تکنولوژی 7

تکنولوژی

تکنولوژی 7

تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

یکی از کاربردی ترین میز های موجود در بازار، میز تحریر طرح پایه کوتاه می باشد که برای اشخاص علاقه مند به نوشتن و استفاده از کامپیوتر به صورت نشسته بسیار پسندیده می باشد. این میز، تاشو و شیب آن قابل تنظیم است. به این معنا که هر زمان دربایستن به جمع آوری آن داشتید، میتوانید آن را در زاویه ای نگه دارید. علاوه بر این موارد شما می توانید از این میز برای کارهایی مثل اتو کشیدن و خیاطی نیز کاربرد نمایید.

قیمت : ۹۵,۰۰۰   تومان ۱۱۵,۰۰۰ تومان

کد کالا:  887002
برند:  other

توضیحات
جنس میز تحریر نشسته از چوب نئوپان 16 میلی متر می باشد که دور لغایت بعید آن برای زیبایی پی وی سی پیشه شده است. سطح فرآورده  نزدیک  ضد خش، لوله های فلزی 20 میلی متر و ضخامت آنها نزدیک 0.9 میلی متر می باشد. اتصالات بدست جوش CO2 انجام شده است. و میله ها با پیچ های ویژه به یکدیگر متصل شده اند. در تقدیر تحتانی چوب 10 تا گیره پلاستیکی به کار رفته است که میتوان شیب میز را به 5 حالت تنظیم کرد. تقدیر پایین لوله ها از درپوش های پلاستیکی برای چلوگیری از ضربه دید فرآورده و خدشه دیدن سطح، کاربرد شده است. همانطور که در عکس نگریستن میکنید یک دستگیره جهت حمل آسان محصول وقتی که آن را لغایت کردید بر روی آن نصب شده است و هنگامی که میز تحریر را برپا میکنید کاملا به سمت درون جمع شده و از دید پنهان میشود. این کالا در دو رنگ تولید شده که میتوانید با سلیقه شخصی خودتان گزینش کنید.
مشخصات ظاهری و فنی
مشخصات ظاهری و فنی
طول    70 سانتی متر
عرض    50 سانتی متر
ارتفاع میز    متغیر بین 33 - 48 سانتی متر
جنس رویه    نئوپان
جنس پایه ها    فلز
توضیحات    دارای بخش ی حمل
نقد و بررسی
روش استفاده:
روی سطح میز تحریر نشسته تاشو یک روکش پلاستیکی پیمان دارد میز تحریر های فانتزی که جهت ممانعت از یکتا و خاک روی آن قرار گرفته است، ستون ها این میز به چهره ضربدری قرار می گیرند، برای آماده کردن میز لازم است ارکان را از همدیگر مفتوح کنید، تخته روی یکی از پایه ها با تخت فلزی پیچ شده است، برای تغییر ناپذیر کردن آن بایستی پایه سایر را داخل بست های پایین تخته قرار دهید، این اریکه ها از جنس پلاستیک دشوار می باشد، با قرار دادن پایه سایر درون هر زوج از بست ها می توانید بلندی میز را مشخص کنید، با سپریدن این شغل می توانید میز تحریر تاشو تنظیم شو را در محل استفاده قرار دهید، اثناء استفاده پروا کنید اشیاء وزین روی میز قرار نگیرید چون شدنی است باعث افت کیفیت محصول شود.

  • ۹۹/۰۳/۲۷
  • aram212 kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی