تکنولوژی 7

تکنولوژی

تکنولوژی 7

تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

از اون جایی‌که کمپانی اپل و کماکان یوتیوب، محدویت‌هایی رو در زمینه دانلود موزیک و ویدیو برای کاربرانش وضع کرده، روش دانلود از یوتیوب در آیفون دائم یک سوال عمده برای بهره‌گیری کنندگان محصولات اپل هست چون می‌دونیم دانلود از یوتیوب با سیاست‌های اپل جور در نمیاد.

البته روش‌های مختلفی برای دانلود فیلم‌های یوتیوب در دستگاه iOS شما هستی داره که به طور کلی از برنامه‌های شخص ثالث بهره‌گیری می‌کنن؛ در همین راستا پیش‌تر اپلیکیشن‌های Video Download Browser سپس Rocket Downloads و VDownload به عنوان ابزارهای پیشنهادی دانلود از یوتیوب در گوشی‌های آیفون شناسایی شدن که در آینده مشکلاتی رو به به اتفاق داشتن چون متاسفانه این‌گونه برنامه‌ها دوام چندانی ندارن.

در این مطلب ما به شما تعلیم می‌دیم که چگونه می‌تونید بدون دربایستن به جیلبریک و یا هر چیز دیگه‌ای،  ویدیوهای یوتیوب رو در گوشی‌های آیفون دانلود و دخیره کنید؛ پس با گوشی‌شاپ همراه باشید.

- دانلود ویدیوی یوتیوب در آیفون
برای این پیشه باید برنامه Documents by Readdle رو که یک اپلیکیشن مدیریت فایل هست رو از طریق اپ استور دریافت کنید:
برای اخذ این برنامه باید مراحل پایین رو سپریدن بدید:

اپ استور رو باز کنید.
در سرنوشت جستجو این برنامه رو پیدا کنید.
GET رو لمس کنید.
در چهره بیچارگی رمز عبور اپل آیدی خودتون رو وارد کنید.

جهت اطلاع شما عزیزان این اپلیکیشن به راستی یک مدیر فایل همراه با مرورگر وب همتافت هست که دانلود و انتقال ویدیوهای یوتیوب رو آسون می‌کنه؛ حال می‌بایست بعد از دانلود و نصب این برنامه، فیلم YouTube که می خواهید دانلود کنید رو مفتوح کنید.

شما می‌تونید از برنامه رسمی یوتیوب برای اتمام این پیشه بهره‌گیری کنید و برای مشاهده برای این کار تنها کافیه الی ویدئوی موردنظرتون رو باز کرده و روی گزینه اشتراک‌گذاری (Share) ضربه بزنید، حال باید گزینه Copy link رو گزینش کنید.

در گام بعدی و پس از گرفتن لینک، دوباره به برنامه Documents برگردید , روی آیکون زاویه زیر سمت راست ضربه بزنید برای مشاهده مقاله دانلود از یوتیوب در آوش تک اینجا کلیک کنید لغایت مرورگر داخلی اون مفتوح بشه و حال می‌بایست به وب‌سایتی مانند BitDownloader برید و سپس آدرس کپی شده ویدیو از یوتیوب رو قسمت تایپ آدرس، Paste و بعد گزینه Download رو گزینش کنید.

خاطر اثر می‌شیم که برای نصب برنامه و بازی اپل روی آیفون یا آیپد احتیاج به اپل آیدی دارین و در صورتی که از اپل آیدی شخص ثالث کاربرد می‌کنید، باید بدونید که ممکنه اون شخص دسترسی کامل و بدون محدودیت به تمام اطلاعات داخل گوشی شما داشته باشه؛ برای ساخت اپل آیدی با ایمیل و مشخصات دلخواه خودتون، اینجا کلیک کنید.

و در فرجام در این باره تجربیات و دیدگاه‌های خودتون رو برای ما بنویسید و بگید که شما عزیزان برای ‌ دانلود فیلم های یوتیوب که معمولا حفاظت شده‌ هستن، برای آیفون از چه روش‌هایی الی کنون کاربرد کردید و کامیاب شدین.

  • ۹۹/۰۷/۲۹
  • aram212 kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی