تکنولوژی 7

تکنولوژی

تکنولوژی 7

تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

استفاده از هشتگ ها یگانه از موثرترین و مهم ترین کارهاییست که باید برای بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ پیج اینستاگرمتون و بالا بردن بازخورد ها و یا نرخ منازعه مخاطبانتون با پست های صفحه اینستاگرامتون (Engagement Rate) اتمام بدید.

با این حال برخی مواقع اوقات به دلایل مختلف، مشابه بهره‌گیری متناوب از هشتگ های تکراری، کاربرد بیش از بی گمان هشتگ ها و موارد دیگه ای که داخل این پست به طور کامل بهشون اشاره می کنیم، پست های شما اصطلاحا شادوبن می شوند و هشتگ های شما در اینستاگرام شغل نمی کنند و در هشتگ استفاده شده ظاهر نخواهند شد.

تو این پست هدف داریم به طور کامل تجربیاتمون در این زمینه رو با شما به اشتراک بذاریم (بله! ما هم شادوبن شده ایم!) و بگیم که چه کارهایی مایه میشه که اینستاگرام پیج شما رو شادوبن کنه و البته چطوری می تونید از شادوبن خارج شوید.

 

شادوبن چیست؟ علت کار نکردن هشتگ ها در اینستاگرام!
تاثیر شادوبن و دلیل شغل نکردن هشتگ ها در اینستاگرام

اگه تو شغل بازاریابی با اینستاگرام باشید و ذیل پست هاتون از هشتگ بهره‌گیری کرده باشید،  برای هشتگ اینستاگرام کار نمیکنه در آوش تک روی اینجا کلیک کنید. شاید با مفهوم شادوبن آشنا باشید.

شادوبن همون عاملی هست که مایه میشه پست های شما تو هشتگ ها ظاهر نشن. به عبارت دیگه انگیزه پیشه نکردن هشتگ ها در اینستاگرام اینه که شما از طرف اینستاگرام جریمه شده اید و لغایت مدتی نامشخص پست های شما در هشتگ ها ظاهر نمی شوند.

چرا اینستاگرام پیج ها رو شادوبن می کنه؟
الگوریتم هایی که ایستاگرام برای بن کردن پیج ها و جریمه کردن اون ها بهره‌گیری می کنه برای هیچکس مشخص نیست. ولی چیزی که واضحه اینستاگرام برادر نداره که هشتگ ها به جای نامناسبی تبدیل بشن و میخواد هر جور شده هشتگ ها رو به محیطی سالم و پیوسته با موضوعی که هستن تبدیل کنه.

پس اینستاگرام با شادوبن کردن پیج هایی که قوانینش رو زیرپا می گذارند و به طور کل از هشتگ ها استفاده نامناسب می کنند رو جریمه می کنه.

 

چطوری بفهمیم که پیجمون شادوبن شده؟
ساده ترین مسیر برای این که بفهمید آیا پیج شما توسط اینستاگرام شادوبن شده یا نه، اینه که وارد هشتگ ها بشید و در بخش Recent به تعقیب پست هایی که منتشر کردید بگردید. در ضمن اگه برای مدتی به وضوح شمار بازخورد ها، لایک ها و کامنت های پست های صفحه اینستاگرام شما کاهش پیدا کنه، کم و بیش می تونید متوجه بشید که پیج شما از طرف اینستاگرام جریمه شده.

البته یه راه دیگه هم وجود داره. کافیه که وارد دست موزه تست شادوبن بشید و در این صفحه اسم کاربری خودتون رو در اینستاگرام وارد کنید. به همین راحتی این سایت به شما میگه که آیا پیج شما از سوی اینستاگرام جریمه شده یا نه.

 

چطوری از شادوبن شدن پیج ممانعت کنیم؟
برای بازداری از شادوبن شدن و جریمه شدن بدست اینستاگرام باید به موارد زیر دقت کنید:

1. از هشتگ های ممنوعه دوری کنید!
فکر می کنم دربایستن به شناسایی هشتگ های ممنوعه نباشه و خودتون به نکویی این هشتگ ها رو میشناسید! اینستاگرام به شدت روی این موارد حساسه و اصلا نباید نام این هشتگ ها رو هم بیارید.

2. به کارگیری ربات های اینستاگرامی
ما هم کاملا در جریان استفاده از این ربات ها هستیم و میدونیم که برای بالا بردن شمار فالوور ها و بازخورد های پیج اینستاگرامتون مجبورید که از این ربات ها کاربرد کنید!

پیشنهاد تی ها اینه که اگه پیجتون خیلی واستون مهمه از این ربات ها کاربرد نکنید، اما اگه استفاده می کنید فعالیتشون رو محدود کنید و برای نمونه اغلب از 15 فالو در ساعت رو با این ربات ها اتمام ندید.

موردی که باید بهش اشاره کنیم اینه که اصلا از قابلیت لایک این ربات ها استفاده نکنید. اینستاگرام به شدت روی تعداد لایک در ساعت حساسه و اصلا توصیه نمی نماییم که از قابلیت لایک اتوماتیک بهره‌گیری کنید.
3. از هشتگ های تکراری بهره‌گیری نکنید
پیج اینستاگرامها دقیقا به همین دلیل برای مدتی شادوبن شد! اشتباهی که ما در اوایل کارمون داشتیم این بود که از یک سری هشتگ های تکراری روی تمام پست ها استفاده می کردیم. نتیجه ش این شد که اینستاگرام با شادوبن کردن پیج، ما رو جریمه کرد! البته در پیوستگی اشاره می کنیم که چطوری از شادوبن بیرون شدیم.

4. بیش از حد از هشتگ ها بهره‌گیری نکنید
معمولا پیشنهاد میشه که بین 9 الی 15 هشتگ در هر پست کاربرد کنید. کاربرد بیش از این مقدار اصلا رهنمود نمیشه و مایه جریمه شدن پیج شما توسط اینستاگرام میشه.

5. در بازه زمانی کوتاهی تکاپو بسیار نداشته باشید
اگه درون بازه زمانی کوتاه، مثلا یک ساعت کار و جنبش زیاد زیاد داشته باشید که قبل از این سابقه نداشته باشه، اینستاگرام به کار و جنبش پیج شما مشکوک میشه و ممکنه که پیج شما رو مسدود یا جریمه کنه.

پس حواستون باشه که توی بازه زمانی کوتاه تعداد زیادی لایک، کامنت یا فالو نداشته باشید.

6. ممانعت از ریپورت شدن
آخرین دلیلی که ممکنه اینستاگرام پیج شما رو شادوبن کنه اینه که تعداد زیادی ریپورت یا گزارش از سمت کاربر ها گرفتن کنه. اگه تعداد ریپورت ها از یه حدی بالاتر بره (که به تعداد فالوئر های شما هم بستگی داره) پیج شما مسدود یا جریمه خواهد شد.

 

چطوری از شادوبن بیرون شویم؟
قبل از این که بخواید از شادوبن خارج شوید باید بدونید که این فرآیند طولانی و نیازمند صبر و حوصله بسیار است. هیچکس دقیقا نمی داند که الگوریتم های اینستاگرام چطوری پیشه میکنن و چه زمانی لازم است الی شما از شادوبن خارج شوید، ولی در کل می تونید با اتمام دادن کار های زیر، روند بیرون شدن پیج خود از شادوبن را تسریع ببخشید.

1. هشتگ های پست های اخیرتون رو منزه کنید
اولین کاری که پیشنهاد می کنم حتما اتمام بدید، اینه که به پست های اخیرتون مراجعه کنید و با ویرایش کردن این پست ها هشتگ هایی که بهره‌گیری کردید رو به کلی حذف کنید.

2. پسورد اینستاگرامتون رو عوض کنید
کار بعدی ای که باید اتمام بدید اینه که پسورد اینستاگرامتون رو عوض کنید لغایت مطمئن بشید که کسه دیگه ای به پیج شما دسترسی نداره و با پیج شما تکاپو نمی کنه.

تو این مرحله اگه از ربات استفاده می کنید باید این ربات رو به چهره گذرا کاملا غیرفعال کنید.
3. از چند روز لغایت یک هفته هیچ فعالیتی با پیج خویش نداشته باشید
موثرترین کاری که برای خارج شدن از شادوبن می توانید سپریدن دهید این است که تا چند روز هیچ فعالیتی با پیج خویش نداشته باشید و حتی الامکان از پیج خویش بیرون یا Log out کنید.

4. تبدیل اکانت Business به Personal
هر چند شاید این پیشه کاملا کارساز نباشد، اما سپریدن دادنش خالی از لطف نیست. اینستاگرام حساسیت اکثریت نسب به پیج های بیزینسی نشان می دهد و معمولا پیج های بیزینسی اغلب شادوبن می شوند.

5. به اینستاگرام گزارش بدید
خارج شدن از شادوبن اینستاگرام

آخرین کاری که می تونید برای خارج شدن از شادوبن کنید این است که به بخش تنظیمات پیج اینستاگرام خودتون برید و در بخش Report a Problem، مشکل خودتون رو به اینستاگرام گزارش بدید که البته فکر نمی نماییم که سپریدن دادن این کار ضروری باشه.

انجام دادن پیشه بالا واجب به نظر نمی رسه، چون دلیل کار نکردن هشتگ ها در اینستاگرام اینه که به بردباری بسیار شما گرد از کار هایی که بالاتر بهشون اشاره کردیم رو سپریدن دادید و اینستاگرام بی دلیل شما رو شادوبن نمی کنه.

  • ۹۹/۰۸/۰۳
  • aram212 kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی