عقیدهای درمورد محصولات اپل وجود دارد که میگوید این محصولات خودشان در نقش بازاریاب برای شرکت کوپرتینویی ظاهر میشوند. برای سالهای متمادی شماری از کارشناسان خبره اعتقاد داشتهاند کالاهایی که اهالی کوپرتینو تولید میکنند کیفیت پایینی دارند؛ ش ابزاری برای بازاریابی ظاهر شدهاند. این دستگاهها توانستهاند در زمینهی بازاریابی برای اپل، قدرتمندتر از هر تبلیغ دیگری ظاهر شوند.
امروزه تنوع بالایی از محصولات اپل را در دنیا میبینید. محصولاتی که اپل تولید میکند همواره در تلاش هستند خودشان را از بقیه جدا کنند و استایلی منحصربهفرد داشته باشند. این موضوع امروزه نیز صدق میکند. نگاهی به ایرپادز بهشما میفهماند این هدفون توگوشی میتواند بهتر از هر تبلیغ دیگری قابلیتها و سبک متفاوتش را بهرخ بکشد. درواقع جالب است بدانید بسیاری از ویدئوهای تبلیغاتی ایرپادز ایدهی جالبی در بر نداشتند و چندان مورداستقبال قرار نگرفتند.
پس از مدتها اکنون شایعههای مبنیبر عرضهی هدفون دورگوشی از سوی اپل به بیشترین حد ممکن رسیدهاند. منظورمان هدفون دورگوشی تحت برند بیتس نیست؛ بلکه درمورد محصولی حرف میزنیم که لوگوی اپل را یدک میکشد و بهصورت اختصاصی توسط این شرکت توسعه داده شده است. هدفونی که جان پراسر، از افشاگران شناختهشده، از آن با نام ایرپادز استودیو یاد میکند. برخی رسانهها میگویند ایرپادز استودیو مجهز به قابلیتهای متنوعی است تا تجربهی موسیقیگوشدادن را بسیار لذتبخش کند.
منبع:
https://www.zoomit.ir/2020/5/18/348648/apple-marketing-name-airpods-studio-opinion/
- ۹۹/۰۸/۰۳