تکنولوژی 7

تکنولوژی

تکنولوژی 7

تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است. بیشتر ما یومیه سررسید زیادی را در این فضا صرف یادگیری، تفریح و تعامل با سایرین می‌کنیم. در این میان شدنی است بنا به شرایط مختلف، سایر همنشین نداشته باشید در این فضا کار و جنبش کنید، یا چه بسا بخواهید برای مدتی از این مکان فاصله بگیرید و یا هدف حذف کامل اکانت اینستاگرام دارید. فلذا در این شرایط دو گذرگاه قبل رو دارید:

حذف گذرا اینستاگرام که اکانت شما را الی زمانی که خودتان بخواهید از دسترس بیرون می‌کند.
در حالت دوم می‌توانید به طور کامل اینستاگرام خویش را حذف کنید. در این نوشتار به طور کامل روش‌های حذف اینستاگرام را تعلیم می‌دهیم. با ما به اتفاق باشید.
بیشتر بدانید: آموزش نصب اینستاگرام

حذف اکانت اینستاگرام بدون داشتن پسورد
اگر به علت فراموش کردن پسوردتان در حال آماده به اکانتی که می‌خواهید حذف کنید دسترسی ندارید به شما کمک می نماییم تا بفهمید چگونه اکانت اینستاگرام را برگردانیم ، باید از گرد از روش‌هایی که اینستاگرام پیش پایتان پیمان داده، نخست رمز اکانت را بازیابی کنید. برای بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرامتان می‌توانید از راه یگانه از سه شیوه ذیل اقدام کنید:

بازیابی پسورد اکانت اینستاگرام از طریق ایمیل و شماره تلفن

اگر به ایمیلی که در سرنوشت اطلاعات اکانت وارد کردید دسترسی دارید، با چند قدم ساده می‌توانید رمز عبور فراموش شده را بازیابی کنید:

ابتدا در سرنوشت ورود روی گزینه forget password  یا در ورژن‌های جدیدتر اینستاگرام get help signing in کلیک کنید.
در این سرنوشت نام حساب کاربری (username) یا ایمیلی که در قسمت اطلاعات اکانت وارد کردید را تایپ کنید. اگر ورژن اینستاگرام شما جدید باشد در این سرنوشت امکان نگارش شماره تلفن را نیز دارید. در غیر این چهره روی گزینه phone  کلیک کنید و بعد شماره تلفنی که در اطلاعات اکانت وارد کردید را تایپ کنید.
گزینه سرچ را گزینش کنید الی اکانت شما بدست اینستاگرام پیدا شود.
وقتی که گزینه send email  را برگزیدن کنید، یک ایمیل جدید برای شما فرستاده می‌شود. از طریق این ایمیل می‌توانید رمز عبور جدیدی انتخاب کنید. اگر عدد تلفن هم وارد کرده باشید، به شما لینکی پیامک خواهد شد. سپس در پیوستگی این نوشتار مسیر حذف اکانت اینستاگرام را آموزش می‌دهیم.
بازیابی رمز اینستاگرام از طریق فیس بوک

این روش فقط زمانی شدنی است که قبلا اکانت فیس‌بوک خود را به اکانت اینستاگرامتان متصل کرده باشید. در این شیوه نیز پیش درآمد وارد دسته لاگین شده، روی روی گزینه forget password  یا در ورژن‌های جدیدتر اینستاگرام get help signing in کلیک می‌کنید، سپس پس از پیدا شدن نام اکانتتان گزینه renewal via facebook را برگزیدن می‌کنید و در صفحه باز شده می‌توانید رمز جدید خود را گزینش کنید.

بیشتر بدانید: رفع ریپورت در اینستاگرام – چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟

حذف اکانت اینستاگرام ورژن جدید و برای دائم از راه مرورگر
تنها گذرگاه حذف همیشگی اکانت اینستاگرام از راه وب سایت اینستاگرام است. ولی تفاوتی ندارد از موبایل یا رایانه برای این سپریدن پیشه کاربرد کنید. برای حذف کامل اکانت خویش باید مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد صفحه لاگین نسخه وب اینستاگرام شوید و اطلاعات ورود به اکانت خویش را وارد کنید.
سپس وارد صفحه حذف اکانت شوید. در این مرحله احد از انگیزه ها موجود را باید گزینش کنید. انتخاب هر کدام از این انگیزه ها ایرادی ندارد.
حذف اکانت اینستاگرام ورژن جدید و برای همش از طریق مرورگر
حذف اکانت اینستاگرام ورژن جدید و برای همیشه از راه مرورگر
پسورد خویش را وارد کنید و گزینه Permanently delete my account را گزینش کنید.
حذف اکانت اینستاگرام ورژن جدید
حذف اکانت اینستاگرام ورژن جدید
اکانت اینستاگرام شما حذف شد. دقت داشته باشید اطلاعات حساب شما به هیچ عنوان سایر قابل برگشت نخواهد بود. فلذا ممکن است حذف زودگذر اکانت برایتان گزینه بهتری باشد.
حذف زودگذر اکانت اینستاگرام با کامپیوتر
برای حذف موقت اکانت اینستاگرام نمی‌توانید از اپلیکیشن موبایل کاربرد کنید. برای سپریدن این پیشه باید مراحل پایین را از طریق تارنما اینستاگرام با یک رایانه طی کنید:

ابتدا از طریق سایت اینستاگرام وارد اکانت خویش شوید.
حذف گذرا اکانت اینستاگرام - پروفایل
حذف زودگذر اکانت اینستاگرام – پروفایل
سپس در دسته اکانت خود، روی گزینه edit پروفایل کلیک کنید. به پایین صفحه بیایید و گزینه Temporarily Disable My Account را برگزیدن کنید.
حذف موقت اکانت اینستاگرام - لینک حذف
حذف زودگذر اکانت اینستاگرام – لینک حذف
در این مرحله اینستاگرام نخست دلیل دی اکتیو کردن یا همان حذف گذرا اکانتتان را از شما سوال می‌کند. لازم نیست حتما انگیزه مشخصی را ارائه کنید.  حذف موقت اکانت اینستاگرام می‌توانید هر یک از گزینه‌ها را انتخاب کرده یا در غیر این  چهره something else را برگزنید.
بعد متعلق به باید رمز عبور خویش را وارد کنید. آیکون بزرگواری با رنگ آبی با همان عنوان temporarily disable my account هستی دارد که با گزینش آن و کلیک روی yes اکانت شما به چهره زودگذر حذف خواهد شد.
حذف موقت اکانت اینستاگرام - مرحله پایانی
حذف گذرا اکانت اینستاگرام – مرحله پایانی
برای اینکه مطمئن شوید اکانت شما به چهره گذرا حذف شده می‌توانید آیدی خود را در اینستاگرام سرچ کنید. اگر اکانت شما به صورت گذرا حذف شده باشد یا با آیدی شما نتیجه‌ای اثر داده نمی‌شود و یا با رفتن به صفحه شما هیچ پستی در اکانت شما وجود نخواهد داشت.
تفاوت منزه کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه و موقت چیست؟

همانطور که در این مقاله اشاره کردیم، اگر اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنید، سایر به اطلاعاتش دسترسی نخواهید داشت. اما حذف گذرا همانطور که از نامش پیداست، قابل فعال‌سازی دوباره است. علاوه بر آن اگر به کامپیوتر دسترسی ندارید نمی‌توانید اکانت خود را به صورت موقت حذف کنید و تنها حذف کامل اکانت راه پیش روی شما است.

چگونه اکانتی که حذف زودگذر شده را دوباره پرکار کنم؟

فعال‌سازی اکانتی که حذف گذرا شده زیاد راحت است. شما در هر موعد و با هر گوشی موبایل یا کامپیوتری می‌توانید اکانت خود را مجددا پرکار کنید. کافی است به صفحه لاگین اینستاگرام در اپلیکیشن یا نسخه وب سایت این شبکه اجتماعی بروید. سپس یوزنیم و پسورد خویش را وارد کنید و اکانت شما مجدد فعال می‌شود! به همین راحتی.

  • ۹۹/۰۵/۲۸
  • aram212 kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی