تکنولوژی 7

تکنولوژی

تکنولوژی 7

تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ احتمالا شما تعداد مناسبی فالوور دارید. اما آیا این شماره با افرادی که پست‌های اینستاگرام شما می بینند و در حال تعامل هستند مساوی است؟ خوشبختانه ، یک دسته کامل از آنالیز اینستاگرام به شما اطلاعاتی در ارتباط با مخاطبانتان می‌دهد.

Top locations: پنج شهر و پنج کشوری آنالیز صفحه اینستاگرام که بیشترین فالوورهایتان از آنجا هستند را به شما نشان می‌دهد.
Age range: فالوورهای شما چند سنه دارند؟ این یک روش راحت برای فهمیدن این موضوع است. اینستاگرام آن را با بازه های ذیل تعریف می‌کند: ۱۳-۱۷ ، ۱۸-۲۴ ، ۲۵-۳۴ ، ۳۵-۴۴ ، ۴۵-۵۴ ، ۵۵-۶۴ ، ۶۵+.
Gender: توزیع فالوورهای شما بر اساس جنسیت (مرد، زن)
Follower hours : یک آمار مفید برای دیدن میانگین زمانی که فالوورهایتان در اینستاگرام سپری می‌کنند
Follower days : مشابه ساعت، این شاخص هم اثر دهنده روزهایی است که فالوورهایتان در آنها بیشرین کار و جنبش را داشته اند.

 

آنالیز مخاطبان

 

آنالیز هر پست
وقتی پروفایل شما از مخاطبان هدفتان بازخورد مناسب گرفتن کرد؛ وقت این است که سراغ پست‌هایتان بروید و ببینید که کدام درونمایه تعامل اکثریت با مخاطبان داشته است. با آنالیز هر پست از بازدهی آن آگاهی پیدا می‌کنید و در درازا سررسید سلیقه بیننده را می‌شناسید.
آمارهای موجود آنالیز هر پست:
Interactions : نشانه دهنده تعامل مستقیم مخاطب با هر پست شماست. بازدید از پروفایل شما، تماس و یا ایمیل و یا کلیک بر روی لینک. هر کدام از این اقدامات در آنالیز ردیابی وثبت می‌شود.
Discovery : این تقدیر از آنالیز مشخص می‌کند که پست شما کجا و چه میزان دیده شده است. همچنین تعداد کسانی که شما را فالو نمی‌کنند اما این پست را دیده‌اند را هم به شما نمایش می‌دهد.
Follows : چند تن با دیدن این پست شما را فالو کردند.
Reach : چند اکانت منحصر به فرد این پست را دیدند.
Impression : شمار دفعات بازدید پست شما. اینستاگرام این تحلیل را به چند بخش مثل: بازدید از فید، بازدید از هشتگ، بازدید از اکسپلور، بازدید از پروفایل و … دسته می‌کند.
Saves : شمار اکانت‌های منحصر به فردی که پست شما راذخیره کردند.

Comments : تعداد کامنت‌ها در هر پست.

 

آنالیز پست اینستاگرام

 

آنالیز استوری‌های اینستاگرام
آخرین آنالیزی که درباره آن گفتگو می‌کنیم آنالیز استوری است. این آنالیز به اندازه بقیه تحلیل‌ها اهمیت دارد. اگر شما هنوز در پیج خویش استوری نمی‌گذارید؛ فرصت بی‌نظیری را از دست خواهید داد.
استفاده از استوری به شما فرصت دیده شدن در روبرو چشمان کاربران اغلب را می‌دهد. و وانگهی اغلب از پیش در معرض رویت محاطبان کنونی خویش قرار خواهید گرفت.
آمارهای آنالیز استوری اینستاگرام:
Impressions : تعداد دفعاتی که استوری شما دیده شده است.
Reach : شمار اکانت‌های منحصر به فردی که استوری شما را مشاهده کرده‌اند.
Exits : تعداد دفعاتی که کاربران در میانه دیدن استوری شما از آن بیرون شده‌اند.
Replies : تعداد کل پاسخ‌ها به ویدیو و عکس‌های استوری شما.
Taps forward : نشانه دهنده تعداد دفعاتی است که یک کاربر عکس یا ویدئو استوری خود را به سمت راست می‌کشد تا به قطعه بعدی استوری منتقل شود.
Taps back : پرتو دهنده تعداد دفعاتی است که یک کاربر عکس یا ویدئو استوری خویش را به سمت چپ می‌کشد لغایت به تکه قبلی استوری منتقل شود.
Swipe away : اثر دهنده ی شمار دفعاتی است که کاربران به اشتباه انگشت خود را بر روی صفحه کشیده (swipe) و وارد استوری اکانت دیگری می‌شوند. به جای این که بر روی صفحه ضربه زده (tap forward) و وارد دسته دوم استوری شما شوند.

  • ۹۹/۰۲/۲۸
  • aram212 kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی