تکنولوژی 7

تکنولوژی

تکنولوژی 7

تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

کسانی که دارای کسب و کاری هستند هنگام جستجوی در بین سایت های مد نظر شان، طراحی سایتی را گزینش می کنند که بتوانند در وسط صفحه های موجود به راحتی مورد دلخواه خودشان را جستجو کنند و حال که اگر جستجوی طراحی سایت شما بتواند در کمترین بازه زمانی بهترین نتیجه را برای آنها داشته باشد بی گمان طراحی سایت شما محلی برای مراجعه این افراد خواهد شد. موتور جستجوی گوگل یکتا از موتورهای

https://avashtech.com/inexpensive-web-design/

جستجوی قوی با کراول می باشد که می تواند شما را در این کار یاری کند چرا که جستجوی در بین صفحه های طراحی سایت شما را بهتر می کند و مایه بالا رفتن رتبه بندی سایت شما می شود که در امر در بهینه سازی سایت تاثیر احسان دارد. فلذا جستجو و کراول سریع صفحه های طراحی سایت اولویت اصلی کسب و کارهای حرفه ای به حساب می آید. برای اینکه این کار را بتوانید بر روی سایت خود پیاده نمایید باید از گوگل بخواهید که کراول یا جستجوی سریع خودش را در گزین کردن طراحی سایت شما قرار دهد ولی چگونه باید این شغل را کرد؟ در ذیل به نکته هایی که می تواند در این راه شما را کمک کند اشاره ای می کنیم.

 

 

 

 

طراحی سایت تند متناسب با زمانی که کاربر در اختیار دارند و به چهره سریع پیکربندی می شود. طراحی وب سایت تند و و در کوتاه ترین موعد شدنی متناسب با تقاضا و دربایستن کاربر اقدام می گیرد. کاربران میل دارند که طراحی سایت آنها تند و در عین حال با درج قابلیت ها و امکانات مورد نظر آنها صورت پذیرد. سرعت و زمان تحویل به عنوان فاکتوری در طراحی وب سایت می باشد اگرچه ملاک های مهم دیگری در کناره سرعت هستی دارد اما تحت شرایط خاص طراحی وب سایت تند و در کوتاه ترین زمان مدت بیچارگی کاربر می باشد.

طراحی سایت تند در کنار فاکتور سرعت که زیاد مورد پروا قرار می گیرد می بایست مشتمل بر ... امکانات و قابلیت های باره احتیاج کاربر می باشد. سهم گیری از بعضی قابلیت های آمده و پیش فرض موجب طرح ریزی طراحی سایت تند خواهد شد. استفاده از قالب های آماده این امکان را فراهم می آورد که طراحی سایت سریع را در کناره زیبایی به همراه داشته باشیم. سایته ای دست دوم که به معنای به کارگیری قالب های حاضر در طراحی تارنما می باشد در ساحل سرعت و تند بودن، خرج کمی را برای کاربر متحمل می شود. سهم گیری از افزونه ها، ماژول ها و کامپوننت ها طراحی سایت را در اختصار ترین موعد شدنی می نماید. همگی این فاکتورها موجب می شود که شما طراحی سایت تند را در کناره زیبایی و درج قابلیت ها و امکانات باره عقیده داشته باشید که زیاد باره پروا کاربران قرار خواهد گرفت.

ساخت و طراحی تارنما فروشگاهی کوچک (minisites) بدون شک ممکن است کمی مشکل و توان فرسا باشد – امروزه برای فروش محصولات تان مسلماً دربایستن به یک تارنما فروشگاهی برای فروش و بازاریابی آنلاین خواهید داشت. اما برای یادگیری بعضی از گام ها در طراحی و ساخت تارنما برخی مواقع مبتلا فراز و نشیب خواهید شد. 

 

 

 

5 روش سریع و راحت برای  طراحی تارنما فروشگاهی سریع

فرآیند ایجاد یک تارنما کوچک فروشگاهی که محلی است جهت بازاریابان اینترنتی نهفته و برای راندمان در وب متعلق به بهره‌گیری می کنند. اگر تمایل به درآمدزایی به چهره آنلاین در اینترنت دارید، این مرحله زیاد ضروری می باشد. به راستی برای جلب توجه مشتری و برپایی اعتبار در کسب و کار اینترنتی و بازاریابی آنلاین بیچارگی به طراحی تارنما فروشگاهی دارید.

بسیار روشن و بارز است که چرا در این روند بسیاری از بازاریابان اینترنتی تازه کار در مراحل اولیه و رسیدگی متوقف می شوند. ولی باید بدانید که چندین روش برای سپریدن این پیشه وجود دارد. در اینجا به 5 طریق مناسب برای بالا بردن سرعت طراحی و ساخت سایت فروشگاهی حقیر و ساده برای پروژه های بازاریابی اینترنتی به شما شناسایی می کنیم:

 

استفاده از ویدئو

5 روش تند و آسان برای  طراحی وب سایت فروشگاهی یک صفحهء فروش به صورت تصویری معمولاً فقط شامل یک ویدئو، چند نکته توضیحی و لینک "سفارش کالا" می باشد. هنگامی که اقدام به ایجاد فیلم ویدئویی ویژه محصولاتتان کردید، مرحلهء بعدی یعنی ساخت و طراحی تارنما فروشگاهی کوچک کار ساده ای خواهد بود.

استفاده از فیلم، بسیاری از دشواری ها مربوط به طراحی گرافیکی وب، قالب بندی های متن، ایجاد درونمایه ویژه فروش و بسیاری از کد گذاری های HTML را بلافاصله حذف می نماید. بزرگترین سود به کارگیری فیلم های ویدئویی به عنوان آگاهی رسانی فروش محصولات این است که می توانید محصولات خویش را به نمایش بگذارید. این گونه بازاریابی اینترنتی زیاد نیرومند عمل می نماید.

 

استفاده از منابع متخصصین

اگر تصمیم دارید که طراحی سایت فروشگاهی خویش را به دست افراد کارآزموده بسپارید، بی گمان نیاز به بودجه برای پرداخت به طراحان وب سایت این پروژه دارید. ولی نکته مثبت آن این است که هزاران هزار طراح وب سایت چیره دست با استعداد و خلاق برای کمک به شما وجود دارد. وب سایت های مستقلی همانند Elance.com و یا Peopleperhour.com فهرستی از افرادی را به شما ارائه می کنند که توانا به ساخت و طراحی وب سایت کوچک فروشگاهی هستند. 

در بسیاری از این سایت های مستقل، الی زمانی که از نتیجهء شغل خوشنودی نداشته باشید نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود. وانگهی کسانی که علاقمند به اتمام دادن پروژه شما هستند، برای سپریدن پیشه به مقدار هزینهء آن نیز اشاره می کنند. بنابراین اتمام پروژه شما در میان این افراد به مناقصه گذاشته می شود. این دو عامل مایه زیر آمدن خرج ها شده و پروژه شما به بهترین نحو و با بهترین کیفیت با هزینهء پسندیده انجام می شود.

 

استفاده از تارنما دیگران

اگر شما محصولی برای فروش ندارید، می توانید به عنوان وب سایت وابسته اقدام به فروش محصولات تارنما های سایر نمایید. اگر چه وب سایت مال شما نیست اما برای اجرای این کار فرصتی برای درآمدزایی کسب تجربه و ایجاد لیستی از خریداران برای شماست.

همچنین فرصتی کوچکی برای شماست و به شما کمک می کند تا در این زمان محصولات خویش را تولید و سوداگری اینترنتی خویش را راه اندازی نمایید. احد سایر از مزیت های کبیر این تکنیک این است که انواع تارنما هایی که بازدیدکنندگان را به خریدار تبدیل و درآمدزایی می کنند،خواهید دید. این شیوه به نکات مهمی دستیابی خواهید داشت که باید در پروژه ساخت و طراحی تارنما فروشگاهی کوچک تان رعایت نمایید.

 

استفاده از قالب ها

قالب ها یا template ها وب سایت هایی از پیش تعریف شده هستند. این قالب های آماده تمام ویژگی های کامل یک وب سایت همانند راز فصلها، عناوین فرعی، کادرهای testimonial (سفارشات و رهنمود ها)، لیست کالا و خدمات بوده و فقط شامل جزئیات و درونمایه نمی باشد. می توانید همگی اطلاعات خویش را در آن وارد و آن را به یک وب سایت فروشگاهی به سلیقهء خود درآورید.

مزیت آن این است که حتی اگر از قالب آمادهء مشترکی بهره‌گیری کنید، با وارد کردن اطلاعات و تغییر خاصیت ها آن را تبدیل به یک وب سایت فروشگاهی برای خود کردید که هیچ کس دیگری مالک آن نخواهد بود. شما با تغییر گرافیک، عکس ها و ... آن را به یک وب سایت بی همتا تبدیل می کنید.

 

 

استفاده از محصولات PLR

Private label rights products یا PLR اغلب با خود وب سایت های فروشگاهی همراه است. البته معمولاً می توانید محصولات PLR و خود سایت فروشگاهی را ویرایش کنید. نه تنها می توانید محصولات بی همتا ایجاد کنید بلکه خود وب سایت فروشگاهی هم منحصر به فرد خواهد بود؛ نیاز نیست کار خاصی اتمام دهید، بس است لینک "سفارش کالا" را در آن قرار دهید لغایت تارنما به شما تعلق پیدا نماید.

هر یک از این استراتژی ها روند ایجاد و ساخت سایت فروشگاهی را کوتاهی تر می نماید. باید به خاطر داشته باشید که هستهء اصلی بازاریابی اینترنتی، ایجاد و ساخت سایت فروشگاهی می باشد. ولی راه اندازی و اجرای آن لزوماً نیاز به صرف ساعت ها وقت و خرج نخواهد داشت.

  • ۹۹/۰۹/۰۸
  • aram212 kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی