تکنولوژی 7

تکنولوژی

تکنولوژی 7

تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

از دوست داشتنی ترین و پر طرفدارترین برنامه اجتماعی و مجازی در دنیای امروز می تاب به اینستاگرام اشاره ارائه کرد که شمار کاربران روزمره آن زیاد زیاد است و یومیه شاید بیش از چندین ساعت برای جستجو و گشت و گذار تو آن بپردازیم و تصاویری که دوستانمان در طول روز از خودشان، کارهای روزمره و... با ما به اشتراک میگذارند را تماشا نماییم و از حال آنها به نحوی آگاه می شویم.
از طرفی دیگر کاربران اینستاگرام را می تاب به دو دسته کلی تقسیم بندی نمایش داد که تقسیم اول متعلق به افرادی است که فقط صفحه رسمی و شخصی خویش را دارا می باشند و از این روش با دوستانشان پیوستگی برقرار می کنند و بخش دوم از آن افرادی است که با راه اندازی شرکت و بازاریابی، نهایت سعی و سعی خویش را بکار میگیرند لغایت بتوانند با تبلیغات صحیح بتوانند به مشتریان خود خدمات ارائه دهند.

به همین علت تیم تکنولوژی نمدار قصد دارد در پیوستگی این مطلب شما علاقمندان به دنیای دانش و تکنولوژی را با ترفند اینستاگرام که می تواند بسیار ساده اما در عین حال کاربردی باشد را آشنا سازد. همراه ما باشید.

مدیریت اکانت های اینستاگرام
برای آنکه بتوانید بر روی یک برنامه نصب شده اینستاگرام، چندی حساب کاربری را ثبت کنید مراحل زیر را ادامه دهید الی با این ترفند آشنا شوید ؛

1- پیش درآمد از منو کاربری وارد برنامه اینستاگرام شوید و سپس بر روی گزینه پروفایل از پایین صفحه نمایشگر گوشی خود کلیک کنید.

ترفند اینستاگرامی

ترفند مدیریت حساب های اینستاگرام

2- اینک شما وارد صفحه شخصی خود در اینستاگرام شده اید. در این مرحله می بایست از بالای نمایشگر گوشی خود بر روی گزینه 3 خط افقی کلیک کنید. از منو مفتوح شده بر روی " Settings " بفشارید.

مدیریت اکانت های اینستاگرام

ترفند کاربردی اینستاگرام
3- در این مرحله شما وارد تنظیمات برنامه اینستاگرام شده اید که در می بایست تا انتهای فهرست مربوطه جابجا شوید لغایت به گزینه " Add Account " برسید و سپس بر روی آن کلیک کنید. بعد از کلیک بر روی این گزینه می توانید از دو گزینه " Log In " یا " Sign In " حساب کاربری جدید خویش را به برنامه اینستاگرام اضافه نمایید.
قبل از شروع مطمئن شوید که آخرین نسخه اینستاگرام را روی موبایل یا تبلت خود نصب کرده باشید.
وارد برنامه اینستاگرام شوید و به زبانه پروفایل خویش در زاویه پایین سمت راست صفحه بروید. در صفحه پروفایل خود علامت چرخ­دنده در بالای صفحه را لمس کنید تا به صفحه تنظیمات بروید. در فهرست تنظیمات Add Account را برگزیدن کنید. صفحه‌ای باز خواهد شد که از شما اسم کاربری و رمز عبور حساب کاربری جدیدی را که می خواهید اضافه کنید را تقاضا می‌کند.

استفاده از چند حساب اینستاگرام به چهره همزمان

وقتی بیش از یک اکانت اینستاگرام روی دستگاه خود داشته باشید، تصویر پروفایل اکانتی که در حال به کارگیری آن هستید روی زبانه پروفایل شما پیمان خواهد گرفت. برای تغییر اکانت در حال استفاده کافیست آیکون پروفایل را لمس و اکانت دوم را گزینش کنید.

استفاده از چند حساب اینستاگرام به چهره همزمان همانطور که دیدید جابجایی بین اکانت­‌های اینستاگرام و به کارگیری چند حساب اینستاگرام به چهره همهنگام بسیار آسان است و به راحتی می‌توان چند حساب اینستاگرام را مدیریت کرد. البته شمار اکانت‌های اینستاگرامی که به صورت مقارن روی یک دستگاه می‌توانید داشته باشید نامحدود نیست و بیش از 5 اکانت نمی‌توان وارد کرد.
برخی کاربران که نسخه جدید اینستاگرام (v7.12.0) را دریافت کرده‌اند با توانایی جدید روبرو شده‌اند که به آنها دستور می‌دهد چندین اکانت را به طور مقارن مدیریت کنند.

این موضوعیست که وب‌سایت‌هایی مشابه اندرویدپلیس و درویدلایف این قابلیت را تجربه کرده و حتی ویدئو زیر را از عملکرد آن منتشر کرده‌اند.


با اضافه شدن این قابلیت، شما برای افزودن اکانت دوم و یا حتی سوم خویش می‌توانید به دسته تنظیمات مراجعه کنید که با لمس دکمه سه نقطه در گوشه سمت راست و بالای صفحه پروفایل شما قابل دسترسی است. با رفتن به این صفحه دکمه Add Account را با پیمایش صفحه به سمت پائین باید پیدا کنید. (البته اگر این قابلیت برای شما پرکار شده باشد)

instagram multiple accounts 01

پس متعلق به با اضافه کردن اکانت جدید می‌توانید از صفحه پروفایل و دکمه جدیدی که در سمت چپ و بالا اضافه شده وسط اکانت‌های خود سوئیج کرده و جابجا شوید و حتی از همانجا اکانت بعدی خویش را اضافه کنید.

instagram multiple accounts 02

شما می‌توانید این نسخه را به طور مستقیم از این لینک گرفتن کنید ولی این قابلیت از سمت سرور اینستاگرام پرکار شده و تمامی کاربران به آن دسترسی ندارند و شاید به تدریج برای تمامی کاربران فعال خواهد شد. اینستاگرام هنوز رسماً به این سوژه پیامد پرتو نداده و چیزی رسماً اعلام نشده است.

اگر شما نیز به این قابلیت دسترسی پیدا کردید می‌توانید تجربه خود را متعلق به با ما در تقسیم نظرات در میان بگذارید.

  • ۹۹/۰۳/۲۵
  • aram212 kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی