تکنولوژی 7

تکنولوژی

تکنولوژی 7

تکنولوژی

۱۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش سئو

سئو چیست؟ نخستین قدم را درست بردارید
تعاریف بسیار زیادی برای مفهوم سئو ارائه شده است. چه بسا نخستین و ساده ترین بیان این باشد که SEO نسخه کوتاه شده ای از عبارت Search Engine Optimization است یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو.

ولی قصد اصلی سئو موتورهای جستجو نیستند بلکه هدف ما خوشنودی کاربر است. گوگل پروا ویژه ای به خوشنودی کاربران از نتایج جستجو دارد و کوشش میکند تا سایت هایی را در رتبه های بالا پیمان دهد که محتوای آنها برای کاربران رضایت تقسیم است. برآیند اینکه میتوان گفت در عمل SEO مخفف عبارت Search Experience Optimization یا بهینه سازی تجربه جستجو است.

برای کسب کامیابی در سئو باید بیش از هر چیز به رضایت کاربر توجه کنیم. رضایت کاربر از محتوای شما به عوامل متعددی ارتباط دارد. ادبیات شما، کیفیت درونمایه و اطلاعات ارائه شده، روش نمایش و ارائه محتوا، سرعت سایت، نمایش درست در موبایل، پاسخ گویی به سوالات کاربران و بسیاری موارد دیگر بر خوشنودی کاربران تاثیر گذار هستند.

برای درک بهتر مفهوم سئو پیشنهاد میکنیم به صفحه سئو چیست مراجعه کنید.

چرا سئو بر موفقیت یک سوداگری تاثیرگذار است؟
طی چند سنه اخیر نزاکت جستجو در وسط تمام ملت گیتی رواج یافته و البته رونق استفاده از تلفن های همراه مایه شده لغایت دسترسی به اطلاعات نسبت به گذشته بسیار تند و ساده باشد. در حال آماده روزانه میلیاردها جستجو از طریق گوگل سپریدن میشود که بسیاری از آنها با قصد خرید کالا یا دسترسی به خدمات هستند.

اگر شما جایگاه مناسبی در نتایج جستجوی گوگل داشته باشید این کاربران به سایت شما وارد شده و اطلاعات تکمیلی از محصول یا خدمت شما اخذ میکنند. همین فرآیند ساده مایه میشود که پیوستگی بیشتری با مردم داشته باشید و شانس خویش را برای تبدیل آنها به مشتری افزایش دهید.

چرا سئو سایت برای ما مهم است
به عنوان مثال تصور کنید که فردی به دنبال خرید گوشی سامسونگ نوت 9 باشد، نخستین اقدام او احتمالا جستجوی همین عبارت در گوگل است. بعد از جستجو لیستی از نتایج به کاربر نمایش داده میشود. سایت هایی که رتبه بالاتری در نتایج جستجو داشته باشند قاعدتا بخت اکثریت نیز برای ورود این فرد به سایت خود خواهند داشت.

به طور میانه 32 درصد کاربران دسکتاپ و 24 درصد کاربران موبایل بر روی رتبه یک گوگل کلیک میکنند
پس از ورود کاربر به سایت فرآیند تبدیل او به مشتری ابتدا میشود. حال انگاشت کنید که کاربر با موبایل وارد سایت شما شده اما صفحات شما نمایش مناسبی در موبایل ندارند. احتمالا از سایت بیرون شده و گزینه دیگری را در گوگل انتخاب میکند. رفتار کاربران اثناء جستجو یکتا از فاکتورهای مهم گوگل برای تعیین خوشنودی آنها از سایت شما خواهد بود.

در مجموع میتوان گفت هرچقدر شما جایگاه بهتری در نتایج جستجو داشته باشید کاربران بیشتری به سایت خویش جذب خواهید کرد و هرچقدر که بستر مناسب تری برای آنها فراهم کرده باشید نرخ تبدیل به مشتری افزایش خواهد یافت.

در جدیدترین الگوریتم گوگل BERT، گوگل توانا است تا قصد جستجو کاربران را فهم کند و بهترین نتیجه را به او نشان دهد. این یعنی اگر بتوانید زبان کاربران را فهم کنید و دقیقاً با این زبان با بیننده خویش وابستگی برقرار کنید، بخت کسب جایگاه برتر برای شما بیشتر هم میشود.

چرا آموزش seo برای کل کسب‌و‌کارها مفید است؟
برای کامیابی در سئو باید تکنیک ها و استانداردهای پیوسته با این پهنه را به نکوداشتن بشناسیم. در حال آماده کمپانی های بسیاری هستند که در گویه آموزش seo تکاپو کرده و به شما کمک میکنند الی جایگاه سایت خود را در نتایج جستجو ارتقا دهید. ولی آیا برون سپاری سئو شغل درستی است؟ هم بله و هم نه!

قبل از تصمیم گیری این نکات را در عقیده داشته باشید:

1- سئو سایت ارزان نیست
با پروا به چشم وهمچشمی بالا در فضای اینترنت معمولا کسب جایگاه در عبارات کلیدی ارزشمند شغل معضل است. در نتیجه نرخ خدمات سئو هر روز بیشتر از ماضی میشود.

سئو ارزان نیست
در بسیاری از پروژه ها نمیتوان تخمین حقیقت از میزان کامیابی سایت داشت در نتیجه شما این خرج را همراه با ریسک بالا می پردازید زیرا شدنی است تکاپو های این شخص یا شرکت نتایج باره عقیده شما را به همراه نداشته باشد.

2- گزینش کارآزموده سئو ساده نیست
افراد و شرکت های بسیاری در این دامنه تکاپو میکنند که رسیدگی عملکرد میزان تخصص آنها برای شما دشوار است. شدنی است در جلسات اولیه اصطلاحات و عباراتی به پیشه گرفته شود که برای شما آشنا نیست.

انتخاب رایزن سئو براساس توانایی
اگر دانش کافی در این حوزه نداشته باشید نمیتوانید فرد پسندیده را انتخاب کنید و برآیند اینکه سررسید و خرج زیادی را صرف خواهید کرد که شدنی است هرگز به موفقیت ختم نشود.

3- موفقیت در سئو زمان بر است
برای افرادی که به این حوزه چیرگی ندارند فهم سئو دشوار است. بسیاری انگار میکنند که تکنیک هایی وجود دارد که با استفاده از آنها میتوان در مدتی کوتاهی نتایجی جذاب بدست آورد. در حالیکه این تفکر از اساس اشتباه است. برای کامیابی در سئو نیازمند صبر و تلاش بسیار هستید.

آموزش سئو زمان بر است
اگر فرهنگ و تجربه کافی در این دامنه نداشته باشید سخت میتوانید عملکرد متخصص سئو را در بازه های زمانی کوتاه برآورد کنید. برای بازرسی بر روند اجرای پروژه بهتر است ادب خویش را در گویه سئو افزایش دهید.

جمع بندی

بررسی این سه باره به ما پرتو میدهد که حتی اگر سئو سایت را به فرد دیگری واگذار میکنیم باید خودمان دانش کافی در این حوزه را داشته باشیم. زیرا عدم آشنایی با سئو موجب میشود که ریسک سرمایه گذاری شما بالا رفته و امکان بازرسی بر عملکرد کارآزموده را نداشته باشید. اکنون که قرار است کل چیز را در باره سئو بدانیم چرا سئو سایت را خودمان برعهده نگیریم؟

چه زمانی خودمان سئو سایت را برعهده بگیریم؟
پاسخ به این سوال کمی مشکل است. زیرا کامیابی در سئو بستگی سر راست با میزان چشم وهمچشمی در کلمات قصد دارد. اگر پروژه شما پیچیده و پررقابت نیست با یادگیری سئو میتوانید به خوبی آن را انجام دهید اما برای پروژه های بزرگ شما نیازمند استفاد از تخصص و دانش کسان مطرح در این حوزه هستید. تعداد این کسان کم است در نتیجه خرج ای که برای همکاری با شما گرفتن میکنند بسیار بالاست.

در بعضی از پروژه ها نمیتوان به یک فرد متکی بود زیرا برای کامیابی در سئو نیازمند فرآوری محتوای اختصاصی و پیوسته هستیم. سپریدن تمام فرآیندهای سئو نیازمند یک تیم توانمند و یکدست است در نتیجه حتی اگر از متخصصین این گستره کمک بگیرید باید در این راه ساحل آنها باشید.

سئو فرآورده یک پیشه تیمی است
متخصصین حرفه ای سئو عموما در مراحل تدوین استراتژی اصول سئو در فرآوری محتوا و تصمیم گیری های مهم به شما کمک میکنند اما فرآیند های اجرایی مانند تولید درونمایه و لینک سازی باید بدست تیم دیگری در گردآور شما اتمام شود. اگر بخواهیم به یک جمع بندی کلی برسیم میتوان گفت:

1- برای پروژه های کوچک و کم رقابت مشارکت با متخصصین حرفه ای دشوار است زیرا خرج فوقانی برای ارائه خدمات اخذ میکنند. آموزش بهینه سازی سایت و سپریدن آن توسط شما یا یگانه از کارمندان گذرگاه حل مناسبی برای این دست شرکت ها خواهد بود.

2- برای پروژه های کبیر و پیچیده نیازمند تولید محتوا و سپریدن تکاپو های بسیاری هستیم برآیند اینکه سپردن آن به یک تن یا کمپانی ناممکن است. در این شرایط شما باید یک تیم درونی برپایی دیتا و به نکویی آنها را آموزش دهید. در ساحل فعالیت این افراد از مشاوره چیره دست یک متخصص نیز بهره مند شوید.

بهترین مرجع برای آموزش سئو سایت چیست؟
سئو مفهومی گسترده و البته پیچیده است. برای سئو سایت شما باید تکنیک ها و مفاهیم بسیاری را یاد بگیرید. سایت های آموزشی و مراجع معتبر به شما کمک میکنند تا فرهنگ خویش را این دامنه افزایش دیتا و تکنیک های مختلفی را فرا بگیرید. اما اگر عبارت “آموزش سئو سایت” را در گوگل جستجو کنید با جنجال از مقالات و منابع گوناگون مواجه خواهید شد که در بعضی موارد در تناقض با یکدیگر هستند.

تنوع منابع آموزشی و تفاوت گفته ها موجب سردرگمی شما خواهد شد، نتیجه این سردرگمی میتواند صرف سررسید و خرج بسیار بدون کسب نتیجه باشد. برای آنکه بتوانید گذرگاه واقعیت را در آموزش سئو سایت انتخاب کنید مراحل پایین را پیگیری کنید:

1- تعلیم سئو مبتدی (آشنایی با اصطلاحات رایج سئو)
در هر پهنه تخصصی که وارد بشوید با ازدحام از عبارات و اصطلاحات جدید مواجه خواهید شد، سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای آنکه هنگام مطالعه یک مقاله یا کتاب آموزش سئو مبتلا سردرگمی نشوید باید این واژگان را بشناسید. برخی از این اصطلاحات سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و الگوریتم های گوگل هستند.

آموزش اصطلاحات سئو
خشی را به نام کلمه نامه سئو فراهم کرده است که در آن مهمترین و کاربردی ترین عبارات را به شما معرفی میکند. پیشنهاد میکنیم در قدم نخست به کلمه نامه سئو مراجعه کرده و عبارات و اصطلاحات این پهنه را بازبینی کنید. هرکجا عبارت جدیدی به گوش شما خورد که معنی آن را نمیدانید مجدد به این تقسیم مراجعه کرده و جستجو کنید. با این پیشه سئو تازه کار را به طور کامل یاد میگیرید و آماده هستید لغایت وارد مرحله بعد (و مهم تر!) سئو شوید.

2- آموزش SEO پیشرفته (مطالعه کتاب های تعلیم در دامنه سئو)
مطالعه مقالات اینترنتی میتواند تکنیک های جذابی را در گستره سئو به شما آموزش دهد ولی در این مقالات راه یادگیری برای شما مشخص نشده است. بیشتر مقالات تعلیم سئو تمرکز خویش را بر یک پهنه یا تکنیک خاص قرار میدهند و برای افرادی که دقیقا در همان مرحله هستند پسندیده خواهند بود.

برای آغاز یادگیری سئو بهترین روش مطالعه کتاب های تخصصی در این حوزه است. زیرا کتاب علاوه بر ارائه محتوای آموزشی راه یادگیری را نیز قبل بینی میکند. همبستگی مطالب و یادگیری منظم موجب میشود که دچار سردرگمی یا تناقض نشوید.

البته دسترسی به کتاب های تعلیم سئو و تشخیص میزان اعتبار و تاثیر آنها شغل ساده ای نیست. به همین علت فضایی را قبل بینی کرده ایم که در آن به شناسایی کتاب های سودمند در حوزه آموزش سئو خواهیم پرداخت. این کتاب ها در دسته بندی های مختلف قرار دیتا شده و توضیحات مختصری از محتوای آنها در اختیار شما پیمان گرفته است. با مراجعه به کتابخانه سئو میتوانید به این منابع ارزشمند دسترسی داشته باشید و دانش سئو خویش را از مبتدی به حرفه ای برسانید.

مجموعه کتاب های تعلیم سئو
3- مشاهده مجموعه فیلم‌های تعلیم سئو
مطالعه مقالات و کتاب های الکترونیکی فهم عمیقی از مفاهیم و واژگان سئو برای شما فراهم میکند اما ممکن است موجب شود لغایت در گذرگاه یادگیری خود بخش‌هایی از درونمایه را فراموش کرده یا از حیث شما پنهان بمانند.

برای بازبینی سریع مفاهیم و استفاده از صدا و تصویر با قصد انتقال سریع اطلاعات، رهنمود میکنیم به بخش فیلم آموزش سئو در سایت مراجعه نمایید الی ویدئوهای رایگان و اختصاصی را به چهره بخش بندی شده و با ترتیب مشاهده نمایید.

4- کمپانی در دوره های آموزش سئو (سئو تازه کار و حرفه‌ای در عمل)
پس از آنکه نزاکت اولیه را در گستره سئو کسب کردید با انبوهی از سوالات روبرو خواهید شد. شما به خوبی میدانید که چه کارهایی برای موفقیت در سئو لازم است اما احتمالا نمیدانید که آنها را چطور و در چه زمانی اتمام دهید. شرکت در دوره های آموزشی به شما کمک میکند گذرگاه آزمون و خطا را کوتاهی کرده و آنچه پیمان است در یک سال تجربه کنید در یک ماه یاد بگیرید.
ات گوناگون در سئو را طی 5 کارگاه تخصصی به شما تعلیم میدهد. پس از آخر این دوره شما میتوانید تمام کار و جنبش های مرتبط با سئو یک سایت را مدیریت کرده و راهبرد مناسبی برای سئو به کار بگیرید. برای اطلاعات اغلب به صفحه دوره جامع تعلیم سئو مراجعه نماییدز دوره آموزش سئو ز ززفاوت اصلی دوره آموزشی با کتاب یا مقالات سئو، انتقال تجربه در ساحل فرهنگ است. در این دوره های آموزشی شما از تجربه متخصصین ی سالها کار و جنبش چیره دست بهره مند میشوید، گذرگاه صحیح را می شناسید و بدون خوف از اشتباه کار و جنبش خود را در گویه سئو پیش درآمد میکنید.

آموزش سئو pdf (دانلود مجانی کتاب های آموزشی)
آموزش سئو pdf (دانلود مجانی کتاب های آموزشی)
مطالعه کتاب یکی از رایج ترین روش ها برای یادگیری تند در دامنه های تخصصی است. به همین انگیزه در این تقسیم منابع معتبر و کتاب های تخصصی آموزش سئو را در گزین کردن شما عزیزان پیمان دیتا ایم. این کتاب ها در دسته بندی های متنوعی ارائه شده اند لغایت شما بتوانید هر چه تندتر کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید. ماضی از اینکه کل این منابع ارزشمند را یک جا برای شما جمع کردیم، امکان دانلود رایگان کتاب های تعلیم Seo را هم برای شما فراهم کردیم تا سایر کل چیز برای یادگیری شما حاضر باشد.

منبع: https://avashtech.com/what-is-seo-why-we-care-about-seo/

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

گفته می‌شود کانن کار روی یک حسگر گلوبال شاتر را برای دوربین EOS R1 آغاز کرده است. گزارش‌ها همچنین از ثبت پتنت سیستم فوکوس خودکار کواد پیکسل کانن خبر می‌دهند.

 

خبرگزاری معتبر کانن رومرز در گزارشی به‌نقل از منابع آگاه، نوشت شرکت کانن از مدتی پیش کار روی یک حسگر فول فریم گلوبال شاتر (Global Shutter) را‌ آغاز کرده است، البته احتمالا ماه‌های زیادی تا تولید محصول نهایی فاصله داریم. گزارش‌های جدید همچنین از ثبت یک پتنت جدید توسط کانن با محوریت سیستم فوکوس خودکار کواد پیکسل (Quad-Pixel Autofocus System) خبر می‌دهند. بر اساس آنچه منابع ادعا کرده‌اند، حسگر گلوبال شاتر جدید کانن قرار است در دوربین ای او اس آر ۱ (Canon EOS R1) مورد استفاده قرار گیرد؛ گفته می‌شود EOS R1 مدل بدون آینه‌ی دوربین‌های سری EOS-1D محسوب می‌شود.

بر اساس گزارش کانن رومرز، کانن ‌اکنون روی نوعی حسگر تصویر کاملا جدید کار می‌کند که دارای مکانیسم گلوبال شاتر است و می‌تواند بالاترین نرخ فریم تصاویر متوالی را در بین تمامی حسگرهایی که کانن تولید کرده ارائه دهد. دوربین‌های فول فریم مخصوص کاربران عادی مجهز به مکانیزمی هستند که با نام رولینگ شاتر (Rolling Shutter) شناخته می‌شود. رولینگ شاتر اصطلاحی فنی است که به شیوه‌ی اسکن عکس‌ توسط حسگر اشاره می‌کند. در رولینگ شاتر لاین‌های مختلف حسگر در زمان‌های متفاوت نوردهی می‌شوند.

تفاوت زمانی بین نوردهی یک بخش از حسگر با بخش دیگر به فاکتورهای متعددی وابسته است؛‌ بااین‌حال تمامی حسگرهای رولینگ شاتر بدین طریق کار می‌کنند:‌ داده‌ها در قالب «امواج» از حسگر بیرون کشیده می‌شوند. درواقع در مکانیسم رولینگ شاتر، تصویر به‌صورت خط‌به‌خط از یک سمت حسگر به سمت دیگر اسکن می‌شود.

ازطرفی دیگر مکانیسم گلوبال شاتر را داریم؛ گلوبال شاتر می‌تواند کل حسگر را به‌طور هم‌زمان اسکن کند و داده‌ی آن را به‌ دست بیاورد. رویکرد گلوبال شاتر باعث می‌شود برخی از مشکلات حسگرهای رولینگ شاتر نظیر خم‌شدگی بصری (Visual Bend) و لرزش‌های ناگهانی از بین برود. دو مشکل یادشده در زمانی‌که دوربین یا سوژه‌ درحال حرکت باشند، بیش‌ازپیش به ‌چشم می‌آیند.

درحال‌حاضر دوربین‌های سینمایی گران‌قیمت مکانیسم گلوبال شاتر دارند

درحال‌حاضر صرفا دوربین‌های سینمایی رده‌بالا و بسیار گران‌قیمت به سیستم گلوبال شاتر مجهز شده‌اند؛ زیرا استفاده از گلوبال شاتر هزینه‌ی بیشتری نسبت ‌به رولینگ شاتر دارد. دلیل دیگری که هنوز نتوانسته‌ایم مکانیسم گلوبال شاتر را روی دوربین‌های فول فریم بدون آینه ببینیم، این است که در حوزه‌ی عکس‌برداری نیاز خیلی زیادی به سیستم گلوبال شاتر حس نمی‌شود. ضبط ویدئو و تصویربرداری از ورزش‌های سرعتی تا حد زیادی تنها سناریوهایی هستند که در آ‌ن‌ها می‌توانیم مزیت اصلی گلوبال شاتر نسبت ‌به رولینگ شاتر را مشاهده کنیم. 

شماری از حسگرهای بسیار سریع رولینگ شاتر طی سال‌های اخیر تولید شده‌اند که می‌توانند در زمانی بسیار سریع داده را از استخراج کنند تا مشکلاتی که برای حسگرهای رولینگ شاتر ذکر کردیم تا حد زیادی از بین بروند. یکی از این حسگرها در دوربین Sony A9 II استفاده شده است؛ بااین‌حال حسگر گلوبال شاتر در هر صورت می‌تواند تفاوتی محسوس ایجاد کند. حسگر گلوبال شاتر روی یک دوربین ورزشی فول فریم نظیر R1 احتمالا می‌تواند مزیت‌های خارق‌العاده‌ای برای عکاسی ورزشی ارائه دهد. 

منبع: https://www.zoomit.ir/camera/363958-canon-working-global-shutter-camera-quad-pixel-af-rumor/

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

شرکت دی‌جی‌آی از نسل جدید دوربین‌ جیبی به‌نام Pocket 2 رونمایی کرد که گزینه‌ای ایده‌آل برای ولاگرها است.

 

دوربین‌ فیلم‌برداری همیشه در حال پیشرفت است و تاکنون مدل‌های مختلفی از آن‌ برای مصارف متفاوت تهیه شده. یکی از جذاب‌ترین مدل‌های دوربین فیلم‌برداری محصول جدید شرکت دی‌جی‌آی (DJI) است که می‌توان آن را به‌راحتی درون جیب قرار داد و از کیفیت فوق‌العاده خوبش استفاده کرد. این دوربین را می‌توان یکی از بهترین محصولات برای ولاگرها دانست. به‌تازگی این شرکت اعلام کرده که نسل جدیدی از دوربین‌ جیبی را به مرحله‌ی تولید رسانده است.

دی‌جی‌آی به‌صورت رسمی یک نسخه به‌روز‌شده از دوربین جیبی Osmo را عرضه کرد. شرکت مذکور در نام‌گذاری محصول جدید خود تنها Osmo را از آن حذف کرده است و این دوربین فیلم‌برداری کوچک که برای ثبت فیلم‌های بدون لرزش تولید شده، DJI Pocket 2 نام دارد. شرکت سازنده از نسل ابتدایی محصول خود درس‌هایی گرفته است که باعث شده‌اند در نسخه جدید پیشرفت‌های زیادی دیده شود. اکنون قابلیت‌های جالبی به DJI Pocket 2 اضافه شده است که می‌تواند برای هر ولاگری محصول جذابی به‌ نظر برسد.

ابتدا باید به حسگر CMOS این دستگاه اشاره کرد که با اندازه ۱٫۱.۷ اینچ از مدل استفاده‌‌شده در نسل گذشته این دوربین که ۱٫۲.۳ اینچ بود، بزرگ‌تر است. در مدل قبلی تصاویر ثبت‌شده تنها ۱۲ مگاپیکسل کیفیت دارند؛ اما در نسل جدید می‌توان تصاویر ۶۴ مگاپیکسلی ثبت کرد.

یکی از نارضایتی کاربران نسخه اصلی Pocket، زاویه‌ی دید ۸۰ درجه‌ای آن بود؛ به‌گفته‌ی آن‌ها، این زاویه کمتر از آن است که بتوان ویدئوی سلفی ضبط کرد. البته این مسئله با اضافه کردن یک لنز دیگر درست می‌شد. اما شرکت سازنده تصمیم گرفته است این مشکل را در Pocket 2 رفع کند. این دستگاه جدید دارای زاویه دید عریض‌تر است تا کاربران بتوانند به‌راحتی از آن در حالت سلفی استفاده کنند.

لنز این دستگاه اکنون با داشتن دریچه دیافراگم f/1.8 روشن‌تر از گذشته است. ترکیب شدن این لنز با حسگر بزرگ‌تر، می‌تواند دوربینی تولید کند که در شرایط نوری کم، تصاویر و ویدئوهای خوبی ضبط کند.

دوربین به‌روز‌شده Pocket اکنون می‌تواند ویدئوهای تثبیت‌شده 4K را با سرعت ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه ضبط کند. این دستگاه به حالت HDR مجهز شده است تا دامنه دینامیکی بهتری ارائه دهد. این در حالی است که یک جوی‌استیک جدید قابل اتصال نیز برای آن طراحی شده که کنترل راحت‌تری برای دوربین ارائه می‌دهد.

منبع: https://www.zoomit.ir/camera/364150-djis-tiny-pocket-2-gimbal-camera-comes-with-big-improvements/

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

طبق پسینیان آمار ارائه شده –در همایش ایران هوشمند تیر ۹۸- حدود ۲۴ میلیون ایرانی در اینستاگرام عضو هستند. که تقریبا  می‌توان گفت این شمار مجموعه‌ای از رده‌بندی‌های سنی و سلیقه‌های گوناگون را شامل می‌شوند.

منظور این است که شرایط برای فروش و فروختن جنس و کالا در اینستاگرام آماده است. و مشتری برای آن هستی دارد. ولی درنظر داشته باشید که شما با راه‌اندازی یک صفحه در اینستاگرام برای فروش محصول، کسب و کار اینترنتی یا فروشگاه اینترنتی به‌معنای راستین راه‌اندازی نکرده‌اید.

در این خصوص پیشنهاد می‌کنم، نوشتار چرا کسب و کار اینترنتی را در سایت مطالعه کنید. برپایی صفحه و پیج با منظور فروش فرآورده در اینستاگرام به‌دلیل اینکه زیرساخت‌های فنی جهت خرید و پرداخت آنلاین وجود ندارد، در چارچوب تعریف فروشگاه اینترنتی و کسب و کار اینترنتی قرار نمی‌گیرد.

اما با این حال با توجه به تعداد مخاطبین ایرانی و محبوبیت این رسانه اجتماعی می‌توانید متعلق به برای فروش محصولات خود نیز استفاده کنید. کسان مختلفی که خودشان محصولی را فرآوری می‌کنند، می‌توانند بهترین نتیجه را از شغل بر روی اینستاگرام بگیرند.

برای مثال فروش محصولات دستی یا دست‌ساز در اینستاگرام بسیار باره پیشباز آموزش فروش اینترنتی در اینستاگرام  پیمان می‌گیرد. علاوه بر این هر مدل کالایی که در دنیای واقعی و کسب و کارهای سنتی نیز هستی دارند، هم پتانسیل فروش در این شبکه اجتماعی را دارند.

در پیوسته این مقاله به بررسی کامل‌تر سوژه فروش فرآورده در اینستاگرام خواهیم پرداخت.
برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی بر بستر اینستاگرام شما در نخستین قدم لازم است که یک حساب کاربری بسازید. ساخت حساب و تکمیل پروفایل خود کاری است که باید همانند کل صفحه‌ آن را سپریدن دهید. اما یک امکان ویژه کسب و کارها توسط اینستاگرام فراهم شده است.

حساب‌های تجاری (Business Account) به‌شما این فرمان را می‌دهند که امکانات اکثریت را در برگزیدن دنبال‌کنندگان (Followers)‌ بگذارید. برای نمونه می‌توانید یک آدرس ایمیل را در بخش تماس وارد کنید. یا اگر در بازار به چهره سنتی مغازه‌ای دارید، آدرس آن را دقیقا مشخص کنید. یا عدد تماس برای برقراری تماس سر راست بگذارید.

جدا از این امکانات، شما می‌توانید از قسمت آمار و ارقام (Insight) اینستاگرام در حسا‌ب‌های بازرگانی بهره‌گیری کنید. این تقسیم به شما این امکان را می‌دهد که شمردن ریزبین بازدید پست‌های خویش را تماشا کنید. همچنین به شما آمارگرفتن بازدید صفحه و آماری از سن و جنسیت مخاطبین را هم می‌دهد.

از همین رو اگر منظور فروش و راه‌اندازی پیج فروش در اینستاگرام دارید، رهنمود می‌شود که ساختار صفحه را به حالت بازرگانی تغییر دهید. لازمه و شرط بازرگانی کردن صفحه هم تنها داشتن یک صفحه در شبکه اجتماعی والده یعنی فیس‌بوک (Facebook) است. منظور از صفحه در فیس‌بوک، صفحه یا همان پروفایل دوستانه نیست بلکه باید یک صفحه (Page) در فیس‌بوک برای کسب و کار خود برپایی کنید. سپس از طریق قسمت تنظیمات اینستاگرام پیوستگی بین پیج فیس‌بوک و اینستاگرام را برپا کنید.

پرطرفدار ترین محصولات اینستاگرامی
اینستاگرام مناسب فروش کالاهایی با قیمت بالا نیست. یعنی بیننده این رسانه اجتماعی تمایلی به پراخت هزینه بسیار به صاحبان پیج‌های اینستاگرامی ندارند.

پرفروش‌ترین محصولات اینستاگرامی محصولات مصرفی و تزیینی هستند. این محصولات با قیمت‌های مناسب بهترین فروش را در صفحه‌های فروشگاهی اینستاگرام دارند.

همچنین از آنجایی که ماهیت رسانه اجتماعی اینستاگرام عکس است، در این رسانه می‌توانید به زیباترین شکل کالاهای مصرفی و تزیینی را شناسایی کنید. و از آن‌ها عکس منتشر کنید.

کالاهای مصرفی قصد اجناسی مانند پوشاک و لوازم آرایشی بهداشتی است. همان‌طور که مطرح شد از لحاظ تبلیغات شما با استفاده از عکس می‌توانید به زییایی این دست کالا را شناسایی کنید. و در صفحه خویش آن‌ها را به‌نمایش بگذارید. از همین رو کاربران این رسانه اجتماعی تمایل اکثریت به خرید آن‌ه دارند. همچنین قیمت هم آن‌ها خیلی بالا نیست. و افراد با گرایش اکثریت خرید می‌کنند.

کالاهای تزیینی مشابه محصولاتی که در زیباسازی پیرامون کاری و منزل -در حجم و اندازه کوچک- استعمال دارند، فروش خوبی دارند. وانگهی اگر تولیدکننده هستید، برای فروش محصولات دستی و دست‌ساز، اینستاگرام بستر مناسبی برای شما است.

محصولات اکسسوری را هم می‌توان در بخش کالاهای تزیینی به‌حساب آورد که آن‌ها هم به‌واسطه قیمت‌های پسندیده فروش نکویی در اینستاگرام دارند.

چه محصولی را برای فروش گزینش کنیم؟
برای برگزیدن فرآورده برای فروش در اینستاگرام به دو فاکتور مهم باید توجه کنید. نخست قیمت آن محصول. و دوم پتانسیل فرآورده برای تبلیغ.

یک) قیمت محصول
اگر مقاله‌ای که در بخش پیشگفتار معرفی شد را مطالعه کرده باشید، می‌دانید که کاربران به یک صفحه اینستاگرامی سخت‌تر از یک سایت اینترنتی اعتماد می‌کنند. از همین رو شدنی است هزینه‌ای که حاضرند به یک صفحه فروشگاهی اینستاگرام بپردازند هم بسیار کمتر از یک فروشگاه اینترنتی بر بستر یک سایت باشد.

از همین رو رهنمود می‌شود به سراغ محصولاتی بروید که قیمت‌های پسندیده و کمی دارند. مثلا بعید است کسی از یک صفحه اینستاگرامی یک موبایل با قیمت ۵ میلیون تومان را خریداری کند. اما برای خرید قاب آن با قیمت ۵۰ هزار تومان این‌کار را انجام می‌دهد. و از صفحه اینستاگرام قاب برای موبایل می‌خرد.

به این مورد توجه داشته باشید که اینستاگرام بستر فروشگاه اینترنتی برای محصولاتی همانند موبایل و لپ‌تاپ نیست. ولی اتفاقا بستر مناسبی برای تبلیغ و فروش محصولات جانبی پیوسته با آن‌ها است.

دو) پتانسیل محصول برای تبلیغ
بسیاری از کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام به واسطه عکس ها منتشر شده از محصول ترغیب به خرید می‌شوند. به راستی تبلیغات و عکس ها منتشر شده در خصوص محصولات می‌تواند تاثیرگذاری بسیار زیادی داشته باشد.

در بسیاری از موارد این حالت قبل می‌آید که کاربر اصلا نیاز ۱۰۰ درصد به محصول ندارد. ولی با رویت عکس ها قشنگ از آن در اینستاگرام ترغیب می‌شود که آن را خریداری کند.

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

بسیاری دوست دارند به‌جای ریموت کنترل تلویزیون اندرویدی که ممکن است گران‌قیمت و درصورت خراب شدن کمیاب باشد، از گوشی هوشمند خود به‌جای آن استفاده کنند. در ادامه با زومیت باشید تا نحوه‌ی انجام این کار را بررسی کنیم.

 

اکثر تلویزیون‌های اندرویدی دارای ریموت کنترل صوتی هستند که برای سهولت در جستجوی محتوا؛ از همان «گوگل اسیستنت» پشتیبانی می‌کند؛ اما بسیاری از اوقات پیش می‌آید که کاربر تمایل چندانی به استفاده از این ریموت کنترل ندارد یا قصد انجام کاری همچون تایپ کردن دارد که استفاده از صفحه‌نمایش برای چنین کاری از ریموت کنترل تلویزیون خیلی راحت‌تر است؛ ضمن اینکه چنانچه دستگاه ریموت کنترل دچار ایراد و اشکال شود و نتواند به‌درستی کار کند باز گوشی تلفن می‌تواند برای پیمایش و استفاده از تلویزیون اندرویدی مفید واقع شود.

برنامه‌ی «اندروید تی‌وی ریموت کنترل» (Android TV Remote Control) ساده‌ترین روش را برای کنترل کردن دستگاه تلویزیون اندرویدی با استفاده از گوشی هوشمند ارائه می‌دهد. این برنامه برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه شده است و دردسترس کاربران قرار دارد. نصب و استفاده از این برنامه رایگان است و علاوه بر تلویزیون‌های اندرویدی، با ستاپ‌باکس‌ها، استریمینگ استیک‌ها و سایر دستگاه‌هایی از این قبیل قابل استفاده است.

  • هر دو دستگاه گوشی هوشمند و تلویزیون اندرویدی خود را ب
  • برنامه‌ی «اندروید تی‌وی ریموت کنترل» را در گوشی خود باز کنید.
  • روی نام اندروید تی‌وی ضربه بزنید.
  • کد PIN روی صفحه‌ تلویزیون شما ظاهر می‌شود.
  • کد پین را در گوشی هوشمند خود وارد کنید و روی جفت شدن ضربه بزنید.
  • وقتی برای استفاده از «برنامه‌ی ریموت کنترل اندروید تی‌وی»، عمل جفت‌سازی گوشی هوشمند با تلویزیون با موفقیت به اتمام رسید، رابط کاربری دی‌-‌پد (D-Pad) را می‌توانید مشاهده کنید. اکنون می‌توانید از فلش‌های بالا/ پایین یا چپ/ راست، برای پیمایش نمایشگر تلویزیون خود استفاده کنید.

 

همچنین می‌توانید از «تاچ‌پد» (Touchpad) به‌جای دی-پد استفاده کنید. برای این کار، کنترل‌های صفحه‌ی لمسی را از فهرست شکل مربعی موجود در گوشه‌ی بالا، سمت چپ صفحه‌نمایش گوشی خود انتخاب کنید. تصویر زیر نحوه‌ی عملکرد برنامه را به طرز ساده‌‌ای بیان می‌کند.

در پایین صفحه‌ی برنامه، دکمه‌ی بازگشت، دکمه‌ی صفحه‌ی اصلی و دکمه‌ی پخش/ مکث قرار دارد. اگر قصد دارید با استفاده از گوشی هوشمند روی نمایشگر تلویزیون اندرویدی خود تایپ کنید، روی نماد صفحه ‌کلید در گوشه‌ی سمت راست بالای نمایشگر گوشی خود ضربه بزنید. حال یک صفحه‌کلید روی نمایشگر گوشی شما ظاهر می‌شود و به‌آسانی می‌توانید تایپ کنید.

عیب‌یابی

اگر روش جفت‌سازی برنامه‌ی فوق جواب نداد، می‌توانید با استفاده از روش‌های زیر عیب‌یابی کنید.

اتصال وای‌فای گوشی هوشمند و تلویزیون را بررسی کنید.

برای اینکه بتوانید از گوشی خود به‌عنوان کنترل از راه دور تلویزیون استفاده کنید، باید هم گوشی هوشمند و هم  تلویزیون اندرویدی شما، هر دو به یک شبکه‌ی وای‌فای متصل باشند. برای اطمینان از این موضوع این مراحل را دنبال کنید:

  • دکمه‌ی Home روی ریموت کنترلخود را فشار دهید.
  • در قسمت سمت راست بالا، تنظیمات را انتخاب کنید.
  • در منویی که باز می‌شود، از قسمت زیر Network & Accessories مراحل زیر را انتخاب کنید:

 Network > Advanced > Network status

  • نام وای‌فایی که گوشی هوشمند و تلویزیون به آن متصل هستند و درکنار شبکه (SSID) قرار دارد، پیدا کنید و دقت کنید که نام شبکه‌‌ی وای‌فای که تلویزیون به آن متصل است با نام شبکه‌ی وای‌فای متصل به گوشی
  • منبع: https://www.zoomit.ir/mobile-learning/363923-control-android-tv-with-phone/

 

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

گوشی های سامسونگ برخلاف برندهای محبوبی که در سرتاسر جهان در حال فعالیت هستند، دارای فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی به نام Galaxy store هستند که این فروشگاه بصورت پیش فرض در تمام گوشی های سامسونگ نصب شده است (اگر گوشی شما از نسل قدیم سامسونگ می باشد، در ادامه می توانید این برنامه را دانلود کنید). فروشگاه Galaxy store بدین گونه است که بعد از نصب برنامه باید حساب کاربری سامسونگ خود را وارد کنید تا برنامه برای شما فعال شود و سپس تمام برنامه ها را بررسی خواهد کرد و در صورت انتشار آپدیت برای هر برنامه می توانید خیلی ساده اقدام به دانلود کنید.

آپدیت برنامه های سامسونگ

این در حالی است که برخی از برنامه هایی را که از این فروشگاه می توانید آپدیت و یا حتی دانلود کنید، در فروشگاه معروفی مانند گوگل پلی وجود ندارد و به همین دلیل تنها راه حل برای شما استفاده از فروشگاه Galaxy store است که این فروشگاه در این زمینه به خصوص به عنوان مرجع اصلی محسوب می شود و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست. با این وجود در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را نحوه آپدیت برنامه های سامسونگ (how to update samsung apps) آشنا سازیم. همراه ما باشید.

توجه : اگر بنابر هر دلیلی به برنامه Galaxy Store دسترسی ندارید و بر روی گوشی شما نصب نیست، با کلیک بصورت مستقیم برنامه ذکر شده را دانلود و نصب کنید.

1- اولین قدم برای آپدیت برنامه های سامسونگ، اجرای برنامه Galaxy Store می باشد که برای اجرای آن باید وارد منو کاربری گوشی شوید و سپس همانند تصویر ذیل برنامه Galaxy Store شوید.

2- بعد از وارد شدن به برنامه، گزینه 3 خط افقی در بالا سمت چپ را انتخاب کنید.

اینک فهرستی در سمت چپ برای شما باز خواهد شد که باید گزینه Updates را انتخاب کنید. اما لازم به ذکر است که دقیقا در زیر قسمت Update می توانید عدد 39 را مشاهده کنید. این عدد به معنای این است که 39 برنامه آپدیت خود را منتشر کرده اند و شما می توانید از این طریق اقدام به آپدیت کردن آنها نمائید. اما هیچ لزومی ندارد که برای شما هم عدد 39 باشد و این عدد بر اساس آپدیت هایی که برای برنامه های شما منتشر شده اند، متغیر می باشد.

- هم اکنون شما می توانید لیست برنامه هایی که آپدیت های منتشر شده است را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که برای آپدیت یکی یکی برنامه ها می توانید فلش کنار هر برنامه را انتخاب کنید. در غیر اینصورت اگر تصمیم دارید تا برنامه ها را بصورت یکجا آپدیت کنید، می توانید با انتخاب گزینه update all اقدام به آپدیت همه برنامه ها نمائید.

منبع: https://namnak.com/How-to-update-samsung-apps.p78487

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

هرآنچه می بایست در خصوص هشتگ های اینستاگرام در سنه 2018 بدانید.
می طاقت هشتگ ها را فالو کرد.
این یعنی، مطلب شما در فید (feed) کاربران، حتی اگر شما را فالو نکنند نما میشود. و اگر مطالبی فوق العاده به اشتراک بگذارید و هشتگ های مربوطه را در آن درج کنید، بسیاری کسان شما را فالو میکنند.


استفاده از هشتگ های غیر پیوسته (یا هشتگ های یکسان و تکراری در کل پست ها) اندیشه نکویی نیست.
هنگامی که کاربر یک هشتگ را تعقیب می کند و چیزهایی را که اخ ندارد را می بیند، می تواند گزینه “عدم نمایش این هشتگ” (Don’t Show for This Hashtag) را برگزیدن کند.

این قابلیت جهت شناخت الگوریتم اینستاگرام از مطالب مورد علاقه یک کاربر خاص طراحی شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد هشتگ اینستاگرام یعنی چی در آوش تک کلیک کنید. اگر شمار زیاد زیادی از پست های شما پرچم گذاری شده (flagged) باشد، بخردانه است که مطالب تان کمتر اثر دیتا شود (یا اصلا نمایش داده نشود) و گمان کردن شدوبن shaowban شدن اکانت هستی داشته باشد.

این فرمایش در خصوص به کارگیری فهرستی طولانی از هشتگ های یکسان در همه پست ها نیز صدق میکند. این کار را نکنید. دستورالعمل های انجمن اینستاگرام به صراحت ذکر می کنند که “ارسال نظرات یا مطالب تکراری” مجاز نیست.

هنگام برپایی یک پست، تنها از هشتگ های معنی دار کاربرد نمائید. برای مثال، اگر پستی را با هشتگ سیاحتی  (#wanderlust) تگ کنید، مطلب تان باید مورد علاقه جهانگردان باشد لغایت روی آن نظر بدهند، لایک کنند و به اشتراک بگذارند.

مهم نیست مطلب تان را افراد زیادی ببینید، بلکه میبایست توسط افراد پسندیده بازدید شود. هشتگ ها بدین نوع مایه بالا رفتن تعداد بازدیدها و جذب فالور میگردند.

پروفایل های کسب و کار (اکانت بیزینسی) می توانند میزان تاثیرگذاری هشتگ های خود را اندازه گیری کنند.
اگر ایسنتاگرام خود را به اکانت بیزینسی تغییر دهید، به داده هایی دسترسی می یابید که شمار بازدیدهایی که به واسطه هشتگ ها دریافت کرده اید را به شما نشان میدهد.

نحوه دسترسی به دیتا ها:

پست باره عقیده خویش را انتخاب نموده و روی تماشا آنالیز (View Insights) پایین پست در سمت چپ کلیک کنید.
جهت مشاهده تمام آنالیزهای پست باره نظر، از دسته تعداد بازدیدهای حاصل از هشتگ ها، صفحه را به بالا اسکرول کنید.


با دنبال این دیتا ها متوجه میشوید که کدام هشتگ ها تاثیر اکثریت بر افزایش شمار بازدیدها داشته اند.

مقاله پیوسته را از دست ندهید:
تحلیل و آنالیز اینستاگرام: راهنمای جامع متریک‌ها، Insights، نکات و ابزارها
می توانید استوری اینستاگرام را هشتگ گذاری کنید.
در زاویه بالا سمت چپِ صفحات هشتگ ایکون استوری Instagram Story پیمان دارد. روی آن کلیک کنید و یه سری استوری از افرادی که پروفایل عمومی (public) دارند را نگریستن نمائید.

با هشتگ کردن استوری میتوانید برند خویش را به مخاطبان زیادی شناسایی کنید.

دو راه برای هشتگ گذاری استوری وجود دارد. نخستین طریق استفاده از استیکر هشتگ و تغییر متن میباشد. یا به سادگی می توانید از ابزار متن و نشان #  جهت درج هشتگ، به همان روشی که برای پست کردن عکس یا نماهنگ به پیشه میبرید، بهره‌گیری کنید.

میتوانید در هر استوری 10 هشتگ بگذارید، اما مراقب باشید که محتوایتان زیاد شلوغ نشود. میتوانید هشتگ های خود را حقیر و یا حتی پشت ایموجی ها، استیکرها یا GIF ها پنهان کنید.

مقاله پیوسته را از دست ندهید:
راهنمای جامع روش به کارگیری استوری اینستاگرام برای کسب و کار
 می توانید در Bio خود هشتگ اضافه کنید.
و وقتی یک کاربر روی آن کلیک کند، وارد صفحه هشتگ ها شده و می تواند آن را فالو نماید. این یک گذرگاه عالی برای کسب و کارهای دارای هشتگ برند است الی بازدیدهای خود را بالا دستگیر و  محتوای فرآوری شده توسط کاربر را جمع آوری کنند.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:
چگونه پروفایل اینستاگرام خویش را برای کسب و کارمان بهینه سازی کنیم؟
فقط می توانید 30 هشتگ در یک پست معمولی و 10 هشتگ در استوری پیمان دهید.
اگر اغلب از این تعداد، هشتگ درج کنید، عقیده یا کپشن تان (caption) پست نخواهد شد.

تنها میتوانید پست های خودتان را هشتگ گذاری کنید.
آیا اگر یک هشتگ را در زیر پست شخص دیگری قرار دهید، احتمال پیدا کردن کامنت براق تان اغلب میشود؟ نه.

 

نحوه پیدا کردن بهترین هشتگ برای برند خود
هشتگ هایی باره کاربرد شما به فضای کسب و کارتان ارتباط دارد.

برای مثال شما مدیر شبکه های اجتماعی در  یک آژانس مسافرتی هستید. هشتگ های محبوب و زیادی برای کسانی که مرتب برای شغل یا تفریح سفر می کنند هستی دارد: برای نمونه:

#welltravelled, #justbackfrom, #whatsinmybag,  و #passportexpress. پست های خود را با هر تعداد از این ها تگ کنید و به شکیبیدن بسیار لایک های بیشتری اخذ خواهید کرد.

ولی اگر هدف دارید بازدیدهای خویش را بیشتر کنید و فالورانی باکیفیت به دست آورید، هشتگ های ویژه تر درج کنید. اگر میخواهید یک عکس از مقصد سفر خود پست کنید، آن را با هشتگ های مکانی مربوطه و محل ماندن خویش (در چهره وجود) تگ نمایید.

چگونه متوجه شوید که مخاطبانتان کدام هشتگ ها را دنبال (فالو) میکنند؟ در اینجا چند نکته برای پاسخ به این سوال و کمک به شما وجود دارد.

 

هشتگ هایی که رقبای تان کاربرد می کنند را رسیدگی کنید.
شاید هشتگ هایی جدید برای افزودن به پست تان پیدا کنید. یا می توانید تصمیم بگیرید که نمی خواهید از طریق همین هشتگ ها چشم وهمچشمی کنید، در این صورت می توانید هشتگ های جایگزین را جستجو کنید.

 

هشتگ هایی که کسان با نفوذ در دامنه کاری تان متعلق به استفاده می کنند را به پیشه ببرید.
این افراد پیشتر مخاطبین خوبی جذب کرده اند، بعد چرا از بهترین ها یاد نگیرید؟

مقاله پیوسته را از دست ندهید:
اینفلوئنسر مارکتینگ در شبکه های اجتماعی صفر الی صد
از قابلیت جستجوی اینستاگرام بهره‌گیری کنید.
یک واژه کلیدی مرتبط با برند خویش را در نوار جستجو اینستاگرام (Explore) وارد و سپس تب برچسب ها (Tags) را گزینش کنید. اینستاگرام فهرستی از تمام هشتگ ها با این واژه کلیدی، و نیز چندی از پست هایی که با این هشتگ تگ شده است، را به شما نشانه می دهد.

زمانیکه یک هشتگ توسط کسان زیادی پیگیری می شود، گرچه ممکن است در معرض رویت شمار بسیاری از افراد قرار بگیرید، با این حال امکان دارد محتوای شما در میان آنها دیده نشود. پس ترکیبی از هشتگ های دوست داشتنی و ویژه را برای تبلیغ برند خود امتحان کنید.

 

هشتگ های پیوسته را در نظر بگیرید.
در صفحه هشتگ، صحیح بالای تب Top و Recent، فهرستی از هشتگ های پیوسته وجود دارد که می توانید آنها را با کشیدن به چپ تماشا کنید. این راهی عالی برای یافتن هشتگ های مرتبط و پسندیده و حتی جذب اغلب مخاطبان هدف میباشد.

هشتگ های پست هایی که قبلا داشته اید و کامیاب بوده اند را رسیدگی کنید
هشتگ های پستهایی که قبلا داشته اید و کامیاب بوده اند را مرور کنید. آیا هشتگ های دوست داشتنی دیگری هستی دارند که بتوانید در آینده از آنها بهره‌گیری کنید.

یه قانون زرین هنگام گزینش هشتگ های اینستاگرام هستی دارد: فقط از هشتگ های پیوسته با برند، پهنه کاری و مخاطبین خویش بهره‌گیری کنید.

#عشق گرد از محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام میباشد که در بیش از 1.3 میلیارد پست تگ شده است. ولی اگر آن را روی عکس کسل کننده ی اتاق هیئت مدیره خود درج کنید، شرکت شما نمیتواند مخاطبان این هشتگ را جذب کند.

اگر عکسهای خویش را با هشتگ های محبوب اما غیر پیوسته تگ کنید، ممکن است شما را به عنوان اسپم گزارش کنند.

 

11 نکته در خصوص هشتگ اینستاگرام
بیایید آنچه تا الان آموخته ایم را به همراه چند تدبیر دیگر برای کمک به شما جهت دستیابی به اهداف تان از اینستاگرام، مرور کنیم.

از هشتگ های غیر پیوسته استفاده نکنید.
درج هشتگ های غیر مرتبط پست تان را در معرض اسپم شدن پیمان میدهد. این شغل افرادی که آن هشتگ ها را پیگیری میکنند اذیت میدهد و به احتمال بسیار از اینستاگرام میخواهند الی این هشتگ را به آنها نشانه ندهد.

هشتگ ها را می بایست به طور استراتژیک به شغل برد. تنها چنانچه به مخاطبین آنچه جستجو می کنند، مثلا مطالب مورد علاقه شان را ارائه دهید، ، بازدید خویش را بالا میبرید.

 

از چندی مناسب از هشتگ ها استفاده کنید.
طبق آنالیز چهره رفته بدست TrackMaven، پست های تگ شده با نه هشتگ بیشترین بازدید را اخذ میکنند.

اما این بدان معنا نیست که باید هر پست را با هشتگ های زیادی تگ کنید. مجددا، آنها باید با محتوای پست پیوسته باشند. با به کارگیری یک هشتگ محبوب مانند #من_را_فالو_کنید شدنی است چند فالور جدید پیدا کنید، اما گمان کردن اینکه که آنها اسپمر (spammer) یا به تعقیب افزایش شمار فالوران خود باشند، زیاد است. این کسان سودی به برند شما نمی رسانند.

محتوای پست های شما تعیین میکند که از چه هشتگ هایی و به چه تعداد کاربرد کنید.

 

از هشتگ های ویژه یا مشخص استفاده کنید.
هر چه هشتگ مشخص تر باشد، مخاطبین هدفتان نیز مشخص تر خواهند بود.  قصد از مخاطبین هدف به معنی شانس بیشتر برای جذب تعامل باکیفیت تر است.

اگر به تعقیب علاقه مندان فولکس‌واگن هستید، با هشتگ vwvan نسبت به هشتگ van فالورهای اغلب و بهتری میتوانید جذب کنید. (اما باید مطمئن شوید که عکس شما حتما یکتا از محصولات فولکس‌واگن می باشد.)

 

هشتگ های محبوب را فراموش نکنید.
هشتگ های دوست داشتنی الی زمانی به شما در جذب فالور کمک میکنند، که به پست‌تان مرتبط بوده و به طور بهینه به شغل روند.

فهرستی از دوست داشتنی ترین هشتگ ها به همراه نکاتی در مورد کاربرد پسندیده از آنها را در انتهای مقاله پیمان داده ایم.

 

مطمئن شوید که معنی هشتگ همان چیزی است که شما اندیشه میکنید .
قصد ندارید که برند خویش را سهوا به یک کمپین نامرغوب و ناهنجار پیوسته کنید؟ وقتی دو یا سه کلمه را با هم ترکیب میکنید، تلفظ آن عوض میشود. مثالی بسیار سرشناس در این مقوله وجود دارد. سوزان بویل یک آلبوم جدید بیرون داد و از هشتگ «Susan album party.» برای تبلیغ آن استفاده کرد. این هشتگ بدون اعمال فاصله، در ذهن ملت بسیار متفاوت جلوه کرد.

قبل از به کارگیری هر هشتگ، حتما از راه صفحه هشتگ اطمینان حاصل کنید که مفهوم آن با آنچه شما در ذهن شماست، پیوسته باشد.

 

هشتگ ها را برای پست های نیاکان ذخیره کنید.
اگر بیشتر هشتگ های یکسان به کار میبرید، می توانید آنها را در یک نوت ذخیره کنید تا در وقت تان صرفه جویی شود. (نکته: در به کارگیری این ترفند صرفه جویی کنید. به یاد داشته باشید که هشتگ های تگ شده در پست شما، می بایست متناسب با محتوا بوده و بسیار تکراری نباشد.)

روش اتمام آن:

در برنامه Note خویش یک یادداشت جدید ایجاد کنید.
تمام کپشن های پر کاربرد را در لیست موجود اضافه کنید.
هنگام آپلود کردن پست، از اینستاگرام به برنامه Note بروید، متن را کپی کرده و در تقدیر کپشن پیست کنید.
 

هشتگ ها را مخفی کنید.
مطلب خود را بسیار شلوغ نکنید. ذهن خواننده را روی آنچه مهم است، متمرکز سازید: کپشن تان

نحوه نهان کردن هشتگ در کامنت ها:
مطلب خود را مانند همش آپلود کنید، اما هشتگ ها را از قسمت کپشن حذف کنید.
وقتی پست تان بارگزاری شد، جهت گذاشتن کامنت به سادگی روی آیکون speech bubble در پایین پست، کلیک کنید.
حالا هشتگ های موردنظرتان را در قسمت کامنت بنویسید یا پیست کنید و روی Post کلیک نمائید.
اگر روی عکس یا ویدیوتان چند کامنت سایر گذاشته شود، هشتگ های تان قابل تماشا نخواهند بود؛ مگر اینکه کاربر روی “مشاهده تمام نظرات” ضربه بزند.
 

نحوه مخفی کردن هشتگ در سرنوشت کپشن (نوشته):
میتوانید هشتگ های تان را در همان قسمت کپشن مخفی کنید:

هنگام نگارش یک کپشن، کیبورد گوشی را روی حالت اعداد قرار دهید.
سپس روی کلید Return (اینتر) بزنید.
یک علامت پرتو گذاری (نقطه، نقطه گلوله ای یا خط تیره) را وارد و سپس مجدد کلید اینتر Return را انتخاب کنید.
مراحل 2 لغایت 4 را حداقل پنج بار تکرار کنید.
اینستاگرام بعد از سه خط، دیگر متن را نمایش نمیدهد، بنابراین هشتگها برای کاربران قابل تماشا نخواهد بود، مگر اینکه روی more (بیشتر) بزنند.
 

به مطلبی که قبلا بارگزاری کرده اید، هشتگ اضافه کنید.
اگر میخواهید به مطلبی که پیشتر بارگزاری کرده اید، هشتگ اضافه کنید، روی سه نقطه در زاویه سمت راست بالای صفحه خویش ضربه بزنید و برای افزودن به کپشن، Edit را برگزیدن کنید.

همچنین می توانید با ضربه روی آیکون speech bubble در زیر عکس، هشتگ ها را به عنوان کامنت اضافه کنید.

 

از هشتگ های برند استفاده کنید.
هشتگ برند، هشتگی است که تنها مختص سوداگری یا کمپین شما است. این هشتگ میتواند صرفا نام شرکت شما، شعار یا نام یکتا از محصولات تان باشد.


شرکت تامین کننده هرشل (Herschel Supply Co) از چند هشتگ برند از دسته herschelsupply و welltravelled استفاده میکند. هشتگ دوم به قصد تشویق مشتریان با منظور به اشتراک گذاشتن عکسهای سفر خویش با محصولات هرشل ایجاد شد. در حال حاضر این هشتگ در بیش از یک میلیون پست برچسب گذاری شده است، و اغلب از آن به عنوان یکی از محبوبترین هشتگ های سفر در اینستاگرام یاد میشود.

شما نیز همانند هرشل، میتوانید برای یک کمپین ویژه یا صرفا جهت نمایش فرهنگ، محصولات یا خدمات شرکت خود هشتگ برند برپایی کنید.

اگر در حال اجرای یک کمپین در اینستاگرام هستید، داشتن هشتگ برند به جذب همکاری کمک خواهد کرد. وانگهی تمام پستهایی که با آن برچسب گذاری شده اند را در صفحه هشتگ طبقه بندی میکند. استفاده از هشتگ به قصد جذب بیننده برای تبلیغات یا پیکار سودمند خواهد بود.

یا میتوانید با به کارگیری هشتگ های برند کمپانی خویش _ افراد، دستاوردها و ادب _ خود را تبلیغ کنید. در Hootsuite  از هشتگ #HootsuiteLife به این هدف استفاده می شود.


 

هشتگ برندتان باید کوتاه و ساده باشد.
به این ترتیب طرفداران و مشتریان شما به راحتی می توانید آنرا به خاطر بسپارند. میخواهید ویژه باشید، ولی چیزی شبیه SanFranciscoLuxuryCarEnthusiasts، به انگیزه تعداد کاراکترهای زیاد نتیجه احسان نخواهد داد. هشتگ #SFCarLovers در این باره  معنای بیشتری میدهد.

 

هشتگ های ایموجی را آزمون کنید.
هشتگ ها علاوه بر اعداد و حروف، میتوانند شامل ایموجی ها نیز باشند (استفاده از فاصله و کاراکترهای خاصی مانند٪ یا $ ممکن نیست.) این آیکون های متحرک چشم نواز هستند و از آنجا که می توانند به جای کل واژه به کار روند، هشتگ های شما را مختصر میکنند.

 

هشتگ های محبوب اینستاگرام
از هشتگ هایی که درخواست لایک و فالو میکنند هر چقدر هم محبوب باشند، نباید کاربرد کنید، # followme ، # like4like ، # follow4follow ، # tagsforlikes و غیره. با به کارگیری این هشتگها، تنها رباتها، اسپمها و کاربرانی جذب خواهند شد که ارتباطی با برند شما نخواهند داشت. آنها همچنین به فالووهایتان اثر می دهند برند شما مشکلی برای اسپم شدن ندارد که این اصلا نگاه خوبی نیست.

اما مجددا، این بدان معنا نیست که باید کل هشتگ های محبوب اینستاگرم را نادیده بگیرید.

#TBT با بیش از 428 میلیون پست تگ گذاری شده، یگانه از هشتگ های پر کاربرد در اینستاگرام است و فرصتی عالی برای بازاریابی نوستالژیک به آمار میرود. اگر برند شما حائز پیشینه است، از TBT جهت به اشتراک گذاشتن آن بهره‌گیری کنید. اگر برندتان جدیدتر است، میتوانید با درج این هشتگ به تاریخچه محصولات یا پهنه کاری خویش بپیوندید.

در اینجا چند هشتگ محبوب اینستاگرام در عالم ارائه شده است که میتوانید در  برند خویش از آن ها کاربرد کنید:

#instagood: از این هشتگ برای عکسهای ویژه خود بهره‌گیری کنید.
#photooftheday: این هشتگ نیز جهت ارائه بهترین عکس های شماست. یک حساب کاربری با عنوان @photooftheday هستی دارد که هر روز یک عکس تگ شده با این هشتگ را به عنوان برنده برگزیدن میکند و با بیش از 269,000 فالور خود به اشتراک میگذارد.
#picoftheday: مفهوم آن مانند هشتگ های فوق میباشد.
#instagrammers: در بین چهره های بانفود اینستاگرام و دیگر کاربران نیرومند محبوب است.
#igers: مخفف هشتگ instagrammers
#instamood: به قصد بیان حس و حال صاحب تصویر بهره‌گیری میشود. معمولا پستهای تگ شده با این هشتگ، تصویر افراد نیست بلکه تصویری از مناظر می باشد. پس اگر برند شما یک فتح کبیر را جشن میگیرد، می توانید یک عکس از اثیر بازی پست کنید.
#TBT (و شکل طولانی تر و کمتر استفاده شده ی آن #ThrowbackThursday): این هشتگ همانطور در قسمت فوق روشنگری دیتا شد، مربوط به بازاریابی نوستالژیک است.
#FBF یا #FlashbackFriday: از آنجا که برگزیدن یک روز هفته به خانواده کافی نیست. مفهوم این هشتگ مانند #TBT است، اما درج جمعه در آن (#FlashbackFriday) به اندازه  #FBF دوست داشتنی نیست.
#ManicMonday: در پستهایی از آن بهره‌گیری کنید که نشان میدهد هفته کاری شلوغی پیش رو دارید.
#WisdomWednesday: جهت ارسال یک نقل قول یا پیشنهاد سودمند برای مخاطبان قصد آن را پست کنید.
#FridayFunday: فرصتی برای هویت سازی برند و سرگرم کردن مخاطبان خود
#NoFilter: جهت عکاسی خام. در پستهایی متعلق به کاربرد کنید که به عکسها فیلتر اضافه نکرده اید.
#selfie: عکاسی از خود. زمانی که برند شما به عنوان یک بازاریاب شبکه های اجتماعی در یک رویداد شرکت میکند، از این هشتگ اینستاگرام بهره‌گیری کنید.
#regram: جهت بارگذاری یک عکس از حساب شخص دیگری در حساب خودتان از این هشتگ اینستاگرام کاربرد کنید. آنرا به راهکار خویش جهت محتوای فرآوری شده توسط کاربر اضافه کنید. جهت یادگیری نحوه اتمام آن، راهنمای ما در زمینه پست کردن مجدد مطلب در اینستاگرام را رسیدگی کنید.
#contest، #giveaway، #sweepstakes و غیره: اگر می خواهید مطلبی برای کمپانی کنندگان در مسابقات تمام وقت بگذارید، از این هشتگ ها بهره‌گیری کنید. در صورت تمایل، برنده جایزه خویش رو به اشتراک گذاشته و برند شما را به مخاطبان خویش شناسایی میکند.
برای هر گستره کاری هشتگ های خاص و محبوبی وجود دارد. برای مثال هشتگ های دوست داشتنی املاک و اماکن، #realestate (املاک)، #architecture (معماری)، #realestateforsale (ملک برای فروش) و #realestatephotograhpy (عکس از اماکن) هستند. جهت پیدا کردن هشتگ های پیوسته با سوداگری خود، به نکات ما در باره نحوه یافتن هشتگ های پسندیده مراجعه کنید.

خب، در نتیجه، نکته کلیدی: در خصوص گونه هشتگ ها و شیوه به کارگیری آنها دقت کنید. در این باره نیز، مثل هر مطلب دیگری که در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، نظر مخاطبان مهم است. چه ارائه میدهید؟ چه منفعی برای آنها دارد؟ چرا باید از پست شما بازدید کنند؟ اگر پاسخی ندارید، آن را به اشتراک نگذارید.

و در آخر، قبل ازینکه از هر هشتگی در پست های خویش بهره‌گیری کنید، حتما مطلب زیر را مطالعه کنید.

مقاله پیوسته را از دست ندهید:
هشتگ های ممنوعه اینستاگرام یا Instagram banned hashtags چیست و چه اهمیتی دارد؟ + دانلود
 

 

 

 

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

گوگل کروم (Google Chrome) محبوب‌ترین مرورگر دنیا است که طی بازه‌های زمانی مختلف بهبودهایی متنوع به‌خود می‌بیند. کروم به‌منظور بهبود عمرستگاه‌ها، کاهش مصرف حجم اینترنت و بالا بردن سرعت بارگذاری وب‌سایت‌ها قصد دارد در آینده تبلیغاتی را که حجم درخورتوجهی از منابع دستگاه را مورداستفاده قرار می‌دهند مسدود کند. در بین تبلیغاتی که قرار است مسدود شوند مواردی متنوع نظیر تبلیغات استخراج‌کننده‌ی رمزارز دیده می‌شوند.

طبق اطلاعیه‌ی جدید  که پنج‌شنبه‌ی گذشته منتشر شده است اهالی مانتین ویو قصد دارند قابلیت موردبحث را طی ماه‌های آینده به‌صورت آزمایشی به کروم اضافه کنند و سپس در ماه اوت ۲۰۲۰ (مرداد و شهریور ۱۳۹۹) آن را به‌مرحله‌ی نهایی برسانند. گوگل به‌طور دقیق‌تر می‌گوید در نزدیکی‌های اواخر اوت نسخه‌ی موردبحث کروم منتشر خواهد شد.

ظاهرا تصمیم جدید گوگل قرار است تنها بدترین نوع تبلیغات را هدف قرار دهد. گوگل از این تبلیغات به‌عنوان تبلیغاتی یاد می‌کند که بیش از ۴ مگابایت داده‌ی شبکه را مصرف می‌کنند. همچنین گروهی دیگر از این تبلیغات آن‌هایی هستند که پردازش‌های اصلی مرورگر را به‌مدت بیش از ۶۰ ثانیه در حالت کلی یا به‌طور دقیق‌تر ۱۵ ثانیه از هر بازه‌ی زمانی ۳۰ ثانیه‌ای، اشغال می‌کنند. در نسخه‌های آتی کروم چنین تبلیغاتی به‌صورت خودکار حذف می‌شوند و گوگل به‌جای آن‌ها بنری حاوی متن «تبلیغ حذف شد» به‌نمایش درمی‌آورد. گوگل می‌گوید یکی از انواع تبلیغات که با به‌روزرسانی ماه اوت کروم نمایش آن‌ها متوقف خواهد شد، تبلیغاتی هستند که از قدرت رایانشی دستگاه‌ به‌منظور استخراجتفاده می‌کنند. 

گوگل طی چند وقت اخیر برخی سیاست‌های خود را در قبال تبلیغات موردبازنگری قرار داده است. نه‌تنها گوگل بلکه بسیاری دیگر از شرکت‌های تولیدکننده‌ی مرورگر قویا تلاش می‌کنند جلوی هرگونه مشکلاتی را که ممکن است باعث تضعیف تجربه‌ی کاربران از وب بشود، بگیرند؛ بدون این‌که سیاست‌های وب‌سایت‌ها را مدنظر قرار دهند. مرورگر وب بریو (Brave) به‌صورت پیش‌فرض تبلیغات را مسدود می‌کند، ویوالدی از مدتی پیش امکان جلوگیری از نمایش تبلیغات را به‌عنوان قابلیتی اختیاری به کاربرانش ارائه می‌دهد و مرورگرهایی دیگر نظیرمبتنی‌بر کرومیوم و همچنین 

قداماتی متنوع برای مقابله‌با نمایش تبلیغات انجام داده‌اند. این شرکت‌ها در تلاش هستند جلوی رهگیری شدن کاربران توسط تبلیغات هوشمند و نقض حریم خصوصی آن‌ها را بگیرند.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/5/16/348568/google-chrome-block-ads-drain-battery-network-data/

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

عقیده‌ای درمورد محصولات اپل وجود دارد که می‌گوید این محصولات خودشان در نقش بازاریاب برای شرکت کوپرتینویی ظاهر می‌شوند. برای سال‌های متمادی شماری از کارشناسان خبره اعتقاد داشته‌اند کالاهایی که اهالی کوپرتینو تولید می‌کنند کیفیت پایینی دارند؛ ش ابزاری برای بازاریابی ظاهر شده‌اند. این دستگاه‌ها توانسته‌اند در زمینه‌ی بازاریابی برای اپل، قدرتمندتر از هر تبلیغ دیگری ظاهر شوند.

امروزه تنوع بالایی از محصولات اپل را در دنیا می‌بینید. محصولاتی که اپل تولید می‌کند همواره در تلاش هستند خودشان را از بقیه جدا کنند و استایلی منحصربه‌فرد داشته باشند. این موضوع امروزه نیز صدق می‌کند. نگاهی به ایرپادز به‌شما می‌فهماند این هدفون توگوشی می‌تواند بهتر از هر تبلیغ دیگری قابلیت‌ها و سبک متفاوتش را به‌رخ بکشد. درواقع جالب است بدانید بسیاری از ویدئوهای تبلیغاتی ایرپادز ایده‌ی جالبی در بر نداشتند و چندان مورداستقبال قرار نگرفتند.

پس از مدت‌ها اکنون شایعه‌های مبنی‌بر عرضه‌ی هدفون دورگوشی از سوی اپل به بیشترین حد ممکن رسیده‌اند. منظورمان هدفون دورگوشی تحت برند بیتس نیست؛ بلکه درمورد محصولی حرف می‌زنیم که لوگوی اپل را یدک می‌کشد و به‌صورت اختصاصی توسط این شرکت توسعه داده شده است. هدفونی که جان پراسر، از افشاگران شناخته‌شده، از آن با نام ایرپادز استودیو یاد می‌کند. برخی رسانه‌ها می‌گویند ایرپادز استودیو مجهز به قابلیت‌های متنوعی است تا تجربه‌ی موسیقی‌گوش‌دادن را بسیار لذت‌بخش کند.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/5/18/348648/apple-marketing-name-airpods-studio-opinion/

  • aram212 kala
  • ۰
  • ۰

استفاده از هشتگ ها یگانه از موثرترین و مهم ترین کارهاییست که باید برای بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ پیج اینستاگرمتون و بالا بردن بازخورد ها و یا نرخ منازعه مخاطبانتون با پست های صفحه اینستاگرامتون (Engagement Rate) اتمام بدید.

با این حال برخی مواقع اوقات به دلایل مختلف، مشابه بهره‌گیری متناوب از هشتگ های تکراری، کاربرد بیش از بی گمان هشتگ ها و موارد دیگه ای که داخل این پست به طور کامل بهشون اشاره می کنیم، پست های شما اصطلاحا شادوبن می شوند و هشتگ های شما در اینستاگرام شغل نمی کنند و در هشتگ استفاده شده ظاهر نخواهند شد.

تو این پست هدف داریم به طور کامل تجربیاتمون در این زمینه رو با شما به اشتراک بذاریم (بله! ما هم شادوبن شده ایم!) و بگیم که چه کارهایی مایه میشه که اینستاگرام پیج شما رو شادوبن کنه و البته چطوری می تونید از شادوبن خارج شوید.

 

شادوبن چیست؟ علت کار نکردن هشتگ ها در اینستاگرام!
تاثیر شادوبن و دلیل شغل نکردن هشتگ ها در اینستاگرام

اگه تو شغل بازاریابی با اینستاگرام باشید و ذیل پست هاتون از هشتگ بهره‌گیری کرده باشید،  برای هشتگ اینستاگرام کار نمیکنه در آوش تک روی اینجا کلیک کنید. شاید با مفهوم شادوبن آشنا باشید.

شادوبن همون عاملی هست که مایه میشه پست های شما تو هشتگ ها ظاهر نشن. به عبارت دیگه انگیزه پیشه نکردن هشتگ ها در اینستاگرام اینه که شما از طرف اینستاگرام جریمه شده اید و لغایت مدتی نامشخص پست های شما در هشتگ ها ظاهر نمی شوند.

چرا اینستاگرام پیج ها رو شادوبن می کنه؟
الگوریتم هایی که ایستاگرام برای بن کردن پیج ها و جریمه کردن اون ها بهره‌گیری می کنه برای هیچکس مشخص نیست. ولی چیزی که واضحه اینستاگرام برادر نداره که هشتگ ها به جای نامناسبی تبدیل بشن و میخواد هر جور شده هشتگ ها رو به محیطی سالم و پیوسته با موضوعی که هستن تبدیل کنه.

پس اینستاگرام با شادوبن کردن پیج هایی که قوانینش رو زیرپا می گذارند و به طور کل از هشتگ ها استفاده نامناسب می کنند رو جریمه می کنه.

 

چطوری بفهمیم که پیجمون شادوبن شده؟
ساده ترین مسیر برای این که بفهمید آیا پیج شما توسط اینستاگرام شادوبن شده یا نه، اینه که وارد هشتگ ها بشید و در بخش Recent به تعقیب پست هایی که منتشر کردید بگردید. در ضمن اگه برای مدتی به وضوح شمار بازخورد ها، لایک ها و کامنت های پست های صفحه اینستاگرام شما کاهش پیدا کنه، کم و بیش می تونید متوجه بشید که پیج شما از طرف اینستاگرام جریمه شده.

البته یه راه دیگه هم وجود داره. کافیه که وارد دست موزه تست شادوبن بشید و در این صفحه اسم کاربری خودتون رو در اینستاگرام وارد کنید. به همین راحتی این سایت به شما میگه که آیا پیج شما از سوی اینستاگرام جریمه شده یا نه.

 

چطوری از شادوبن شدن پیج ممانعت کنیم؟
برای بازداری از شادوبن شدن و جریمه شدن بدست اینستاگرام باید به موارد زیر دقت کنید:

1. از هشتگ های ممنوعه دوری کنید!
فکر می کنم دربایستن به شناسایی هشتگ های ممنوعه نباشه و خودتون به نکویی این هشتگ ها رو میشناسید! اینستاگرام به شدت روی این موارد حساسه و اصلا نباید نام این هشتگ ها رو هم بیارید.

2. به کارگیری ربات های اینستاگرامی
ما هم کاملا در جریان استفاده از این ربات ها هستیم و میدونیم که برای بالا بردن شمار فالوور ها و بازخورد های پیج اینستاگرامتون مجبورید که از این ربات ها کاربرد کنید!

پیشنهاد تی ها اینه که اگه پیجتون خیلی واستون مهمه از این ربات ها کاربرد نکنید، اما اگه استفاده می کنید فعالیتشون رو محدود کنید و برای نمونه اغلب از 15 فالو در ساعت رو با این ربات ها اتمام ندید.

موردی که باید بهش اشاره کنیم اینه که اصلا از قابلیت لایک این ربات ها استفاده نکنید. اینستاگرام به شدت روی تعداد لایک در ساعت حساسه و اصلا توصیه نمی نماییم که از قابلیت لایک اتوماتیک بهره‌گیری کنید.
3. از هشتگ های تکراری بهره‌گیری نکنید
پیج اینستاگرامها دقیقا به همین دلیل برای مدتی شادوبن شد! اشتباهی که ما در اوایل کارمون داشتیم این بود که از یک سری هشتگ های تکراری روی تمام پست ها استفاده می کردیم. نتیجه ش این شد که اینستاگرام با شادوبن کردن پیج، ما رو جریمه کرد! البته در پیوستگی اشاره می کنیم که چطوری از شادوبن بیرون شدیم.

4. بیش از حد از هشتگ ها بهره‌گیری نکنید
معمولا پیشنهاد میشه که بین 9 الی 15 هشتگ در هر پست کاربرد کنید. کاربرد بیش از این مقدار اصلا رهنمود نمیشه و مایه جریمه شدن پیج شما توسط اینستاگرام میشه.

5. در بازه زمانی کوتاهی تکاپو بسیار نداشته باشید
اگه درون بازه زمانی کوتاه، مثلا یک ساعت کار و جنبش زیاد زیاد داشته باشید که قبل از این سابقه نداشته باشه، اینستاگرام به کار و جنبش پیج شما مشکوک میشه و ممکنه که پیج شما رو مسدود یا جریمه کنه.

پس حواستون باشه که توی بازه زمانی کوتاه تعداد زیادی لایک، کامنت یا فالو نداشته باشید.

6. ممانعت از ریپورت شدن
آخرین دلیلی که ممکنه اینستاگرام پیج شما رو شادوبن کنه اینه که تعداد زیادی ریپورت یا گزارش از سمت کاربر ها گرفتن کنه. اگه تعداد ریپورت ها از یه حدی بالاتر بره (که به تعداد فالوئر های شما هم بستگی داره) پیج شما مسدود یا جریمه خواهد شد.

 

چطوری از شادوبن بیرون شویم؟
قبل از این که بخواید از شادوبن خارج شوید باید بدونید که این فرآیند طولانی و نیازمند صبر و حوصله بسیار است. هیچکس دقیقا نمی داند که الگوریتم های اینستاگرام چطوری پیشه میکنن و چه زمانی لازم است الی شما از شادوبن خارج شوید، ولی در کل می تونید با اتمام دادن کار های زیر، روند بیرون شدن پیج خود از شادوبن را تسریع ببخشید.

1. هشتگ های پست های اخیرتون رو منزه کنید
اولین کاری که پیشنهاد می کنم حتما اتمام بدید، اینه که به پست های اخیرتون مراجعه کنید و با ویرایش کردن این پست ها هشتگ هایی که بهره‌گیری کردید رو به کلی حذف کنید.

2. پسورد اینستاگرامتون رو عوض کنید
کار بعدی ای که باید اتمام بدید اینه که پسورد اینستاگرامتون رو عوض کنید لغایت مطمئن بشید که کسه دیگه ای به پیج شما دسترسی نداره و با پیج شما تکاپو نمی کنه.

تو این مرحله اگه از ربات استفاده می کنید باید این ربات رو به چهره گذرا کاملا غیرفعال کنید.
3. از چند روز لغایت یک هفته هیچ فعالیتی با پیج خویش نداشته باشید
موثرترین کاری که برای خارج شدن از شادوبن می توانید سپریدن دهید این است که تا چند روز هیچ فعالیتی با پیج خویش نداشته باشید و حتی الامکان از پیج خویش بیرون یا Log out کنید.

4. تبدیل اکانت Business به Personal
هر چند شاید این پیشه کاملا کارساز نباشد، اما سپریدن دادنش خالی از لطف نیست. اینستاگرام حساسیت اکثریت نسب به پیج های بیزینسی نشان می دهد و معمولا پیج های بیزینسی اغلب شادوبن می شوند.

5. به اینستاگرام گزارش بدید
خارج شدن از شادوبن اینستاگرام

آخرین کاری که می تونید برای خارج شدن از شادوبن کنید این است که به بخش تنظیمات پیج اینستاگرام خودتون برید و در بخش Report a Problem، مشکل خودتون رو به اینستاگرام گزارش بدید که البته فکر نمی نماییم که سپریدن دادن این کار ضروری باشه.

انجام دادن پیشه بالا واجب به نظر نمی رسه، چون دلیل کار نکردن هشتگ ها در اینستاگرام اینه که به بردباری بسیار شما گرد از کار هایی که بالاتر بهشون اشاره کردیم رو سپریدن دادید و اینستاگرام بی دلیل شما رو شادوبن نمی کنه.

  • aram212 kala