تکنولوژی 7

تکنولوژی

تکنولوژی 7

تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

سایت فروشگاهی برای شناسایی و تبلیغ و یا فروش گونه ها و خدمات در اینترنت زیاد پسندیده می باشد. در این نوشته منظور داریم که در مورد سایت های فروشگاهی توضیحات مختصری را ارائه بدهیم و انگیزه ها تمایز قایل شدن بین یک سایت معمولی و یک سایت فروشگاهی را روشنگری دهیم.

 

طراحی سایت فروشگاهی
قیمت طراحی سایت فروشگاهی
طراحی یک سایت فروشگاه بسته به قابلیت های آن هزینه های متفاوت دارد . در اصل در همه پروژه های طراحی سایت سنجه تخمین خرج تعداد نفرساعت نیروئی است که برای طراحی فروشگاه اینترنتی و یا طراحی وب سایت وقت میگذارند از همین رو هر چه فروشگاه اینترنتی تکنیکال تر و تخصصی تر باشد و بیچارگی داشته باشد که به سامانه های مختلف وصل شود و گزارشات گوناگون به مصرف کننده و مدیر بدهد، پرواضح است که تعداد تن ساعت بیشتری برای طراحی بیچارگی دارد و در نتیجه هزینه طراحی سایت فروشگاهی بیشتر خواهد شد !

معذالک به صورت تفکیکی نونگار چند گروه مختلف برای طراحی سایت فروشگاهی تقسیم بندی کرده که در تعرفه های طراحی سایت قابل ملاحضه است .

 

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
طراحی فروشگاه اینترنتی
نکاتی که در طراحی سایت فروشگاهی باید مد نظر پیمان داد
در یک سایت فروشگاهی شما این امکان را دارید که خدمات و کالاهای خویش را به صورت منظم و دسته بندی شده و در جداول و لیست های پسندیده پیمان داده و برای فروش یا ارائه آنها کوشش کنید. سایت فروشگاهی باید متناسب با دیدن مشتریان ساده و بسیار قشنگ و جذاب باشد و این امکان را داشته باشد که بازدید کنندگان در کمترین وقت ممکن بیشترین میزان از محصولات را دیده و از فضای ظاهری سایت خسته نشوند. امکان خرید و فروش محصولات در این سایت ها باید به گونه ای باشد که تبادل به راحتی صورت پذیرد و در کمترین موعد شدنی عملیات عدل و ستد انجام شود.

 

سایت فروشگاهی مناسب چه اشخاصی است
سایت های فروشگاهی برای هر کسی که در جهت فروش کالا و یا خدماتی تکاپو دارد مناسب است و از کسب و کارهای کبیر گرفته لغایت کوچکترین کسب و کارها می توانند از این سایت ها استفاده کرده و پیشه خود را گسترش دهند. نکته جالبی که احتمالاً در اینترنت گردی به آن برخورد کرده اید این است که حتی افراد زیادی بوده اند که در ابتدا اقدام به ساخت یک سایت فروشگاهی کرده و سپس با گسترش سایت فروشگاه ها و انبار هایی را برای خود ساخته اند و الان از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی محسوب می شوند.

 

طراحی سایت فروشگاهی
تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با دیگر سایت ها چیست
ظاهر سایت فروشگاهی از جهاتی بی شباهت به یک مغازه لوکس نیست. به این صورت که صفحه اصلی سایت فروشگاهی به همانند ویترین مغازه ها شامل گلچینی از بهترین محصولات و کالاها است و با دید آن دیدی کلی از تمام محصولاتی که می طاقت در سایت یافت می دهد. از تفاوت های دیگر سایت های فروشگاهی با دیگر سایت ها روش مدیریت سایت های فروشگاهی است. نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی باید به نوع ای باشد که بسهولت بتوان دگرگونی ها را در آنها اعمال کرد زیرا شدنی است یک سایت فروشگاهی هر روز و یا حتی در روز چند بار ناچار به اعمال تغییراتی در قیمت ها و موجودی و نوع کالا و غیره شود. برای اینکه این بروز کردن لحظه ای برای صاحبان سایت های فروشگاهی وقت مانع نبوده و بدل به یک دغدغه نشود، باید در طراحی سایت فروشگاهی راهکارهای پسندیده اندیشیده شود.

 

معرفی و امکان مقایسه محصولات
از سایر جذابیت هایی که سایت فروشگاهی می تواند داشته باشد امکانات مختلفی است که بر حسب نیاز صاحب سایت در آن گنجانده می شود. این امکانات نظیر امکان سنجش کالاها و خدمات، نقد و بررسی، فروش های اخص یومیه و تخفیف هایی جهت مناسبت ها و گارانتی و دریافت نظرات خریداران در مورد اجناس می تواند برای بازدید کنندگان بسیار جذاب باشد.

 

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی
در برگزیدن داشتن آمارهای کامل و جداسازی شده
سایت های فروشگاهی مزیت های دیگری نیز نسبت به سایت های معمولی دارند. یکی از مهم ترین برتری ها امکان آمارگیری جامع و تفکیک شده از دسته های مختلف سایت و سپریدن کلیه محاسبات نظیر درآمد و فروش و مهار موجودی انبارها در بازده های زمانی مختلف و وانگهی تحلیل کالاهای باره علاقه ی خریداران یا ثبت سفارشات است که اطلاعات جامعی که قابلیت پیاده سازی بر روی جداول و نمودارها نیز دارند را جهت درمان سوداگری در برگزیدن مدیران سایت ها پیمان می دهد.

در طراحی سایت فروشگاهی باید نکاتی را مد نظر پیمان داد که مایه بهتر شدن این سایت ها می شوند. از دسته مهمترین این موارد می طاقت به طراحی سایت ریسپانسیو اشاره کرد.

 

طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی سازگاری با انواع تبلت ها و تلفن های همراه
طراحی سایت فروشگاهی با در نظر دریافت سازگاری آن با انواع گوشی ها و تبلت های هوشمند (طراحی سایت واکنش گرا) احد از بدیهیاتی است که در طراحی سایت باید رعایت شود. اهمیت رعایت این باره در این است که امروزه  نزدیک  به ۷۰ درصد اینترنت گردی ها از طریق تلفن های به اتفاق هوشمند و تبلت ها صورت می پذیرد. و طبیعتاً دارا بودن سایتی که با این وسایل هوشمند سازگار باشد این مزیت را برای مدیران سایت ایجاد می کند که هر شخصی در هر نقطه ای و با هر وسیله ی هوشمندی بتواند از سایت رویت و یا خرید کند. در ضمن رعایت سازگاری سایت با گوشی های هوشمند در رتبه بندی موتور های جستجوگر نیز مهم است و باعث ارتقای بازدیدها و بهتر شدن رتبه سایت می گردد.

 

استفاده از سمبول(لاتین) اعتماد الکترونیک در طراحی سایت فروشگاهی
طبیعتاً احد از اصول بنیادین که باعث می شود مدیران متقاضی سایت های فروشگاهی و در ضمن بازدید کنندگان نگرانی داشته باشند جلب اعتماد در فضای مجازی و گرفتار نشدن در دام کلاهبرداران اینترنتی است. از مهمترین راهکارهای حل این سوژه دریافت نماد اعتماد الکترونیک است که یک اثر دیجیتالی بوده از طرف وزارت صنعت و معدن به فروشگاه هایی اعطا می شود که اصول کلی مشخص شده بدست این وزارتخانه را رعایت کرده باشند. با پروا به اهمیت این مظهر بنا به تقاضا مشتری سایت های طراحی شده بدست کمپانی طراحی سایت دارای سمبول(لاتین) اعتماد الکترونیکی می باشند.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به مشابه برپایی نمودن فروشگاه در بستر اینترنت می باشد. طراحی سایت فروشگاه می بایست به مانندن چیدمان گنجه های فروشگاه و قرارگیری محصولات پر اهمیت باشد. کاربران پس از ورود به سایت فروشگاه اینترنتی محصولات و خدمات ارائه شده را مشاهده می نمایند پس از برگزیدن محصولات و قرارگیری در سبد خرید صورت حسابی به هدف پرداخت برای کاربر فراهم می آید و به درگاه پرداخت ایننترنتی هدایت می شود. همگی مراحل فروشگاه اینترنتی به مثل فروشگاه فیزیکی می باشد.

امنیت در بستر فروشگاه اینترنتی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به معنای بازرگانی اینترنتی می باشد. با اشاعه اینترنت و دسترسی پذیری اسان آن، ورود به کسب وکار اینترنتی و توجه به اهمیت آن غیرقابل انکار شده است. استفاده از درگاه های پرداخت اینترنتی و سیستم های رمزگذاری و رمزگذاری و تمامی موارد امنیتی 

طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی

در بستر طراحی سایت فروشگاهی می بایست لحاظ شود. استفاده از پروتکل های امنیتی به منظور برقراری امنیت برای اطلاعات حساب کاربران در فروشگاه اینترنتی الزامی می باشد.

نکات طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به همانند چیدمان قفسه های یک فروشگاه می باشد. چگونه محصولات وخدمات خویش را به بهترین نحو برای کاربران به نمایش بگذاریم. استفاده از کاتالوگ و نماهای گرافیکی قشنگ از محصولات، ذکر خصیصه های محصولات، قیمت و حتی سنجش ای با سایر محصولات مانند زیاد کارآمد خواهد بود. در فروشگاه اینترنتی فروشنده وجود ندارد لغایت خریدار را راهبری نماید پس تمامی اطلااعات لازمه را در بستر طراحی سایت فروشگاهی لحاظ نمایید.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟
هزینه ها متناسب با احتیاج و خواسته مشتری متغیر است و نمی طاقت بها واحد و مشخصی را برای وب سایت های فروشگاهی در نظر گرفت ، ولی شروع بها وب سایت های فروشگاهی با پنل مدیریت معمولی از 7 میلیون تومان می باشد.
طراحی سایت فروشگاهی چه امکاناتی را دارد؟
اگر وب سایت های فروشگاهی از همان آغاز کار سئو بیس باشند و بدون محدودیت طراحی سایت شوند می توانند حائز امکانات بسیار زیادی باشند که این امکانات به رشد و پیشرفت هرچه تند تر وب سایت کمک های کثرت می کند یگانه از مهم ترین امکانات قابل ارائه در طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو بودن آن است، وب سایتی که ریسپانسیو باشد قابلیت نمایش در همگی صفحه نمایش های حقیر و کبیر را دارا می باشد.
 

  • ۹۸/۱۱/۱۳
  • aram212 kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی