تکنولوژی 7

تکنولوژی

تکنولوژی 7

تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

در صورتی که در اینستاگرام حساب کاربری ندارید، در نخست باید در اینستاگرام اکانت کاربری ایجاد کرده و سپس باید وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید. به هدف آشنایی با روش پست قراردادن یا در اینستاگرام مراحل پایین را دنبال فرمایید:

در گام پیش درآمد از شیوه پست گذاشتن در اینستاگرام، باید در صفحه ابتدایی اینستاگرام، آیکون + که در زیر صفحه پیمان دارد را لمس کرده لغایت وارد قسمت قرار دادن پست در اینستاگرام شوید.

با وارد شدن به این تقسیم هم می توانید از دوربین گوشی خود کاربرد کرده و هم می توانید از راه عکس و فیلم هایی که در نگارخانه گوشی خود دارید، بهره‌گیری کنید. حال اگر فرض کنیم که شما می خواهید از تصاویر نگارخانه خود استفاده کنید، باید از میانی تصاویر موجود، عکس، فیلم و یا چندین عکس و فیلم را انتخاب کرده، که البته این شمار نمی تواند از شماره 10 تجاوز کند، و سپس بعد از اینکه از انتخاب محتوای بصری خویش اطمینان حاصل کردید، گزینه Next را انتخاب کرده الی وارد مرحله بعد شوید. چنانچه تنها یک محتوای بصری برای پست دارید، تنها محتوای باره عقیده را گزینش کرده و وارد مرحله پس شوید، ولی اگر چند درونمایه برای ارسال دارید، آغاز گزینه Select Multiple را انتخاب نموده و سپس تمام موارد خویش را برگزیدن و آنوقت وارد مرحله پس از مراحل نحوه پست قراردادن یا در اینستاگرام شوید.

نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام چگونه است؟
در این مرحله از روش پست قراردادن یا در اینستاگرام، این شبکه اجتماعی فیلتر های بسیار متنوعی را به قصد قشنگ کردن محتوای بصری شما پیمان دیتا است که با انتخاب هر یک از این فیلتر های موجود در صفحه به صورت آنی می توانید تغییر صورت گرفته بر روی محتوای خویش را ببینید. در صورتی که هیچ یک از فیلتر های پیمان گرفته را برای محتوای خویش مناسب ندیدید، می توانید با انتخاب گزینه Edit وارد بخشی شوید که در آن قسمت می توانید به چهره دستی تغییراتی را در محتوای بصری خود برپایی کنید. در صورتی هم که منظور ندارید فیلتری را به محتوای خود اعمال کنید یا به عبارتی دیگر می خواهید نسخه اورجینال محتوای خود را ارسال کنید بدون گزینش هیچ فیلتری گزینه Next را برگزیدن کنید لغایت این مرحله از روش پست قراردادن یا در اینستاگرام نیز به انجام برسد.

نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام چگونه است؟
در تقدیر نهایی تنظیمات مربوط به روش پست گذاشتن در اینستاگرام، صفحه ای به صورت پایین قبل روی شما پیمان می گیرد:

نحوه پست قراردادن یا در اینستاگرام چگونه است؟
در تقدیر Write a Caption که با پیکان قرمز هم مشخص شده است، می توانید متنی را به محتوای بصری خود پیوست کرده لغایت هنگامی که کاربران پست شما را نگریستن می کنند، متن شما را نیز مطالعه کنند. حال چنانچه تصویری از فردی دیگر که حائز اکانت در اینستاگرام هست را در محتوای خود دارید می توانید با برگزیدن گزینه Tag People اسم کاربری وی در اینستاگرام را به تصویر وی اضافه کنید و یا اینکه اگر تمایل دارید فرد یا افرادی پست شما را حتما ببینند و یا این پست برای این کسان اهمیت گزیده تر ای دارد نیز می توانید نام کاربری این کسان را در پست خود قرار دهید. در ضمن به عنوان قسمتی سایر از شیوه پست قراردادن یا در اینستاگرام، می توانید برای پست خود موقعیت مکانی تعیین کنید، برای مثال اگر تصویری که گذاشته اید مربوط به فضا خاصی هست، شما می توانید از راه گزینه Add Location، مکانی را به پست خود ضمیمه کرده لغایت کاربرانی که پست شما را می بینند از محیط‌ شما باخبر شوند.

در تقدیر Also Post to این قابلیت برای شما فراهم شده است که در صورتی که اکانت شبکه های اجتماعی دیگری همچون فیس بوک، توییتر و یا تامبلر را به اینستاگرام خود متصل کرده اید و اکنون هدف دارید تا پست باره نظر خود را به طور همهنگام در این شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید می توانید هر کدام از این شبکه های اجتماعی را که گرایش دارید پست شما در آن نیز به اشتراک در بیاید را در حالت فعال پیمان دهید.

 

 برپایی افکت و استیکر خاص برای پستهای اینستاگرام
برای آغاز کلیک کنید
در قسمت تحتانی همین صفحه نیز گزینه ای به نام Advanced Settings پیمان گرفته است که با گزینش آن می توانید تنظیمات بیشتری را بر روی پست باره نظر خود اعمال کنید. در قسمت بالایی این دسته می توانید از راه گزینه Turn Off Commenting اجازه ثبت نظر بدست کاربران را ندهید و به عبارتی دیگر در پست شما نمی تواند بازخوردی بدست نگریستن کنندگان ثبت شود. در Accessibility این امکان فراهم شده است که برای تصویر مورد نظر متن جایگزین برای افرادی که حائز نابسامانی بینایی هستند، پیمان دهید. به این صورت که با قرار دادن این متن حال چه توسط شما و چه با تکیه به هوش مصنوعی اینستاگرام و به صورت خودکار، این متن زمانی که کاربری در حال مشاهده پست هست به صورت اتوماتیک برایش خوانده شده تا فردی که دشوار بینایی دارد، از جزئیات تصویر یا عکس ها شما باخبر شود. در تقدیر پایانی این تقسیم هم می توانید لیست دوستان کم و بیش و صمیمی خود در اینستاگرام را بررسی و در صورت دربایستن در این لیست تغییر برپایی کنید.

نحوه پست قراردادن یا در اینستاگرام چگونه است؟
در نهایت پس از این که تمام تنظیمات خویش را به پست مورد عقیده اعمال کردید، گزینه Share را که در بالای سمت راست تصویر قرار دارد لمس کرده تا پست برای تعقیب کنندگان شما به اشتراک دربیاید. امیدواریم از مبحث نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام استفاده کرده باشید.
 البته نکات مهم پست گذاشتن در اینستاگرام را باید بدانید تا بتوانید محتوای باکیفیت تری تولید کنید.
چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذاریم؟ 
 
این کار فقط با مرورگر کروم شدنی است.
 برای پست قراردادن یا آغاز باید یک سربرگ incognito در مرورگر کروم مفتوح کنید.
برای اتمام این کار کافیست کلید‌های Ctrl+Shift+N را مقارن نگه دارید.
حال منو را از گوشه سمت راست انتخاب و سپس روی گزینه More Tools را کلیک کنید.
حال وارد گزینه Developer Tools شوید.
 
چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذاریم؟
 

 
همانند تصویر پایین گزینه‌ای که یک گوشی موبایل و یک تبلت را اثر میدهد را برگزیدن کنید.
سپس وارد سایت instagram.com شوید.
 چگونه با رایانه در اینستاگرام پست بگذاریم؟
 

مشخصات اکانت خویش را وارد کنید. 
 چگونه با رایانه در اینستاگرام پست بگذاریم


در نهایت میتوانید با انتخاب آیکون دوربین، عکس مورد عقیده خود را از کامپیوتر یا لپ‌تاپ خویش گزینش و آپلود کنید.

  • ۹۹/۰۳/۲۵
  • aram212 kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی