تکنولوژی 7

تکنولوژی

تکنولوژی 7

تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

چرا از مشاوره سئو بهره‌گیری کنیم؟
بهترین سئو کار برای سایت شما خودتان هستید! سئو گردآور ای از ترفند ها و راهکار های ساده است که با پروا به شرایط هر تارنما برای آن تجویز می شود.

پایه اصلی سئو سایت تولید درونمایه و بهینه سازی محتوای سایت است افزایش سئو سایت رایگان که طبیعتا خویش شما که کارآزموده در آن مقوله هستید، محتوای بسیار سودمند تری میتوانید تولید کنید، الی سئو کاری که یومیه در 4 یا 5 فیلد مختلف اقدام به فرآوری درونمایه می کند و اطلاعات خویش را تنها از سایت های همانند در سطح اینترنت توسط می آورد.

اما برای اینکه بتوانید از این درونمایه های تولید شده و پتانسیلی که در سایت خویش دارید استفاده کنید، دربایستن به یک رایزن سئو دارید الی با توجه به سررسید های مختلف و شرایط سایت، تدبیر های بهینه سازی را با شما مطرح کند و با استفاده از ابزار های تخصصی سئو، آنالیز ماهیانه یا هفتگی سئو به شما بدهد.

مشاوره سئو سایت فروشگاهی
مشاوره سئو فروشگاه اینترنتی
اصلی ترین استعمال مشاوره سئو برای سایت های فروشگاهی و فروشگاه های wordstream عظیم اینترنتی است که اگر بخواهند سئو همگی محصولات خود را به مجموعه ای برون سپاری کنند، می بایست خرج های زیاد سنگینی برای آن در نظر بگیرند.

در این مواقع سهم گیری از مشاوره های منظم یک کارشناس seo می تواند مشکلات عمده سایت را برطرف سازد و در خرج های سایت هم به شدت صرفه جویی شود.

مشاور سئو
آموزش سئو و بهینه سازی سایت
یکی سایر از بخش های وب سایت ، تعلیم سئو و بهینه سازی سایت است که این developers باره هم میتواند برای شما سودمند باشد.

مشاهده صفحه
مشاوره سئو شامل چه خدماتی است؟
مشاوره در انتخاب واژه ها کلیدی
مشاوره در انتخاب پر بازده ترین و کم رقابت ترین واژه ها کلیدی برای سئو سایت

آنالیز ماهیانه یا هفتگی سئو سایت
ارائه نمودار های تحلیل و آنالیز ماهیانه یا هفتگی به هدف معرفی نقاط ضعف و قوت سایت.

ارائه برنامه کاری ریزبین ماهیانه
ارائه برنامه کاری برای بخش های گوناگون تولید محتوا، لینک سازی و شبکه های اجتماعی بصورت اختصاصی

آموزش مفاهیبم پیشرفته
آموزش مفاهیم مترقی و ترفند های چیره دست سئو در دسته های مختلف

تعرفه خدمات مشاوره SEO چقدر است؟
پلن پایه
تعرفه مشاوره: ماهیانه 600 هزار تومان

مخصوص وب سایت های حقیر شرکتی و فروشگاهی

پلن بیزینسی
تعرفه مشاوره: 1 میلیون و 200 هزار تومان

مخصوص سایت های شرکتی پر چشم وهمچشمی و فروشگاه های متوسط

پلن پیشرفته
تعرفه مشاوره: ماهیانه 2 میلیون تومان

مخصوص سایت های فروشگاهی بزرگ و پر رقابت

هدیه ما به شما در پلن بیزینسی و پیشرفته
دو پکیج آموزشی فرآوری درونمایه فوق چیره دست و لینک سازی داخلی 2019 بصورت رایگان

کارشناس سئو می بایست چه ویژگی هایی داشته باشد؟
کارشناس سئو کیست و چه خاصیت هایی دارد؟

به چه کسی مشاور سئو گفته می شود و فردی که مشاوره سئو سایت شماست، چه وظایفی دارد؟

در نخست کارشناس سئو به کسی گفته می شود که در تمام زمینه های مربوط به موتور جست و جو، الگروریتم های جست و جوی گوگل و روش های بهینه سازی رتبه در موتور جست و جو مطالعه داشته باشد.

گوگل با سهم گیری از الگوریتم ها و روش های نوینی در رتبه بندی نتایج، توانسته است خود را به عنوان دوست داشتنی ترین موتور جست و جو در تمام دنیا مطرح کند و جست و جو گر های زیاد کهن تری را کنار بزند. تمام سعی و سعی گوگل توسط آوردن دلخواه ترین و باره پسند ترین درونمایه هاست تا با نشان دادن آن ها کاربران خود را خوشنود نگه دارد.

از این رو این شرکت استاندارد ها و روش های بسیار پیچیده ای برای ارزیابی کیفیت وب سایت ها بکار می گیرد و با توجه به آن ها سایت ها را به رتبه های دلخواه و جایگاه های قابل دیده شدن از سوی کاربران می رساند.

مشاور سئو یا کارشناس سئو می بایست تمام علایق این موتور جست و جو را بداند و با پروا به آن تدبیر هایی برای بهینه سازی سایت ها ارائه کند.

نکته جالب در این بحث تفاوت طریق های سئو در کلمات کلیدی گوناگون است که هرچند چشم وهمچشمی در میانی آن ها یکسان باشد، ولی باز هم احتیاج به یک راهبرد اخص و مختص آن را دارد تا نتیجه قابل قبول را به کارفرما برساند.

سه سخیف کلی برای سئو سایت وجود دارد که به عناوین کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری شناخته می شوند و امروز تفاوت این سه سخیف برای اکثر کسان مشخص است؛ کارشناس سئو باید بتواند راهکار هایی با بهره وری بالا و سرعت بسیار در شیوه کلاه سفید ارائه کند الی هم سایت با اطمینان خاطر به جایگاه صحیح برسد، هم زمان برای کارفرما به کمینه برسد.

مشاور سئو می بایست به راهبرد ها و رویکرد ها مختلف در مقوله های لینک سازی و فرآوری درونمایه تسلط کامل داشته باشد و با به کارگیری آن ها در موعد های مختلف، شرایط سایت را شفا ببخشد.

یکی از اصلی ترین تقسیم های کارایی گذار در سئو سایت، سبک طراحی و استاندارد بودن آن است که هم می تواند در تبدیل کاربر به مشتری تاثیر گذار باشد و هم می تواند عوامل پذیرفتنی بودن از سوی گوگل را فراهم کند؛ خبره سئو علاوه بر مفاهیم مربوط به سئو، می بایست در این زمینه هم مطالعه و تخصص داشته باشد الی مدیران سایت را برای رسیدن به بهره وری و کارایی بالا ارشاد کند.

ابزار های آنالیز گر هم حرف های زیادی در سئو سایت خواهند داشت که مشخصا تسلط به آن ها و ایراد یابی سایت با استفاده از آن ها هم از وظایف اصلی رایزن سئو می باشد.

یک مشاور حرفه ای هیچ زمانی قول سئو تضمینی و یا رسیدن به رتبه 1 را مشتری خویش نمی دهد بلکه وظیفه او پیشبرد اصولی شیوه های سئو برای سایت مشتری است.

روال کاری در بهره گیری از خدمات مشاوره سئو به چه صورت است؟
طی این روال آغاز مشاور، سایت شما را بررسی کرده و با پروا به میزان رقابت، کلمات کلیدی، قدمت وب سایت، شغل های اتمام شده بر روی سایت، نیروی انسانی شرکت مربوطه و اهداف آن مجموعه، نقشه سئو سایت را طرح ریزی می کند و در هر بازه زمانی طی فرایندی برنامه کاری دقیق ( به همراه ارشاد های اجرا، تعلیم های رایگان و منابع مورد احتیاج ) را در کمر بستن مشتری پیمان می دهد.

پس از عبور کردن اولین دوره، وضعیت سئو سایت بطور کامل آنالیز شده و میزان ترقی سایت اندازه گیری می شود. طی این آنالیز، شیوه های دلخواه با بازدهی بالا معرفی می شود و در ماه آینده، ( یا بازه زمانی بعدی ) رایزن سئو بصورت متمرکز، تدبیر های پیشرفته در آن بخش را به مشتری ارائه می کند.

معمولا فرایند مشاوره سئو برای سایت ها دست کم 3 ماه رهنمود می شود اما در مشخص کردن زمان هیچ محدودیتی برای مشتری هستی نداشته و او می تواند از یک ماه الی هر زمانی پرماسیدن کند بیچارگی به این امر دارد، از آن سهم ببرد.

در زمان های اجرای دستورالعمل ها، رایزن سئو وظیفه دارد پذیرش گوی مشتری خود باشد و او صرفا فروشنده پکیج آنالیز و راهکار های خویش نیست! برای پیشبرد بهتر فرایند سئو سایت، سررسید هایی با کارفرما فیکس می شود که هفته ای یک یا چند بار به بررسی پیشه های اتمام شده پرداخته شود و بصورت گزارش کار، رایزن در جریان نحوه اجرای اجازه العمل ها پیمان گیرد.


با سهم گیری از خدمات ما
مشتریان اینترنتی خود را افزایش می دهید.
در هزینه های سئو سایت خود صرفه جویی می کنید.
میزان بازدید سایت خود را به شدت افزایش می دهید.
در کم و بیش ترین نقطه به بازار هدف خود خواهید بود.
بصورت کاملا بنیادی و قابل اطمینان به جایگاه دلخواه خویش می رسید.
از طریق های سئو کلاه سفید بهره می برید.
مفاهیم اصلی سئو را یاد میگیرید.
در آینده از هزینه های پشتیبانی سایت هم رها می شوید.
و ….

  • ۹۹/۱۱/۲۱
  • aram212 kala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی