تکنولوژی 7

تکنولوژی

تکنولوژی 7

تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

طراحی قالب اینستاگرام مهم است.زیرا یک تمپلیت زیبا مخاطب جدب میکند.یک تمپلیت اینستاگرام متناسب با گونه فعالیت شما به شغل شما هویت میدهد.

قالب اینستاگرام شکل منظمی گذرگاه به صفحه شما میدهد.

شما می توانید با سفارش کاور اینستاگرام و داشتن یک قالب زیبای اینستاگرامی علاقه مخاطبین را به صفحه خویش بالا ببرید.
قالب اینستاگرام چیست؟
داشتن قالب مهم است.خب. حال که قالب اینستاگرام چیست؟ قالب هزینه طراحی قالب اینستاگرام یکسان و یکپارچه ای که توی کل پست های اینستاگرام به صورت یکسان پیمان میگیرد.قالب پست اینستاگرام نامیده میشود. این قالب از لوگو و رنگ سازمانی برند شما اطاعت میکند. و اطلاعات تماس مجموعه شما رو تو خودش دارد.طراحی قالب اینستاگرام یکبار سپریدن میشه. و به صورت فایل لایه مفتوح تقدیم میشه. که به راحتی قابل کاربرد اس. هم با موبایل هم با کامپیوتر.

داشتن یک قالب چرا مهم است؟
قالب مهم است. اما چرا؟ داشتن و طراحی قالب اینستاگرام باعث میشه هم پیج مرتب و منظمی داشته باشید. هم برای ذهن کاربران موندگارتر بشید.به شکلی که رنگ و لوگوی شما بین فیدهای روزانه اینستاگرامی به چشمش بیاد و بهش دقت کنه.یکی دیگه از مزیت های داشتنش اینه که چون عدد و اطلاعات تماستون به درستی توی همه پست ها هست.هر کدوم از اعلان های شما رو تاثیرگذارتر میکنه. نظاره گر به محض اینکه پست رو میبینه، میتونه با شما پیوستگی بگیره.و شما با این کار میتوانید پست های خویش را از لحاظ محتوا و طراحی ارتقا دهید. و بیشتر در دیدن عموم قرار دهید.

  • ۹۹/۰۹/۰۴
  • aram212 kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی