تکنولوژی 7

تکنولوژی

تکنولوژی 7

تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

هدف از بازاریابی چیست؟
هدف همگی مدیران و صاحبان کسب و کار از بازاریابی یک چیز است و آن نیرومند کردن برند خود! یک برند سرشناس و قابل اعتماد هم باعث فروش بیشتر می شود و هم می تواند هر روزه مخاطبان اکثریت را به سمت خویش جذب کند.

این نکته قابل تامل است که دائم فروش در سایه بازاریابی حاصل می شود. بازاریابی معمولا دربرگیرنده تحقیقات اولیه در بازار، معرفی نیازهای مخاطبان، کشیدن طرح استراتژی برای برطرف سازی مایحتاج و اجرای آن است.

ما در اینجا هستیم الی با بررسی انواع روشهای بازاریابی به این مسئله برسیم که با بازاریابی درست می توانیم تحولی شگرف را در کسب و کار خویش برپایی کنیم و دائم رضایت مشتریان خود را داشته باشیم. با آوش تک انواع بازاریابی و فروش را تجربه کنید البته کسب رضایت مشتریان در مرحله پس از خرید یا استفاده از خدمات چهره می گیرید که خویش نیز بخشی از بازاریابی است که به اصطلاح در بازار به آن خدمات پس از فروش می گویند.

 

چه روشهای بازاریابی ای را گزینش کنیم؟
اینکه چه مسیری را در جهت جذب بیننده طی نماییم شغل سهولت نیست. باید شناخت و آگاهی خویش را نسبت به مشتریان منظور بالا ببرید. در این خصوص پیشنهاد می کنم مقاله پرسونای مخاطب را مطالعه نموده تا با کم و کیف معرفی مخاطبان منظور آشنا شوید.

نکته پسین در ایجاد استراتژی بازاریابی نتیجه گیری است. استراتژی ای صحیح است که دو نقطه نظر کوتاهی مدت و بلند مدت را برای نتیجه گیری طراحی کند و تا جای ممکن تمام مشکلات و راهکارهای حین سپریدن پیشه را پیش بینی کند.

 انواع بازاریابی عبارتند از:
بازاریابی درخواست به اقدام Call to Action Marketing
این بازاریابی بخشی از بازاریابی تو سیستمی است که در درون تارنما از راه بنر، متن یا یک تصویر رخداد می افتد، این ابزارها، کوشش می نمایند الی فرد را به کلیک بر روی آن ترغیب نموده وارد دالان ارتباط با سایت گردد که نهایتاً به یک فروشگاه آنلاین ختم شده و آن را به فروش تبدیل نماید.

بازاریابی Alliance Marketing
بدین معنا که چند کمپانی که با یکدیگر بر راز منابع خود ائتلاف نموده تا یک فرآورده یا خدمت گسترش نموده و به فروش برسانند. در این حالت، نه تنها سود اکثریت برای سهامداران خود برپایی مینمایند، بلکه سهم بازار خود را نیز افزایش و تاثیری اکثریت بر بازار خواهند داشت.

  • ۹۸/۰۹/۱۹
  • aram212 kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی