تکنولوژی 7

تکنولوژی

تکنولوژی 7

تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

محدوده بها طراحی سایت بسیار وسیع است همین فرمایش مایه سردرگمی خریداران شده است. ممکن است شما نیز با این جستار روبرو شده باشید که سایتی اقدام به طراحی سایت با امکانات بسیار زیاد ولی با قیمتی نازل می کند در حالی که سایت و شرکتی سایر اقدام به طراحی سایتی می کند که از امکانات کمتری برخوردار است ضمن اینکه قیمت بالایی دارد. شرکت‌های طراحی سایت با عباراتی همچون طراحی سایت با کیفیت یا با پشتیبانی ۲۴ ساعته و ... اقدام به جذب کاربران و خریداران می‌نمایند.

اگر فرصت کافی برای مطالعه این نوشتار را ندارید پاکدست صوتی آن را گوش کنید


طراحی سایت با وردپرس به وسیله قالب‌های آماده چهره می‌گیرد. تعرفه طراحی تارنما با وردپرس و قالب های آماده، حائز خرج کمتری به نسبت طراحی سایت اختصاصی می باشد. طراحی سایت اختصاصی معمولا برای کسان و کمپانی هایی با بودجه های بالا پسندیده است، که قصد اجرا کردن ایده های خاصی دارند که تا کنون در اینترنت اجرا نشده و با سیستم مدیریت محتوای آماده قابل پیاده سازی نباشد. هر چند افرادی که مایل به طراحی سایتی متفاوت هستند نیز می توانند از قالب های حاضر استفاده کنند زیرا تنوع قالب ها به قدری زیاد شده است که می‌توان از قالب های آماده‌ای کاربرد کرد که لغایت کنون دیگران از آن استفاده نکرده اند و یک سایت ویژه با خرج کم داشت. 

توجه داشته باشید که طراحی سایت با استفاده از قالب های حاضر برای مشتریانی که خودشان هدف طراحی و مدیریت سایت را دارند پرطرفدار و دوست داشتنی تر است.

بیشتر بخوانید: خرج راه اندازی تارنما پیشه ای

همانطور که اشاره شد، طراحی سایت به دو چهره کلی سپریدن می‌گیرد:

طراحی سایت اختصاصی
طراحی سایت آماده
 

قیمت طراحی تارنما با وردپرس
عوامل کارایی گذار بر بها طراحی سایت وردپرسی
تعیین نوع وب سایت و فعالیت‌های آن
پیش از آن که اقدام به تعیین قیمت طراحی سایت کنیم باید نوع تارنما و فعالیت مورد عقیده آن را مشخص کنیم. دسته بندی سایت‌ها زیاد بسیار است از سایت های خبری و شرکتی گرفته لغایت سایت های فروشگاهی و شخصی و ...که هر کدام قابلیت‌ها، ساختار و راهبرد متفاوتی دارند. بی گمان امکانات یک سایت فروشگاهی با سایت شخصی کاملا متفاوت است و گرد از عوامل مهم و کارایی گذار در تعیین بها طراحی سایت، همین سوژه است.

 

رعایت نکات و استاندارهای عمومی تمام سایت‌ها
فاکتورهای عمومی در طراحی همگی سایت‌ها را در نظر داشته باشیم. فاکتورهای عمومی برای طراحی سایت: رابط کاربری یا UI، نمایش صحیح صفحات در موبایل و سایر وسایل هوشمند و در اصل ریسپانسیو بودن سایت، کد نویسی صحیح و بنیادین سمت سرور و کاربر که مواردی هستند که از عوامل کارایی گذار بر بها طراحی سایت هستند. هر چه سررسید و انرژی و فرهنگ اکثریت برای طراحی سایت احتیاج باشد طبیعتا خرج طراحی آن سایت نیز اغلب خواهد شد؛ همین عامل سبب می‌شود طراحی سایت اختصاصی قیمت بالاتری نسبت به طراحی سایت با فروشگاه ساز های آماده و وردپرس داشته باشد.

 

تعداد افراد متخصصی که در طراحی و پیاده سازی سایت فعالیت دارند.
قطعا یک تیم طراحی تارنما بزرگ، نیروی اغلب و متخصص‌تری نسبت به یک تیم برنامه نویس حقیر در پسندیدن دارد.

 

بارگذاری سایت طراحی شده
 سایت وردپرسی باید بر روی یک هاست بارگذاری شود؛ سپس هاست و حوزه باید تنظیم گردند. در ضمن ایمن سازی سایت مربوط به این مرحله است.اگر سایت بدون ایمن سازی، بارگذاری شود سایت شما به راحتی قابل هک و نفوذ خواهد بود. تمام این موارد توسط کاربر می‌تواند انجام شود یا بدست یک متخصص.

بیشتر بخوانید: فروش سایت فروشگاهی آماده

درج اطلاعات یا data entry
وقتی سایت وردپرسی شما بارگذاری شد در ابتدای فرمایش هیچ محتوایی تو آن نیست. فقط چیزی که هستی دارد تعداد متن و عکس مثال هستند. محتوا می‌تواند دربرگیرنده موارد مختلفی از آنگونه عکس، متن، منو، محصولات، عناوین، اطلاعات تماس و ... باشد. برای این موضوعات شما می‌توانید یا خودتان اقدام نمایید یا آن را به یک کارآزموده بسپارید لغایت بر بنیاد اصول سئو محتوای سایت شما را بارگذاری نمایید.

 

آموزش روش شغل کردن با سیستم مدیریت محتوا
بسیاری از شرکت‌ها و تیم‌های طراحی تارنما با ساخت فیلم آموزشی به کاربران، شیوه کار کردن با سیستم و درج محتوا و مدیریت سایت را آموزش می‌دهند.
برخی سایر از طریق فایل متنی یا یک جلسه مراجعه حضوری آموزش نحوه پیشه کردن و مدیریت سایت را اتمام می‌دهند.
و عده‌ای دیگر، سایت را بعد از طراحی بدون هیچ آموزشی در کمر بستن کاربر قرار می‌دهند.
قطعا هر یک از موارد فوق تاثیر زیادی در بها سایت تعبیه شده توسط کاربران را دارد. بعد ممکن است کاربری سایتی چیره دست تهیه نمایید ولی بدون آموزش نتواند از هیچ یک از امکانات سایت مستفیض شود؛ در حالی که یک آموزش خوب و جامع، شما را توانا می‌سازد یک قالب معمولی فروشگاهی را تبدیل به سایت فروشگاهی چیره دست نمایید.

 

پشتیبانی سالانه یا ماهانه سایت
پشتیبانی در دامنه طراحی سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که به راستی این فرمایش اثر دهنده کیفیت سایت طراحی شده است. با تاسیس سایت تمام سوالات مدیر سایت در رابطه با نحوه پیشه کردن با سیستم شروع می‌شود؛ وانگهی به روز رسانی‌های سایت شدنی است آن را با خطاها و مشکلاتی رو به رو کند و در این زمان کاربر نیازمند یک کارآزموده برای رفع مشکلات و سوالات تان خواهد بود.

 

خرید پهنه سایت طراحی شده
اگر اکثر مخاطبان سایت طراحی شده در ایران هستند پیشنهاد ما گزینش حوزه ir‌ برای سایت است؛ اما اگر غالب مخاطبان سایت از نقاط گوناگون جهان هستند بهترین رهنمود خرید حوزه دات کام است.

 

خرید هاست یا میزبانی وب
هزینه هاست یک گیگابایت در خرداد ماه سنه 1399 مبلغی بالغ بر حدود 150 هزار تومان می‌باشد؛ بعد اگر اقدام به سفارش طراحی سایت با مبلغی کمتر از ۷۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان کرده اید، باید به این موضوع دیدی محتاطانه داشته باشید. 

 

 

تعرفه طراحی وب سایت
هزینه ساخت سایت  با وردپرس  به عوامل مختلفی پیوستگی دارد. از جمله طراحی سایتی زیبا و کاربر پسند، کیفیت کد نویسی و واکنش گرا بودن آن از عوامل مهم کارایی گذار بر بها طراحی سایت می‌باشد.

 

هیچ ارزانی بی علت نیست
البته منظور ما از این جمله قیمت های نامتعارف است. قیمت هایی که یا بسیار بالا یا زیاد ذیل باشد. بسیاری از سایت ها اقدام به طراحی سایت وردپرسی با قیمتی پایین می‌نمایند اما: 

از امکانات سایت طراحی شده کم می‌گذارند.
قالب وردپرسی جاسازی شده مشکلی دارد.
پس از مدتی با بهانه های مختلف اقدام به دریافت مبالغی اغلب برای پیش ‌برد پروژه خواهند کرد.
برخی دیگر از سایت‌ها نیز اقدام به فروش قالب‌های آماده به جای قالب اختصاصی می‌نمایند و هزینه‌ای دو چندان از مشتری دریافت می‌کنند.

 

هزینه طراحی سایت با وردپرس حدود ۱ میلیون تومان است!
نسبت به این موضوع آگاه باشید که قیمت بالای بیش از مرز برای طراحی سایت با وردپرس احتمالا کلاهبرداری بیش نیست !!!

  • ۹۹/۰۵/۲۵
  • aram212 kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی