

با گونه ها بلاگر ها آشنا شوید !!!
شاید الی به حال با بلاگرهای مختلفی آشنا شده باشید، ولی آیا می دانستید که بلاگر ها انواع مختلفی دارند؟ البته که بلاگر ها می‌توانند در موضوعات مختلف و تخصص های گوناگون رشد کنند ولی بیشتری بلاگر ها دربرگیرنده بخش های زیر می شوند.

بیوتی بلاگر – beauty blogger
فشن بلاگر – Fashion Blogger
بلاگر سفر و توریسم – travel blogger
بلاگر خوراک و خوراک – Food Blogger
بلاگر خودرو – car influenster
بلاگر دکوراسیون – interior blogger
بلاگر طنز – Intertainment influencer
بلاگر گیمر – Video Game Blogger
بلاگر اقتصادی – Economy Blogger
آشنایی با اصطلاحات رایج در این زمینه :
۱- اینفلوئنسر Influencer : به کسی که از بین مردم تاثیرگذار باشد را اینفلوئسر میدانیم، اینفلوئنسر در واژه به معنی (تاثیرگذار) می‌باشد. یک اینفلوئنسر در اینستاگرام می تواند یک بازیگر نامی باشد یا یک خواننده مطرح و یا یک طنزپرداز پرمخاطب و…

۲- فرآوری محتوا: به ساخت درونمایه که شامل محتوای متنی، تصویری یا صوتی می باشد می گویند، فرآوری درونمایه توسط بلاگر با هدف خاصی چهره می پذیرد.
۳- ویدیو مارکتینگ: مدلی از تولید محتوا تصویری میباشد که بلاگر در این طریق به ساخت یک ویدیو می‎پردازد.

۴- اینفلوئنسر مارکتینگ: نوعی شیوه بازاریابی می باشد که در این طریق برای بازاریابی و شناسایی محصول به جامعه مخاطبین از اینفلوئنسر ها کمک گرفته می شود.

۵- اصطلاح وایرال: واژه وایرال در واژه به معنای ویروس است، ولی در اینستاگرام به محتوای که جذابیت بسیار بالای دارد و به سرعت پخش می شود و به قولی بین کاربران دست به دست می شود، وایرال گفته می شود. (محتوای وایرال همانند یک ویروس به سرعت توسط کاربران به اشتراک گذاشته می شود.)

اما یه بلاگر باید چه ویژگی های داشته باشه؟
ظاهری زیبا و موجه
صورتی دلنشین و کارایی پذیر
فن ذکر عالی
اعتماد به نفس
دارای صدای مناسب
قابلیت متقاعد کردن دیگران
اکتیو (فعال)
ماجرا جو
خلاق **
مهارت اجتماعی بالا
ایده پرداز
متخصص در یک زمینه یا حتی چند زمینه مختلف
دارای روابط اجتماعی
آشنایی با عکسبرداری و فیلمبرداری و میکس و ترکیب ویدیو
مسلط به فرآوری محتوا
و…

چند نوع بلاگر داریم؟
از آن جایی که مردم برای تصمیم گیری در خرید و یا امور دیگر، به سراغ مشورت گرفتن از افراد کارآزموده می روند، ولاگر ها هم در گویه های خاصیز تکاپو می کنند.( یا بهتر است که در گویه های خاصی کار و جنبش کنند.)

-ممکن است خاطره نویسی کنند و از زندگی روزمره ی خویش تولید محتوا داشته باشند.

-یا در زمینه ی زیبایی و لوازم آرایشی و بهداشتی و شناسایی بهترین های این پیشه صاحب نظر باشند.

-یک بلاگر می تواند توریست باشد و در زمینه ی سفر و گردشگری، نقاط دیدنی مملکت و جهان، هتل ها و… تکاپو کند.

-ممکن است طنزپرداز باشد و با فرآوری متن یا نماهنگ یا هر محتوایی که مخاطب را بخنداند، هر روز تعداد مخاطبینش را افزایش دهد.

-یک بلاگر می تواند نان تیپش را بخورد! و در مقوله ی استایل و مد حرفی برای گفتن داشته باشد!

-شکمو ها هم دل دارند! پس در محیط‌ های مجازی بلاگر های غذا و خوراک را خواهید دید!

-ممکن است بلاگر ها دغدغه ی معرفی کتاب، طراحی دکوراسیون، معرفی ورزش و… داشته باشند.

اینکه بخواهیم با یک بخش بندی خشک و بسته، چهارچوبی برای انواع بلاگر ها تعیین کنیم، تاریخ انقضای مقاله مان را جلو انداخته ایم! دسته کردن بلاگر ها به چند دسته ی اندک پیشه درستی نیست. هر موضوعی که برای مردم مهم باشد و بخشی از حیات آنان را در بر گیرد می تواند بلاگر داشته باشد.

بلاگر اینستاگرام
تفاوت صفحه و وبسایت یک بلاگر با سایر مجلات اینترنتی در چیست؟
بلاگر ها با داشتن تخصص و اطلاعات کافی به سوالات گفته و ناگفته ی مخاطبانشان، در گویه خاص کار و جنبش خویش استجابت می دهند. سوال هایی از قبیل : چه بپوشیم؟ چه عطری بخریم؟ به کجا سفر کنیم؟ از چه رنگی در دکوراسیون منزل بهره‌گیری کنیم؟ کدام برند را برگزیدن کنیم؟

حتما بخوانید :  کسب و کار اینترنتی چیست - تعلیم کسب و کار اینترنتی
در بسیاری از مواقع، ریشه-بن-بیخ پیام هایی که بلاگر ها در مورد یک پدیده یا محصول برای مردم ارسال می کنند ، همان پیامی است که صاحبان محصولات در سایت های فروشگاهی و بازاریابی خود منتشر می کنند، با این تفاوت که حرف بلاگر ها برای مخاطبان و کاربران جذاب تر است. این جذابیت دو انگیزه دارد:

دلیل اول محبوبیت شخص بلاگر برای مخاطبان است. چرا که کسان از شخصی که دوستش دارند، حرف شنوی اکثریت خواهند داشت. وقتی یک بلاگر در مورد محصولی عقیده می دهد، متعلق به جایی که مردم به بلاگر محبوب خود اعتماد اکثریت دارند، آن محصول باره توجه ملت پیمان می گیرد.

دلیل دوم  این است که تارنگار ها و صفحات بلاگر، مجبور به اطاعت از قواعد دست و پاگیر نوشتاری و چهارچوب های بایسته سایر سایت های اینترنتی نیستند. و بلاگر می تواند آزادانه و بر پایه سلیقه و تجربه ی شخصی خویش در باره فرآورده باره عقیده محتوا تولید کرده و اظهار نظر کند. قاعدتا نوشته های بلاگر دلنشنین تر خواهد بود.

بنابراین می توانیم بگوییم بلاگر ها یک رسانه ی نیرومند برای تبلیغات کسب و کارهای گوناگون هستند. از این جهت شدنی است صاحبان برند ها نمونه های رایگان پیشه های خود را در پسندیدن بلاگر ها قرار دهند، الی متعلق به کاربرد کرده و نام آن را در تارنگار و صفحه ی شخصی خود منتشر کنند. همانند استفاده از اکسسوری ها توسط یک بلاگر مد، یا به کار بردن مواد خاص طباخی توسط بلاگر خوراک و خوراک! و یا رفتن به یک هتل ویژه بدست بلاگر گردشگری! البته هر چه تعداد تعقیب کنندگان یک بلاگر بالاتر باشد، تعرفه ی تبلیغاتی بالاتری را برای خویش در نظر می گیرد. فلذا کسب درآمد از راه تبلیغات می تواند در کناره کسب شهرت و محبوبیت، قصد مهمی برای بلاگر ها باشد.

بلاگر اینستاگرام چه کسی است؟
با توجه به معنای لغوی بلاگر،  شاید “بلاگر اینستاگرام” ترکیب حقیقت نباشد، اما با در نظرگرفتن مفهومی که از این واژه در ذهن متبادر می شود، می تاب گفت بلاگر اینستاگرام به کسی می گویند که در فضای اینستاگرام به تولید درونمایه پرداخته و به مخاطبانش اطلاعات می دهد.

حال میخواهیم بدانیم : چگونه به یک بلاگر اینستاگرام تبدیل شویم؟ یا بهتر است بگوییم چگونه به کمک اینستاگرام به یک مدل (اروپایی) تبدیل شویم؟ و یا صحیح تر این است که بگوییم چگونه به کمک اینستاگرام تارنگار نویسی خویش را شفا بخشیم؟ برای اینکه پذیرش این سوالات را بیابید در ادامه مقاله با ما به اتفاق باشید!

بلاگر یعنی چه
از کجا شروع کنیم؟
اگر هنوز قدم اول را در بلاگ نویسی بر نداشته اید، باید کفش های آهنین به پا کنید! چرا که راه دور و درازی قبل رو دارید! کارشناسان بلاگینگ توصیه می کنند حتی اگر قصد دارید در یکتا از شبکه های مجازی همچون اینستاگرام فعالیت داشته باشید، ساخت و طراحی یک وبسایت را از پروسه کارتان حذف نکنید.  بنابراین صفحه شخصی تان را در اینستاگرام یا هر شبکه مجازی دیگر برپایی کنید و لینک وبسایت را در مشخصات صفحه پیمان دهید. عکس مناسبی برای پروفایل یا صفحه ی نخست وبسایت انتخاب کنید. بسیاری از افراد با تماشا ی همین عکس تصمیم می گیرند شما را همراهی کنند یا نه! بنابراین باید در انتخاب عکس دقت کنید. با بهترین جملات ممکن بیوگرافی یا مشخصات صفحه تان را بنویسید. سعی کنید با اختصار ترین جمله ها خودتان را معرفی کنید. بیننده باید از سرنوشت مشخصات صفحه، با حوزه کاری، سبک محتوا و پست های شما آشنا شود. بیوگرافی نیز همچون تصویر پروفایل تعیین کننده است. جملاتی بنویسید که مخاطب نتواند به راحتی از پیج شما بگذرد. و بتوان برایتان خواند: سر به ذیل و ساکت و بی دست و پا می رفت او، یک عقیده پیج تو را رویت و حواسش پرت شد!

بعد از ساختن صفحه تان، باید نخستین پست ها را پشت راز هم منتشر کنید! چه بسا تلخ باشد، ولی درستی این است که هنوز کسی منتظر نیست که شما از خودتان تصویری منتشر کنید یا در مورد موضوعی ایراد کلام بفرمایید! فلذا باید بی وقفه تلاش کنید و اطلاعات جذاب و مفیدی در برگزیدن دیگران پیمان دهید. اما ناامید نباشید! همه ی بلاگر ها روزی برای نخستین بار، ازجایی دور افتاده به جهان سلام کردند و شاید کسی نبود که پاسخ سلامشان را بدهد!

حتما بخوانید :  پیش از طراحی سایت باید به چه نکاتی توجه کنیم
 

چرا اینستاگرام را انتخاب کنیم؟
هنوز وبسایت ها اولین گزینه برای انتشار مطالب هستند، چرا که امکانات و گستردگی بیشتری دارند. اما شبکه های مجازی هم با اشاعه و پیشرفتی که داشته اند می توانند بستر مناسبی برای بلاگینگ شما باشند. اینکه کدام شبکه و محیط‌ را برای شروع فعالیتتان برگزیدن کنید الی کران زیادی به گستره ی کاری و زمینه ای که خواهان فعالیت در آن هستید، ارتباط دارد. باید به پیگیری مخاطبان خودتان باشید! کسانی که احتمالا باره پروا و  مطابق سلیقه شان باشید را کجا پیدا می کنید؟ به عنوان مثال: اخذ یک آمارگرفتن از ردیف ی سنی کاربران می تواند در این گویه به شما کمک کند.

اینستاگرام یگانه از پیرامون هایی است که علاوه بر تکامل و درمان امکانات درون برنامه ای، هرروزه بر تعداد کاربران آن افزوده می شود. از حضور برند های معروفی چون سامسونگ و یا افراد مشهوری از آنگونه بازیگران و خوانندگان محبوب می توان به صحت این سوژه پی برد.

 

در چه مقوله ای کار و جنبش کنیم؟
شما با بلاگر شدن، یک پیشه تمام وقت را گزینش می کنید که احتیاج به انرژی و دردسر کثرت دارد و شدنی است هزار بار تلاش کنید و شکست بخورید. فلذا موضوعی را برای کار و جنبش گزینش کنید که به آن علاقه و در آن زمینه تخصص داشته باشید. به راستی بهتر بگوییم، نخست باید در دامنه ای اطلاعات و تخصص هر چند اندک کسب کنید، سپس به کار و جنبش در آن دامنه بپردازید.

از طرفی، تخصص شما مخاطبین شما را تعیین می کند! پس باید بتوانید با علاقه مندان گستره ی فعالیتتان پیوستگی استوار کنید. مسلما شما نمی توانید یک بلاگر گردشگری باشید، در حالی که از افراد دارای فرهنگ های مختلف در دنیا گریزان هستید!

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپل

اپل اعلام کرده به دلیل شیوع ویروس کرونا ذخایر آیفون کاهش یافته است. این درحالی است که روند از سرگیری تولید محصولات اپل کندتر از پیش بینی های این شرکت است.

 به گزارش مهر به نقل از انگجت،  به نظر می رسد پیامدهای شیوع ویروس کرونا در چین برای اپل بدتر از پیش بینی های کارشناسان باشد.

 

این شرکت فناوری هشدار داده ذخایر آیفون به طور موقت کاهش یافته است. البته تولید این محصول اپل از سر گرفته شده است.

 

هرچند کارخانه های تولید کننده محصولات اپل در چین پس از تعطیلی (به دلیل شیوع کرونا در چین) اکنون دوباره فعالیت خود را آغاز کرده اند، اما روند از سرگیری تولید در این واحدها کندتر از پیش بینی های اپل است.  

 

پیش بینی می شود تولید محصولات اپل به دلیل کمبود ذخایر قطعات با بن بست روبرو شود. علاوه بر آن تقاضای خرده فروشی نیز مشکل ساز شده است. بسیاری از فروشگاه های رسمی تعطیل هستند. فروشگاه های فعال نیز ساعات کاری خود را کاهش داده اند و مشتریان اندکی دارند.

 

اپل نیز به کندی فروشگاه های خود را دوباره بازگشایی می کند اما به نظر می رسد این روند به فروش شرکت خسارت می رساند.

 

این شرکت فناوری اشاره کرده سلامت کارمندان بر مسائل دیگر اولویت دارد و فعالیت های خود را تا حد ممکن با رعایت نکات ایمنی از سر می گیرد. علاوه بر آن اپل مبلغی که برای مقابله ویروس کرونا اهدا کرده بود را ۲ برابر کرده است. در نتیجه کارشناسان معتقدند در سه ماهه منتهی به مارس درآمد اپل به میزان پیش بینی شده نخواهد رسید.

 

هرچند اپل تنها شرکتی نیست که به دلیل شیوع کرونا با چالش مواجه شد، اما به نظر می رسد بیش از بقیه با ضرر و زیان روبرو شده است.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11047458.html

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

اخبار,اخبار تکنولوژِی, بروزرسانی جدید بازی Crash Team Racing

شرکت اکتیویژن به تازگی جزئیات بروزرسانی آینده بازی Crash Team Racing را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سال گذشته بود که یک نسخه ریمستر شده از بازی Crash Team Racing وارد بازار شد و توانست فروش با ایجاد حس نوستالژی در بین گیمرها به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند. این عنوان بازسازی شده ترکیبی از چند عبازی ار مجموعه Crash برای کنسول PS1 بود که توسط شرکت اکتیویژن وارد بازار شد. این عنوان از زمان عضه خود تاکنون بارها توسط سازنده خود بسته الحاقی و بروزرسانی دریافت کرده است و به نوعی شرکت اکتیویژن و مالک اصلی این عنوان یعنی شرکت Beenox شرامیه گذاری خاصی روی این بازی کرده‌اند و قصد ندارد پس از عرضه آن در بازار به طور کامل بازی Crash Team Racing remake را کنار بگذارند.

 

از مهم‌ترین موارد اضافه شده به نسخه بازسازی شده این بازی، می‌توان به اضافه شدن بخش آنلاین و چند نفره به آن اشاره کرد، این حالت از بازی در نسخه اصلی آن وجود نداشت و شرکت اکتیویژن با ساخت سرورهای مخصوص به آن بخش چند نفره را به این بازی اضافه کرد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژِی, بروزرسانی جدید بازی Crash Team Racing

 

چندی پیش اعلام شده بود که فصل هشتم این بازی، آخرین فصل و فینال مسابقات برگزار شده در آن خواهد بود؛ اما ظاهرا قرار نیست اینگونه باشد و شرکت اکتیویژن به تازگی خبر از عرضه یک بروزرسانی جدید برای این بازی داده که قرار است به زودی در دسترس گیمرها قرار گیرد و بخش‌های جدیدی را به داستان کلی بازی اضافه کند. همچنین این بروزرسانی موارد جدید نظیر چالش، جایزه، شخصیت‌های جدید و همچنین خودروهای جدید را به بازی اضافه خواهد کرد.

 

در حال حاضر این بازی برای کنسول‌های PS4، Xbox One و نینتندو سوییچ در دسترس گیمرها قرار دارد و به زودی بروزرسانی جدید این بازی برای تمامی کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

 

منبع : https://www.beytoote.com/computer/technews/enews507316.html

  • aram212 kala