تکنولوژی 7

تکنولوژی

تکنولوژی 7

تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

چرا سئو مهم است؟
تقریبا ۷۰٪ از کل بازدید از وب سایت شما از طریق جستجودر گوگل برپایی می شود و اگر ترافیک را از سایر موتورهای جستجوگر دوست داشتنی (مانند بینگ، یاهو و یوتیوب) را اضافه کنید، ۸۰ الی ۹۰ درصد از کل شدامد یک سایت از راه یک موتور جستجو حاصل می شود.

برای به دست آوردن یک تارنما بهینه سازی شده برای جستجو، زیاد مهم است که نیازهای بنیادین برای تماشا آنلاین را درک کنید. چگونه می خواهید از ترافیک وب سایت کسب درآمد کنید؟ هنگامی که اهداف سوداگری تعریف می شود، وقت آن است که یک راهبرد سئو برپایی شود که فرصت های شما را به حداکثر برساند. هنگامی که راهبرد توسعه یافته است، می توانیم یک پروسه بهینه سازی موتور جستجوی خلاقانه را برای رسیدن به این اهداف بازرگانی آغاز کنیم.

ما خود را یک کمپانی سئو در کرج نمی دانیم بلکه ما شریک تجاری شما هستیم
تیم ما اعتقاد دارد که موفقیت کسب و کار مشتریانمان کامیابی کسب و کار ما هست و رضایتمندی ۱۰۰% آنها بهترین تبلیغات برای مجموعه ما است. تیم ما سربلندی می کند که مشتریانی دارد که با رضایتمندی که برای آنها در این مجموعه ایجاد شده اینجا را همانند مجموعه دوم سوداگری خود می دانند و چندین سنه به این گردآور اعتماد میکنند. تیم ما با بهینه سازی سایت در کرج و سئو سایت در کرج و طراحی سایت در کرج و سایر نقاط مملکت به بهترین و استاندارد ترین شکل ممکن شما را در هرچه بهتر دیده شدن کسب و کار شما در دنیای وب کمک خواهیم کرد.

سئو کلاه سیاه
سئو کرج
سئو کلاه سیاه
سئوی کلاه سیاه، یک عمل مجرمانه برخلاف قوانین موتورهای جستجو و سعی در گمراه کردن آنها داشته باشد، است وبرای بالا بردن رتبه سایت در نتایج جستجو باره بهره‌گیری قرار می‌گیرد.

در دنیای سئو، قوانین و مقرراتی هستی دارد که می بایست رعایت شود. این قوانین علاوه بر برپایی یک پیرامون پسندیده و بهبود تجربه کاربری، می تواند رتبه سایت را به صورت کاملا اصولی افزایش دهد که هیچوقت دچار افت نشود. برای افزایش رتبه سایت، دربایستن است که همیشه با آخرین تغییرات گوگل و تکنیک های جدید سئو، به روز باشید لغایت بتوانید در رتبه اول گوگل قرار بگیرید.

متاسفانه خیلی از افرادی که در گویه سئو پیشه می کنند ا ز نداشتن اطلاعات مشتریان در این زمینه بهره می برند و از این تکنیک سهم استفاده می کنند و فقط به اندیشه سودجویی خودشان هستند و می خواهند که ره صد ساله را یک شبه بپیمایند و به طور زودگذر نتایج دلخواه مشتری را موقتا در تند ترین موعد به او بدهند که نه فقط نمی توانند بلکه مشکل مورد جریمه گوگل قرار می گیرند و بعد از مدتی از نتایج گوگل حذف میشوند(در اصطلاح پنالتی می شوند).

متخصصان ما یک رویکرد جامع برای SEO شما دارند. ما فهم و پایبند به یک راهبرد متوازن از محتوای عالی، بهینه سازی فنی در صفحه، تشکیل و به دست آوردن یک ایندکس عالی لینک، اشاعه تارنگار نویسی و کار و جنبش های رسانه ای یکپارچه اجتماعی هستیم.

خدمات و راهبرد های ما برای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو
اگر منظور دارید در دنیای وب یک جایگاه خوب برای خود داشته باشید و کسب و کار خود را در این ویترین بی انتها و بدون کران داشته باشید، باید هر چه تندتر اقدام به پیاده سازی اصول سئو در وب سایتتان کنید الی از رقبای خود در دنیای بد انتهای کسب و کار آنلاین عقب نیفتید.

گوگل ادوردز(Google AdWords) چیست؟شاید این مطلب را نیز بپسندید
Powered by Inline Related Posts
از آن جایی که سایت شما به عنوان یک مرکز، فروشگاه یا دفتر، بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی در دسترس کاربران سطح اینترنت است، برای سوداگری شما بسیار مهم است که در این مکان موثر واقع شوید و بهره خود را از این بازار پر رفت آمد بردارید.

مراحل سپریدن یک پروژه سئو معمولا با بهینه سازی ساختار کدنویسی و رعایت استانداردهای سئو در سایت پیش درآمد میشود. پس از آن نوبت به تولید محتوای بکر و ارزشمند و همچنین نمایه کردن صفحات میرسد. با گذشت چند ماه از کار و جنبش یک سایت، میتوان با به کارگیری تکنیک های لینک سازی جایگاه آن را در نتایج جستجو بهبود بخشید.

پس از کسب جایگاه در نتایج گوگل و حضور در صفحه اول بایستی راهبرد را برای حفظ جایگاه و بهبود آن الی حد شدنی نخست شود. در این مرحله ما به چهره مداوم واژه ها کلیدی شما را آنالیز می نماییم و به دنبال شناسایی واژه ها کلیدی مرتبط و پر جستجوی جدید هستیم لغایت محتوای وب سایت شما را متناسب با جستجوی کاربران بهینه کنیم.

لیست خدمات گردآور ما برای بهینه سازی تارنما ها و انجام پروژه های سئو :
– بهینه سازی صفحات و افزایش سرعت بارگذاری سایت
ما هر صفحه وب سایت شما را هدفمند و با تمرکز بر محتوا، لینک های داخلی و نقشه های سایت موشکافی می کنیم. این نه تنها در تعریف وابستگی با واژه ها کلیدی منظور کمک خواهد کرد، بلکه به شما در چشم وهمچشمی در بازارهای فزاینده رقابتی کمک خواهد کرد. وانگهی ما عکس ها ویدئویی و تصاویر و فایل های درون سایت را الی بی گمان امکان بهینه کرده الی سرعت بارگذاری صفحات به آرمانی ترین حالت ممکن خود برسد.

– ساختار سایت
ما با بهینه سازی سرعت سایت، بهینه سازی کدها و تگ های html، پرتو گذاری استاندارد و.. را از لحاظ سئو کاملا بهینه می کنیم. اگر میخواهید پروژه سئو شما موفق شود، باید یک پایگاه جامع برای وب سایت خویش داشته باشید. با کمک به شفا ساختار سایت خود، بخت خود را در رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو افزایش می دهد (به کمک تجربه کاربری شما و تاثیر بر فروش).

– معرفی و آنالیز کلمات کلیدی ارزشمند
این که آیا شما می خواهید ترافیک آلی را در سطح محلی یا ملی بالارفتن دهید، معرفی کلمات کلیدی مورد عقیده خود، نخستین و مهمترین وظیفه ما است. ما به طور دقیق رتبه بندی فعلی، حجم جستجو و جستجوی منظور را برای برپایی نخستینگی ها و اندازه گیری پیشرفت خویش در عقیده خواهیم گرفت.

– طراحی و بهینه سازی نسخه موبایل وب سایت
طراحی و بهینه سازی برای نسخه موبایل (ریسپانسیو بودن سایت) ساختار سایت و طراحی و پیاده سازی صفحات سایت در نسخه AMP که از گرد از نکات مهم و با امتیاز بالا از نظر موتورهای جستجوگر به دلیل کاربرد بالای کاربران این روزها از تلفن های همراه برای جستجو در اینترنت می باشد.

– لینک دهی داخلی و خارجی اصولی
کسب لینک های ارزشمند به صفحات از سایتهای بیگانه مرتبط، به ایجاد اعتبار تارنما شما کمک خواهد کرد. سئو سایت در کرج ما مشخصات لینک سایت شما و هر یک از صفحات آن را تحلیل خواهیم کرد و فرصت هایی را برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو برای صفحات مورد عقیده ایجاد خواهیم کرد.

– محتوا و گردآوری ساختار محتوایی سایت
ما یک استراتژی محتوا قوی برای کمک به ایجاد موقعیت خود، یا از لحاظ جغرافیایی و یا در بازار شما برپایی می نماییم و یک محتوای غیر تکراری و با برنامه زمانی و استانداردهای تعبیه درونمایه و تهیه محتوای پیوسته متناسب با استانداردهای سئو وتدوین راهبرد لینک سازی داخلی سایت بر پایه تمام اصول سئو برای تارنما شما فراهم می کنیم.

  • ۹۸/۰۹/۳۰
  • aram212 kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی